|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo NG-ers, Op het (grote) internet zijn websites te vinden waar de threads uit NG nl.sport.duiken of delen daaruit letterlijk gekopieerd zijn. Dat kun je beschouwen als een hele eer (?) voor deze NG maar voor hetzelfde is het gewoon ordinair jatwerk om de eigen site wat op te leuken. De webmasters (?) van deze sites hebben mij nog jullie gevraagd om toestemming naar ik mag aannemen. Wat vinden jullie ? Groet, Patrick |
|
| |||
| |||
| Patrick van Stijn stelde ons op 27-9-2004 het volgende voor <ug_5d.3483$%4.93204@typhoon.bart.nl> > Hallo NG-ers, > > Op het (grote) internet zijn websites te vinden waar de threads uit NG > nl.sport.duiken of delen daaruit > letterlijk gekopieerd zijn. > > Dat kun je beschouwen als een hele eer (?) voor deze NG maar voor hetzelfde > is het gewoon > ordinair jatwerk om de eigen site wat op te leuken. > De webmasters (?) van deze sites hebben mij nog jullie gevraagd om > toestemming naar ik mag aannemen. > > Wat vinden jullie ? > > Groet, > > Patrick Laat eens wat voorbeelden zien. -- Rydec :-P Beantwoordt bovenstaande en u heeft altijd een alibi |
|
| |||
| |||
| Rydec wrote: > Patrick van Stijn stelde ons op 27-9-2004 het volgende voor > > <ug_5d.3483$%4.93204@typhoon.bart.nl> > >> Hallo NG-ers, >> >> Op het (grote) internet zijn websites te vinden waar de threads uit NG >> nl.sport.duiken of delen daaruit >> letterlijk gekopieerd zijn. >> >> Dat kun je beschouwen als een hele eer (?) voor deze NG maar voor >> hetzelfde >> is het gewoon >> ordinair jatwerk om de eigen site wat op te leuken. >> De webmasters (?) van deze sites hebben mij nog jullie gevraagd om >> toestemming naar ik mag aannemen. >> >> Wat vinden jullie ? >> >> Groet, >> >> Patrick > > > Laat eens wat voorbeelden zien. > groups.google.com Ton |
|
| |||
| |||
| "Ton Haver" <ton.usenet@xs4all.nl> schreef in bericht > > Laat eens wat voorbeelden zien. > > > > groups.google.com > > Ton > http://groups.google.nl/groups?hl=nl...l.sport.duiken bedoel je Dit is gewoon een webbased newsserver, waar je de nieuwsgroepen kan lezen als je toevallig geen newsserver kan gebruiken. Lekker handig als je op vakantie bent. Dit is dus geen diefstal maar een andere manier van nieuwsgroepen lezen. Marc |
|
| |||
| |||
| "Patrick van Stijn" <vanstijn@iae.nl> wrote in message news:<ug_5d.3483$%4.93204@typhoon.bart.nl>... > Hallo NG-ers, > > Op het (grote) internet zijn websites te vinden waar de threads uit NG > nl.sport.duiken of delen daaruit > letterlijk gekopieerd zijn. > > Dat kun je beschouwen als een hele eer (?) voor deze NG maar voor hetzelfde > is het gewoon > ordinair jatwerk om de eigen site wat op te leuken. > De webmasters (?) van deze sites hebben mij nog jullie gevraagd om > toestemming naar ik mag aannemen. > > Wat vinden jullie ? > > Groet, > > Patrick Deze: http://groups.google.nl/groups?hl=nl...l.sport.duiken ??? Het is geen jatwerk maar een ander interface. Die gebruik ik op het werk altijd.... |
|
| |||
| |||
| ·._.·´¯`··><(((º< Marc wrote: >>groups.google.com >> >>Ton >> > > > http://groups.google.nl/groups?hl=nl...l.sport.duiken > bedoel je > > Dit is gewoon een webbased newsserver, waar je de nieuwsgroepen kan lezen > als je toevallig geen newsserver kan gebruiken. Lekker handig als je op > vakantie bent. > Dit is dus geen diefstal maar een andere manier van nieuwsgroepen lezen. > > Marc > > Een van de voor mij belangrijkste sites. Ik ben blij dat ze toendertijd het archief van dejanews hebben overgenomen. En ik denk dat de OP inderdaad op andere (voor mij onbekende) sites doelt. Vandaar de smiley. Maar als een andere site integraal de hele nieuwsgroep zou overnemen, zou ik dat ook niet als diefstal zien, maar als archivering. Moeten ze natuurlijk wel de bron aangeven en het niet presenteren als eigen forum of zo. TOn |
|
| |||
| |||
| Hallo, Die van google kende ik wel, maar ik kwam delen van postings uit de NG ook tegen op www.mailgate.org www.playtowin.nl www.brujula.net en misschien zijn er nog meer sites die (ongevraagd) delen uit de NG overnemen. De vraag was echter wat we er van vinden als delen tekst worden overgenomen. Kennelijk gaat men akkoord als de bron maar wordt vermeld. M.i. is dat wel het minste wat men kan doen ! Groet, Patrick Ton Haver <ton.usenet@xs4all.nl> schreef in berichtnieuws 41599ea1$0$36861$e4fe514c@news.xs4all.nl... > ·._.·´¯`··><(((º< Marc wrote: > > >>groups.google.com > >> > >>Ton > >> > > > > > > http://groups.google.nl/groups?hl=nl...up=nl.sport.du iken > > bedoel je > > > > Dit is gewoon een webbased newsserver, waar je de nieuwsgroepen kan lezen > > als je toevallig geen newsserver kan gebruiken. Lekker handig als je op > > vakantie bent. > > Dit is dus geen diefstal maar een andere manier van nieuwsgroepen lezen. > > > > Marc > > > > > > Een van de voor mij belangrijkste sites. Ik ben blij dat ze toendertijd > het archief van dejanews hebben overgenomen. > > En ik denk dat de OP inderdaad op andere (voor mij onbekende) sites > doelt. Vandaar de smiley. > > Maar als een andere site integraal de hele nieuwsgroep zou overnemen, > zou ik dat ook niet als diefstal zien, maar als archivering. Moeten ze > natuurlijk wel de bron aangeven en het niet presenteren als eigen forum > of zo. > > TOn > |
|
| |||
| |||
| misschien dan maar niks meer posten?? -- 2** (You can't buy fate) In deze newsgroep haakte, Patrick van Stijn, het volgende: > Hallo, > > Die van google kende ik wel, maar ik kwam delen van postings uit de NG ook > tegen op > www.mailgate.org > > www.playtowin.nl > > www.brujula.net > > en misschien zijn er nog meer sites die (ongevraagd) delen uit de NG > overnemen. > > De vraag was echter wat we er van vinden als delen tekst worden > overgenomen. > Kennelijk gaat men akkoord als de bron maar wordt vermeld. > M.i. is dat wel het minste wat men kan doen ! > > Groet, > > Patrick > > > Ton Haver <ton.usenet@xs4all.nl> schreef in berichtnieuws > 41599ea1$0$36861$e4fe514c@news.xs4all.nl... >> ·._.·´¯`··><(((º< Marc wrote: >> >>>> groups.google.com >>>> >>>> Ton >>>> >>> >>> >>> > http://groups.google.nl/groups?hl=nl...up=nl.sport.du > iken >>> bedoel je >>> >>> Dit is gewoon een webbased newsserver, waar je de nieuwsgroepen kan >>> lezen >>> als je toevallig geen newsserver kan gebruiken. Lekker handig als je op >>> vakantie bent. >>> Dit is dus geen diefstal maar een andere manier van nieuwsgroepen lezen. >>> >>> Marc >>> >>> >> >> Een van de voor mij belangrijkste sites. Ik ben blij dat ze toendertijd >> het archief van dejanews hebben overgenomen. >> >> En ik denk dat de OP inderdaad op andere (voor mij onbekende) sites >> doelt. Vandaar de smiley. >> >> Maar als een andere site integraal de hele nieuwsgroep zou overnemen, >> zou ik dat ook niet als diefstal zien, maar als archivering. Moeten ze >> natuurlijk wel de bron aangeven en het niet presenteren als eigen forum >> of zo. >> >> TOn |