|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| He mensen, Ik heb een miodulokraan van Scubapro op mijn fles zitten en wil daar een tweede kraan, of second outlet op hebben, alleen... Van die modulokraan, die sinds 1990 ongeveer op de fles zit zijn geen aan te sluiten kranen meer van te krijgen. Wie weet een adres die mij nog het onderdeel second outlet, of tweede kraan kan leveren. Of wie hebt toevallig nog zo een ding liggen en er toch niets meer mee doet en dat ik die kan overnemen. Enige detail is dat ik weet dat het een kraan is met een schroefdraad met diameter van 18 mm, en met een fijne draad. Ik hoor het graag... mvg Maurice |
|
| |||
| |||
| "Maurice" <homeline@wxs.nl> schreef in bericht news:ckk5dj$gjn$1@reader08.wxs.nl... > He mensen, > > Ik heb een miodulokraan van Scubapro op mijn fles zitten en wil daar een > tweede kraan, of second outlet op hebben, alleen... Van die modulokraan, > die sinds 1990 ongeveer op de fles zit zijn geen aan te sluiten kranen > meer van te krijgen. Wie weet een adres die mij nog het onderdeel second > outlet, of tweede kraan kan leveren. Of wie hebt toevallig nog zo een > ding liggen en er toch niets meer mee doet en dat ik die kan overnemen. > Enige detail is dat ik weet dat het een kraan is met een schroefdraad > met diameter van 18 mm, en met een fijne draad. > Ik hoor het graag... > > mvg > > Maurice Heb je al is op www.marktplaats.nl gekeken of een advertentie geplaatst ? Marc > -- Posted by news://news.nb.nu |
|
| |||
| |||
| Als je opzoek ben naar nieuwe kranen, dan kun je het het beste proberen bij keesie diving in Amsterdam, http://www.keesiedive.nl/, deze heeft heel erg veel verschillende kranen op voorraad. Xavier "Pinokio" <m-@home.nl> schreef in bericht news:416db5da$1@news.nb.nu... > > "Maurice" <homeline@wxs.nl> schreef in bericht > news:ckk5dj$gjn$1@reader08.wxs.nl... >> He mensen, >> >> Ik heb een miodulokraan van Scubapro op mijn fles zitten en wil daar een >> tweede kraan, of second outlet op hebben, alleen... Van die modulokraan, >> die sinds 1990 ongeveer op de fles zit zijn geen aan te sluiten kranen >> meer van te krijgen. Wie weet een adres die mij nog het onderdeel second >> outlet, of tweede kraan kan leveren. Of wie hebt toevallig nog zo een >> ding liggen en er toch niets meer mee doet en dat ik die kan overnemen. >> Enige detail is dat ik weet dat het een kraan is met een schroefdraad >> met diameter van 18 mm, en met een fijne draad. >> Ik hoor het graag... >> >> mvg >> >> Maurice > > > Heb je al is op www.marktplaats.nl gekeken > of een advertentie geplaatst ? > > > Marc >> > > > -- > Posted by news://news.nb.nu |
|
| |||
| |||
| Ik heb die kraan nie gezien, maar zou het niet kunnen die dat zogezegde uitgang was gebruikt voor een Reserve die afgesloten geweest is met een stop als het een binnendraad is. Daarop kan je geen 2de kraan op zetten. Heb je een Buitendraad op de kraan , dan moet er wel iets te vinden zijn. groeten, Jan "Maurice" <homeline@wxs.nl> schreef in bericht news:ckk5dj$gjn$1@reader08.wxs.nl... > He mensen, > > Ik heb een miodulokraan van Scubapro op mijn fles zitten en wil daar een > tweede kraan, of second outlet op hebben, alleen... Van die modulokraan, > die sinds 1990 ongeveer op de fles zit zijn geen aan te sluiten kranen > meer van te krijgen. Wie weet een adres die mij nog het onderdeel second > outlet, of tweede kraan kan leveren. Of wie hebt toevallig nog zo een ding > liggen en er toch niets meer mee doet en dat ik die kan overnemen. > Enige detail is dat ik weet dat het een kraan is met een schroefdraad met > diameter van 18 mm, en met een fijne draad. > Ik hoor het graag... > > mvg > > Maurice > |
|
| |||
| |||
| Dag Jan, bedankt voor je reactie, maar de 2 aansluitmogelijkheden links en rechts, welke afgedopt zijn, zijn bedoeld voor aansluiten van een tweede kraan, dus niet voor de automaat. Maar gelukkig heb ik reeds een bruikbare tip gehad, en heb een kraan besteld. mvg Maurice Javaro wrote: > Ik heb die kraan nie gezien, maar zou het niet kunnen die dat zogezegde > uitgang was gebruikt voor een Reserve die afgesloten geweest is met een stop > als het een binnendraad is. Daarop kan je geen 2de kraan op zetten. > > Heb je een Buitendraad op de kraan , dan moet er wel iets te vinden zijn. > > groeten, > Jan > > > "Maurice" <homeline@wxs.nl> schreef in bericht > news:ckk5dj$gjn$1@reader08.wxs.nl... > >>He mensen, >> >>Ik heb een miodulokraan van Scubapro op mijn fles zitten en wil daar een >>tweede kraan, of second outlet op hebben, alleen... Van die modulokraan, >>die sinds 1990 ongeveer op de fles zit zijn geen aan te sluiten kranen >>meer van te krijgen. Wie weet een adres die mij nog het onderdeel second >>outlet, of tweede kraan kan leveren. Of wie hebt toevallig nog zo een ding >>liggen en er toch niets meer mee doet en dat ik die kan overnemen. >>Enige detail is dat ik weet dat het een kraan is met een schroefdraad met >>diameter van 18 mm, en met een fijne draad. >>Ik hoor het graag... >> >>mvg >> >>Maurice >> > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| gezocht | Jerommeke | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:14 PM |
| Gezocht: YS 50-TTL of YS 60-TTL | Andries Kalter | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:10 PM |
| Gezocht | Athlon | (Dutch) | 35 | 04-12-2007 03:51 PM |
| Duikhulp gezocht | Dick Vennik | (Dutch) | 13 | 04-12-2007 03:51 PM |
| Gezocht | C. Junggeburth | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 02:24 PM |