|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| 2 weken geleden ben ik op een liveaboard geweest diep zuid de boot heete de dive one naar 21 zeer mooie duiken kwam ik er thuis achter dat mijn automaten set sterk vervuild was en met mij 30 andere. ze waren zo vervuild dat er zelfs diverse slangen vervangen moesten worden koste 100 a 150 euro. dus mensen die ook op deze boot komen wees gewaarschuwd !...... en het geld vind ik nog niet zo interessant maar mijn gezondheid wel we zijn nu bezig met de desbetreffende organisatie en dit krijgt nog een staartje ik zal jullie hier later nog over informeren groetjes ftp freak |
|
| |||
| |||
| nou bij deze ze komen er door heen bij een mares abys !..... "dazur" <rom13@xs4all.nl> schreef in bericht news:2vabvrF2imio5U1@uni-berlin.de... > Ftp Freak wrote: >> nee er zaten roest deeltjes bruin en waarchijnlijk koolstofdeeltjes in >> zwart de automatenset van mijn vriendin begon naar tien duiken daardoor >> af te blazen op de primaire en de secundaire automaat. dit was een proton >> ice van 3 maanden oud >> >> en nu weten we ook waarom >> >> "dazur" <rom13@xs4all.nl> schreef in bericht >> news:2va3d3F2icu6fU1@uni-berlin.de... >> >>>Ftp Freak wrote: >>> >>>>2 weken geleden ben ik op een liveaboard geweest diep zuid de boot heete >>>>de dive one naar 21 zeer mooie duiken kwam ik er thuis achter dat mijn >>>>automaten set sterk vervuild was en met mij 30 andere. ze waren zo >>>>vervuild dat er zelfs diverse slangen vervangen moesten worden koste 100 >>>>a 150 euro. >>>> >>>>dus mensen die ook op deze boot komen wees gewaarschuwd !...... >>>> >>>>en het geld vind ik nog niet zo interessant maar mijn gezondheid wel we >>>>zijn nu bezig met de desbetreffende organisatie en dit krijgt nog een >>>>staartje ik zal jullie hier later nog over informeren >>>> >>>>groetjes ftp freak >>>> >>>> >>>> >>> >>>HOE waren ze vervuild?? Met zout aanslag?? Of zat er zand in ?? Zat er >>>olie in de slangen waardoor ze vervangen moesten worden?? >>> >>>Kortom: vertel eens wat er nou precies aan de hand was >> >> >> > Hmm, ik zou in dit geval maar eens kijken waar die automaten zijn > geserviced, er zit namelijk OOK nog een filter in je automaat.....als er > roest deeltjes NA dat filter zitten is er wat loos mee, ik weet niet > precies hoe fijn die filtertjes zijn, maar deeltjes roest komen er denk ik > niet door.. > |
|
| |||
| |||
| Ftp Freak wrote: > nou bij deze ze komen er door heen bij een mares abys !..... >>>>>2 weken geleden ben ik op een liveaboard geweest diep zuid de boot heete >>>>>de dive one naar 21 zeer mooie duiken kwam ik er thuis achter dat mijn >>>>>automaten set sterk vervuild was en met mij 30 andere. ze waren zo >>>>>vervuild dat er zelfs diverse slangen vervangen moesten worden koste 100 >>>>>a 150 euro. >>>>> >>> >>> >>> >>Hmm, ik zou in dit geval maar eens kijken waar die automaten zijn >>geserviced, er zit namelijk OOK nog een filter in je automaat.....als er >>roest deeltjes NA dat filter zitten is er wat loos mee, ik weet niet >>precies hoe fijn die filtertjes zijn, maar deeltjes roest komen er denk ik >>niet door.. >> > > > En die andere 29?? |
|
| |||
| |||
|
Je bent niet de enige, zie www.calypsodiving.nl, klik op link duikvakantie. Tekst : " De boot waar we op verbleven de Dive One is een boot die ik niemand aanraad het was een open riool, wakker van de stank, ook de perslucht voor de duikflessen stonk naar olie". Hebben ook op jullie boot gezeten ? "dazur" <rom13@xs4all.nl> wrote in message news:2vb87iF2jq9elU1@uni-berlin.de... > Ftp Freak wrote: >> nou bij deze ze komen er door heen bij een mares abys !..... > >>>>>>2 weken geleden ben ik op een liveaboard geweest diep zuid de boot >>>>>>heete de dive one naar 21 zeer mooie duiken kwam ik er thuis achter >>>>>>dat mijn automaten set sterk vervuild was en met mij 30 andere. ze >>>>>>waren zo vervuild dat er zelfs diverse slangen vervangen moesten >>>>>>worden koste 100 a 150 euro. >>>>>> > >>>> >>>> >>>> >>>Hmm, ik zou in dit geval maar eens kijken waar die automaten zijn >>>geserviced, er zit namelijk OOK nog een filter in je automaat.....als er >>>roest deeltjes NA dat filter zitten is er wat loos mee, ik weet niet >>>precies hoe fijn die filtertjes zijn, maar deeltjes roest komen er denk >>>ik niet door.. >>> >> >> >> > En die andere 29?? |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| liveaboard | Durand | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:02 PM |
| Egypte Dive One | Ftp Freak | (Dutch) | 18 | 04-12-2007 03:51 PM |
| Liveaboard | f.s. | Australia | 1 | 04-07-2007 04:11 PM |
| Have you been on this liveaboard ?? | Salty | Vacation ideas | 0 | 03-26-2007 09:59 PM |
| Liveaboard diving with Dive Komodo | Mel Comisarow | Indonesia | 0 | 03-26-2007 06:39 PM |