|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een verjaardagscadeau voor een fervent duiker. Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol speelt? Zo ja, kun je me dan ook nog tippen welke het meest de moeite waard zijn (spannend, meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! verwijder [verwijder] uit mijn mail-adres om via mail te antwoorden |
|
| |||
| |||
| Wilko Elsinga wrote: > Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een > verjaardagscadeau voor een fervent duiker. > Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol speelt? Zo ja, > kun je me dan ook nog tippen welke het meest de moeite waard zijn (spannend, > meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! > > > verwijder [verwijder] uit mijn mail-adres om via mail te antwoorden > De boeken van Clive Cussler zijn op dat gebied een aanrader |
|
| |||
| |||
| On Thu, 25 Nov 2004 at 20:51 GMT, Wilko Elsinga wrote: > Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een > verjaardagscadeau voor een fervent duiker. > Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol speelt? Zo ja, > kun je me dan ook nog tippen welke het meest de moeite waard zijn (spannend, > meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! The Last Dive door Bernie Chowdhury, ISBN 0060932597. Is volgens mij ook in het nederlands verkrijgbaar. Groeten, Konrad |
|
| |||
| |||
| KW wrote: > On Thu, 25 Nov 2004 at 20:51 GMT, Wilko Elsinga wrote: >> Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een >> verjaardagscadeau voor een fervent duiker. >> Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol >> speelt? Zo ja, kun je me dan ook nog tippen welke het meest de >> moeite waard zijn (spannend, meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! > > The Last Dive door Bernie Chowdhury, ISBN 0060932597. > Is volgens mij ook in het nederlands verkrijgbaar. > De laatste duik is niet echt een boek voor een beginend duiker vind ik persoonlijk. Neem dan maar wat Clive Cusslers spanning verzekerd. Groeten Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| Hoi Wilko, Kijk eens op http://www.divenow.nl/index.htm Duikboeken zat. Als hij een fervent duiker is zou ik eerst even proberen uit te vissen welke boeken hij al heeft. Jos Rosier Duikschool Wobbegong www.wobbegong.nl "Wilko Elsinga" <w.j.elsinga@verwijder.uvt.nl> schreef in bericht news:co5gb7$qae$1@troll.uvt.nl... > Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een > verjaardagscadeau voor een fervent duiker. > Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol speelt? Zo ja, > kun je me dan ook nog tippen welke het meest de moeite waard zijn (spannend, > meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! > > > verwijder [verwijder] uit mijn mail-adres om via mail te antwoorden > |
|
| |||
| |||
| Ben ik het niet mee eens. Het is een dijk van een boek, waarvan je veel kunt leren/veel enthousiasme door kunt kweken. Dat het in het eind fout gaat, is de fout van de duikers zelf en dat is overduidelijk. Ik vond het zelf een prima boek..... en las 'm net na behalen eigen Open Water....dus... ik was uhm meer rookie dan nu, zeg maar. Een fervent duiker is ook niet echt een omschrijving voor een duiker die net begint.... trouwens. Groetjes, Michelo "Bruno Vanherck" <brumpy@hotmail.com> wrote in message news:0Uzpd.841$LO1.112751@phobos.telenet-ops.be... > KW wrote: > > On Thu, 25 Nov 2004 at 20:51 GMT, Wilko Elsinga wrote: > >> Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een > >> verjaardagscadeau voor een fervent duiker. > >> Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol > >> speelt? Zo ja, kun je me dan ook nog tippen welke het meest de > >> moeite waard zijn (spannend, meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! > > > > The Last Dive door Bernie Chowdhury, ISBN 0060932597. > > Is volgens mij ook in het nederlands verkrijgbaar. > > > > De laatste duik is niet echt een boek voor een beginend duiker vind ik > persoonlijk. > Neem dan maar wat Clive Cusslers spanning verzekerd. > > Groeten Bruno > www.vui.be > > |
|
| |||
| |||
| On Fri, 26 Nov 2004 at 16:53 GMT, Michel wrote: > Ben ik het niet mee eens. Het is een dijk van een boek, waarvan je veel kunt > leren/veel enthousiasme door kunt kweken. > Dat het in het eind fout gaat, is de fout van de duikers zelf en dat is > overduidelijk. Leuk dat je dit zegt en je hebt wel gelijk, maar in het boek wordt ook gesproken over dit soort 'dat is duidelijk een fout van de duiker en dat gebeurt mij niet' gedachtes. Groeten, Konrad |
|
| |||
| |||
| Michel wrote: > Ben ik het niet mee eens. Het is een dijk van een boek, waarvan je > veel kunt leren/veel enthousiasme door kunt kweken. > Dat het in het eind fout gaat, is de fout van de duikers zelf en dat > is overduidelijk. > > Ik vond het zelf een prima boek..... en las 'm net na behalen eigen > Open Water....dus... ik was uhm meer rookie dan nu, zeg maar. > > Een fervent duiker is ook niet echt een omschrijving voor een duiker > die net begint.... trouwens. > Ok een beetje fout begrepen van mij! Inderdaad een fervent duiker is daarom geen beginner! Maar toch blijf ik bij het punt dat het geen boek is voor iemand die begint met duiken, en dan heb ik het helemaal niet over het verkeerd aflopen of dergelijke! Voor zover ik me herinner zijn er toch vele dingen om over na te denken in dat book en dat gaat nu helemaal beter als je een beetje begrijpt waar het over gaat Ok het is niet noodzakelijk maar het helpt. Gelukkig hebben we allemaal andere meningen in deze wereld zou ik maar zeggen! Groeten Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| > Leuk dat je dit zegt en je hebt wel gelijk, maar in het boek wordt ook > gesproken over dit soort 'dat is duidelijk een fout van de duiker en dat > gebeurt mij niet' gedachtes. > Deze ged8es heb ik niet. Wel: Het is een fout van de duiker, dus ik blijf vlijmscherp, ged8es. |
|
| |||
| |||
| >Ik ben, als volkomen onbekende op duikgebied, op zoek naar een >verjaardagscadeau voor een fervent duiker. >Is / zijn er boeken / romans waarin duiken een prominente rol speelt? Zo ja, >kun je me dan ook nog tippen welke het meest de moeite waard zijn (spannend, >meeslepend, enz)? Ik ben benieuwd! > > Dank voor jullie reacties. Het is een boek van Clive Cussler geworden. Op de verjaardag kwam Dodelijke stijging van Paul Goeken ter sprake, een Nederlandse auteur hier door niemand genoemd. Misschien weer een tip voor jullie? zie: http://www.crimezone.nl/showbook.php?titleID=823 verwijder [verwijder] uit mijn mail-adres om via mail te antwoorden |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Boek scuba equipment care and maintenance gezocht | Willem Speelmans | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 03:49 PM |
| Re: Boek scuba equipment care and maintenance gezocht | Ron van der Klip | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:49 PM |
| boek Dir Duiken | Ftp Freak | (Dutch) | 14 | 04-12-2007 02:26 PM |
| Boek | Lamer | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:25 PM |