|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| bril beslagen natuurlijk > > > Oeps. daar had ik even overheen gelezen... :) |
|
| |||
| |||
| beslagen beeldscherm zeker -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "Ed" <liever@geenspam.nu> schreef in bericht news:cpn3kd$86p$1@reader13.wxs.nl... > bril beslagen natuurlijk > > >> >> Oeps. daar had ik even overheen gelezen... :) > > |
|
| |||
| |||
| >>> >>>heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat > > ondanks > >>>spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en >> >>uitkoken >> >>>kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar dit >> >>heb >> >>>ik nog nooit zo erg gehad. >>>Iemand een ander idee? >>> >>>Noav diver >>> > Een vraagje, die tandpasta of Cif, krijg je daar geen krassen op je bril van? Ik weet dat het verhard glas is. Ik zou het heel k*t vinden mijn nieuwe bril te slopen, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag!! Mijn vriend zou het niet op prijs stellen.... |
|
| |||
| |||
| La bruja negra wrote: > >>>> >>>> heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat >> >> >> ondanks >> >>>> spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en >>> >>> >>> uitkoken >>> >>>> kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar >>>> dit >>> >>> >>> heb >>> >>>> ik nog nooit zo erg gehad. >>>> Iemand een ander idee? >>>> >>>> Noav diver >>>> >> > Een vraagje, die tandpasta of Cif, krijg je daar geen krassen op je bril > van? Ik weet dat het verhard glas is. Ik zou het heel k*t vinden mijn > nieuwe bril te slopen, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag!! Mijn > vriend zou het niet op prijs stellen.... Nee hoor tandpasta werkt prima, zonder krassen. Nou ja, in ieder geval krassen die veeeeeels te klein zijn om met het blote oog waar te nemen (ook onder water Lex |
|
| |||
| |||
| Een zwarte heks 'ziet' toch wel door beslagen en gekraste brillen? "La bruja negra" <NOSPAM@hotmail.com> schreef in bericht news:41c36e02$0$44750$ee9da40f@news.wanadoo.nl... > > >>> > >>>heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat > > > > ondanks > > > >>>spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en > >> > >>uitkoken > >> > >>>kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar dit > >> > >>heb > >> > >>>ik nog nooit zo erg gehad. > >>>Iemand een ander idee? > >>> > >>>Noav diver > >>> > > > Een vraagje, die tandpasta of Cif, krijg je daar geen krassen op je bril > van? Ik weet dat het verhard glas is. Ik zou het heel k*t vinden mijn > nieuwe bril te slopen, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag!! Mijn > vriend zou het niet op prijs stellen.... |
|
| |||
| |||
| Ed wrote: > Een zwarte heks 'ziet' toch wel door beslagen en gekraste brillen? > Ja klopt, en eigenlijk heb ik ook geen perslucht nodig, maar dan voelen jullie je weer zo sneu dus ik denk, ik doe ook es leuk mee!!! |
|
| |||
| |||
| M.Machiels wrote: > Hoi, > > heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat ondanks > spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en uitkoken > kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar dit heb > ik nog nooit zo erg gehad. > Iemand een ander idee? > > Noav diver > > Je kan het beste het glas aan beide kanten even goed poetsen met tandpasta, daarna moet je bril het gewoon goed doen, Donar |
|
| |||
| |||
| Probeer eens met tandpasta of met jif. De siliconen aanslag kan sterk gehecht zijn aan de bril. Nieuwe brillen zijn met siliconen behandeld, wat de oorzaak is van het beslaan. En siliconen zijn moielijk of bijna niet op te lossen. Harmen "Donar" <donar@despammed.com> schreef in bericht news:4246D4C4.1000805@despammed.com... > M.Machiels wrote: >> Hoi, >> >> heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat >> ondanks >> spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en >> uitkoken >> kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar dit >> heb >> ik nog nooit zo erg gehad. >> Iemand een ander idee? >> >> Noav diver >> >> > > Je kan het beste het glas aan beide kanten even goed poetsen met > tandpasta, daarna moet je bril het gewoon goed doen, > > Donar |
|
| |||
| |||
| "Harmen" <hvdheuvel@zeelandnet.nl> schreef in bericht news:FuidnSIte_BSiNrfRVnytw@zeelandnet.nl... > Probeer eens met tandpasta of met jif. > De siliconen aanslag kan sterk gehecht zijn aan de bril. > Nieuwe brillen zijn met siliconen behandeld, wat de oorzaak is van het > beslaan. > En siliconen zijn moielijk of bijna niet op te lossen. > Uhhh uhhhh..... wat gebruik je om siliconen te verwijderen? Juist Siliconenverwijderaar (van bijv. Alabastine). Alle brillen die blijven beslaan, zijn gegarandeerd schoon. Maar smeer het niet op de siliconen van je bril (en/of je vrouw Willem > Harmen > > "Donar" <donar@despammed.com> schreef in bericht > news:4246D4C4.1000805@despammed.com... >> M.Machiels wrote: >>> Hoi, >>> >>> heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat >>> ondanks >>> spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en >>> uitkoken >>> kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar dit >>> heb >>> ik nog nooit zo erg gehad. >>> Iemand een ander idee? >>> >>> Noav diver >>> >>> >> >> Je kan het beste het glas aan beide kanten even goed poetsen met >> tandpasta, daarna moet je bril het gewoon goed doen, >> >> Donar > > |
|
| |||
| |||
|
"Donar" <donar@despammed.com> schreef in bericht news:4246D4C4.1000805@despammed.com... > M.Machiels wrote: >> Hoi, >> >> heb sinds enige weken een nieuwe duikbril die de hele tijd beslaat >> ondanks >> spuug en speciaal middel. Schoonmaken met afwasmiddel helpt niet en >> uitkoken >> kan niet omdat het glas er niet uit kan. Is nu mijn vierde bril maar dit >> heb >> ik nog nooit zo erg gehad. >> Iemand een ander idee? >> >> Noav diver >> >> > > Je kan het beste het glas aan beide kanten even goed poetsen met > tandpasta, daarna moet je bril het gewoon goed doen, > > Donar Hetgene dat ik doe is gewoon met pure dreft afwasmiddel de glazen insmeren en 5 minuutjes laten inwerken. Dan langzaam onder een klein straaltje lauw water afspoelen. Let op met sommige tandpasta's, er kunnen matte plekken in je glazen ontstaan doordat er bij sommige een "polijstpoeder" bijzit. Ik heb er ooit één gezien die had geïrriteerde ogen door tandpasta te gebruiken (waarschijnlijk niet goed nagespoeld of iets te veel munt in de pasta ;0) ) |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Bril gevonden in Vinkeveen | Arthur Gerla | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:12 PM |
| Gevonden bril | Phi-Lir | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:42 PM |
| Bril verloren | Lufra | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:41 PM |
| Glazen op sterkte | Otto Egberts | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:21 PM |
| Aangepaste glazen in je duikbril ? | Serge | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 02:15 PM |