|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. Groetjes, Willem |
|
| |||
| |||
| <l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com> > scuba equipment care http://www.divenow.nl/index.htm Neem hier even contact mee op -- Athlon :-P http://tinyurl.com/6klsr (short) http://tinyurl.com/4nbgg (long) |
|
| |||
| |||
| Bedoel je niet "Scuba Regulator repair and ........" Ik heb het via internet gekocht, vlgs mij wordt dat niet verhandeld door tussenhandel. -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht news:l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com... > Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in > Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. > > Groetjes, > Willem |
|
| |||
| |||
| "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht news:l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com... > Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in > Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. > > Groetjes, > Willem Misschien op het eerste gezicht een erg voor de hand liggend antwoord maruuuuu.... ben je al eens bij een boekhandel binnen gelopen en heb je de vraag daar gesteld? Een beetje boekhandel kan de titel wel traceren en als je een ISBN nummer weet maak je ze het heel erg gemakkelijk. Ze zullen het niet op voorraad hebben maar kunnen het nagenoeg zeker voor je kunnen bestellen. Groetjes, Ron |
|
| |||
| |||
| Ik heb hier een boekje liggen: "Scuba equipment care & maintenance" van Farley & Rover. ISBN -0-932248-01-2 Die heb ik ooit gekregen bij m'n equipment specialty. Gert "Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote in message news:cnt46h$p2e$1@nl-news.euro.net... > Bedoel je niet "Scuba Regulator repair and ........" > Ik heb het via internet gekocht, vlgs mij wordt dat niet verhandeld door > tussenhandel. > > -- > Thomas > (aka Sir Dive-a-Lot) > > > "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht > news:l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com... > > Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in > > Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. > > > > Groetjes, > > Willem > > |
|
| |||
| |||
| Ja, dat is het boek wat ik zoek. Hebben ze daar waar de de equipment specialty gedaan hebt nog meer van die boeken? Groetjes, Willem On Mon, 22 Nov 2004 23:56:30 +0100, "Gert" <gneihaalditwegjsel@xs4all.nl> wrote: >Ik heb hier een boekje liggen: >"Scuba equipment care & maintenance" van Farley & Rover. ISBN -0-932248-01-2 >Die heb ik ooit gekregen bij m'n equipment specialty. > >Gert > >"Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote in message >news:cnt46h$p2e$1@nl-news.euro.net... >> Bedoel je niet "Scuba Regulator repair and ........" >> Ik heb het via internet gekocht, vlgs mij wordt dat niet verhandeld door >> tussenhandel. >> >> -- >> Thomas >> (aka Sir Dive-a-Lot) >> >> >> "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht >> news:l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com... >> > Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in >> > Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. >> > >> > Groetjes, >> > Willem >> >> > |
|
| |||
| |||
| Hij is te bestellen bij Amazon UK: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...101211826/202- 0544137-6162221 (Als de link hierboven niet werkt, gewoon naar http://www.amazon.co.uk/ gaan en op het ISBN nummer zoeken uit de post van Gert. Willem Speelmans <a.speelmans@chello.nl> wrote in news:epo5q09jeg9n0s3g8nbddnpb2ifnksb96m@4ax.com: > Ja, dat is het boek wat ik zoek. > Hebben ze daar waar de de equipment specialty gedaan hebt nog meer van > die boeken? > > Groetjes, > Willem > > On Mon, 22 Nov 2004 23:56:30 +0100, "Gert" > <gneihaalditwegjsel@xs4all.nl> wrote: > >>Ik heb hier een boekje liggen: >>"Scuba equipment care & maintenance" van Farley & Rover. ISBN >>-0-932248-01-2 Die heb ik ooit gekregen bij m'n equipment specialty. >> <snip> |
|
| |||
| |||
| Is dat het boekje dat je bij PADI kon bestellen? Volgens mij is dat al een aantal jaren niet meer te verkrijgen. Ik doe nu een Nederlands boek van Scuba Publications: "Duikuitrusting werking en onderhoud" bij de materiaal specialty. Zeer uitgebreid boek. Kost los ? 34,90. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht news:epo5q09jeg9n0s3g8nbddnpb2ifnksb96m@4ax.com... > Ja, dat is het boek wat ik zoek. > Hebben ze daar waar de de equipment specialty gedaan hebt nog meer van > die boeken? > > Groetjes, > Willem > > On Mon, 22 Nov 2004 23:56:30 +0100, "Gert" > <gneihaalditwegjsel@xs4all.nl> wrote: > > >Ik heb hier een boekje liggen: > >"Scuba equipment care & maintenance" van Farley & Rover. ISBN -0-932248-01-2 > >Die heb ik ooit gekregen bij m'n equipment specialty. > > > >Gert > > > >"Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote in message > >news:cnt46h$p2e$1@nl-news.euro.net... > >> Bedoel je niet "Scuba Regulator repair and ........" > >> Ik heb het via internet gekocht, vlgs mij wordt dat niet verhandeld door > >> tussenhandel. > >> > >> -- > >> Thomas > >> (aka Sir Dive-a-Lot) > >> > >> > >> "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht > >> news:l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com... > >> > Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in > >> > Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. > >> > > >> > Groetjes, > >> > Willem > >> > >> > > > |
|
| |||
| |||
| Geen idee. Het is al effe geleden dat ik die gedaan heb (1997 ofzo). Bovendien (ben ik vergeten te melden) was het toen al een bejaard boekje; 1988. Als je 'm toch wilt hebben, vraag dan bij www.tibia.nl Misschien hebben ze er nog een. "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> wrote in message news:epo5q09jeg9n0s3g8nbddnpb2ifnksb96m@4ax.com... > Ja, dat is het boek wat ik zoek. > Hebben ze daar waar de de equipment specialty gedaan hebt nog meer van > die boeken? > > Groetjes, > Willem > > On Mon, 22 Nov 2004 23:56:30 +0100, "Gert" > <gneihaalditwegjsel@xs4all.nl> wrote: > > >Ik heb hier een boekje liggen: > >"Scuba equipment care & maintenance" van Farley & Rover. ISBN -0-932248-01-2 > >Die heb ik ooit gekregen bij m'n equipment specialty. > > > >Gert > > > >"Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote in message > >news:cnt46h$p2e$1@nl-news.euro.net... > >> Bedoel je niet "Scuba Regulator repair and ........" > >> Ik heb het via internet gekocht, vlgs mij wordt dat niet verhandeld door > >> tussenhandel. > >> > >> -- > >> Thomas > >> (aka Sir Dive-a-Lot) > >> > >> > >> "Willem Speelmans" <a.speelmans@chello.nl> schreef in bericht > >> news:l5o1q0hc2u8i8s1ag1jqdpmjer8h4c5kkj@4ax.com... > >> > Weet iemand waar het boek scuba equipment care and maintenance in > >> > Nederland te koop is? Ik zou het graag willen hebben. > >> > > >> > Groetjes, > >> > Willem > >> > >> > > > |
|
| |||
| |||
| "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> wrote in message news:<cnvqas$f6r$1@reader10.wxs.nl>... > Is dat het boekje dat je bij PADI kon bestellen? > Volgens mij is dat al een aantal jaren niet meer te verkrijgen. > Ik doe nu een Nederlands boek van Scuba Publications: "Duikuitrusting > werking en onderhoud" > bij de materiaal specialty. Zeer uitgebreid boek. Kost los ? 34,90. Dag Jos, Vind je dit Nederlandse boek beter dan dat andere? Yvonne |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Boek / roman gezocht | Wilko Elsinga | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 03:49 PM |
| Re: Boek scuba equipment care and maintenance gezocht | Ron van der Klip | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:49 PM |
| Question: Dive Computer Maintenance/Care | Arun Kumar K | Gear | 23 | 03-27-2007 12:52 AM |
| What's a reasonable standard for rental equipment maintenance? | Wayne | Philippines | 26 | 03-26-2007 07:00 PM |