|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Mijn PC heeft weer verbinding met de NG. Deze was enige tijd verbroken vanwege migratie van een server of zoiets. Gelukkig werkt het allemaal als voorheen. Het aantal nieuwe threads valt reuze mee dus veel achterstand heb ik niet opgelopen. Wel heb ik de NG file flink ingekort, want die was niet meer te hanteren. Veel oude threads zijn dus verloren of zwerven die in cyberspace ?. Misschien wel handig, starten we toch gewoon een nieuwe. Groet, Patrick Patrick van Stijn <vanstijn@iae.nl> schreef in berichtnieuws 41bac9f6@nnrp1.psineteurope.com... > Hallo NG, > > De verbinding met de server is uitgevallen. > > Patrick > > |
|
| |||
| |||
| Patrick van Stijn wrote: > Hallo, > > Mijn PC heeft weer verbinding met de NG. > Deze was enige tijd verbroken vanwege migratie van een server of > zoiets. Gelukkig werkt het allemaal als voorheen. > > Het aantal nieuwe threads valt reuze mee dus veel achterstand heb ik > niet opgelopen. > Wel heb ik de NG file flink ingekort, want die was niet meer te > hanteren. > > Veel oude threads zijn dus verloren of zwerven die in cyberspace ?. > Misschien wel handig, starten we toch gewoon een nieuwe. Google weet alles dus: GIYF... (kleine hint: http://groups.google.nl/) -- Groeten, Sven Verander het streepje in een puntje voor een prive mailtje |
|
| |||
| |||
| Patrick van Stijn wrote: > Hallo, > > Mijn PC heeft weer verbinding met de NG. > Deze was enige tijd verbroken vanwege migratie van een server of zoiets. > Gelukkig werkt het allemaal als voorheen. > > Het aantal nieuwe threads valt reuze mee dus veel achterstand heb ik niet > opgelopen. > Wel heb ik de NG file flink ingekort, want die was niet meer te hanteren. > > Veel oude threads zijn dus verloren of zwerven die in cyberspace ?. > Misschien wel handig, starten we toch gewoon een nieuwe. > > Groet, > > Patrick > > > > Patrick van Stijn <vanstijn@iae.nl> schreef in berichtnieuws > 41bac9f6@nnrp1.psineteurope.com... > >>Hallo NG, >> >>De verbinding met de server is uitgevallen. >> >>Patrick >> >> > > > 't was wel lekker rustig, zonder jou... |
|
| |||
| |||
|
Maurice <homeline@wxs.nl> schreef in berichtnieuws cpgsh3$ddu$1@reader08.wxs.nl... > 't was wel lekker rustig, zonder jou... Och.....er zijn voldoende andere posters die voor "Lering ende Vermaeck" blijven zorgen. Jouw bijdragen steken daarbij wat magertjes af. Groet, Patrick van Stijn |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Moved to new server! | Matthias | Website feedback and features | 1 | 06-06-2007 12:32 AM |
| Werkt de server nog? | Phalanx | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 04:06 PM |
| Re: If your run a home server check this out, its FREE | jcdepoorter | (French) | 1 | 04-11-2007 04:40 PM |
| [ot.. ma forse no] server crucco diventa a pagamento | Frabar6 | (Italian) | 28 | 04-11-2007 02:23 PM |
| My server has been down - this is test post - no content! | T | Vacation ideas | 0 | 03-26-2007 07:06 PM |