|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan Groeten Ron |
|
| |||
| |||
| "Diver" <tribel@wanadoo.nl> schreef in bericht news:41fe1b32$0$44089$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > Hoi > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > Groeten Ron Ik kan niet echt vergelijkbaar advies geven, die ene keer dat ik in Hurghada geweest ben heb ik gedoken bij Emperor Divers, en dat is me zeer goed bevallen. uiteraard zijn er ongetwijffeld meerdere duikscholen in Hurghada die ook aan te bevelen zijn, maar dat advies laat ik dan over aan de medeposters alhier. veel duikplezier alvast in Hurghada |
|
| |||
| |||
| Wij duiken meestal met Aquanaut (www.Aquanaut.net) en zijn daar zeer tevreden over. Ook eens met Easy Divers gedoken, was niet ontevreden, maar heb liever Aquanaut. Ook eens bij World Diving gedoken, dat vond ik niets. Zij leiden open water duikers op zonder dieptemeter, "want dat houdt de instructeur wel in de gaten". Een van de grote voordelen van Aquanaut tref je als je in het Shedwan Golden Beach logeert, want dan kun je zo vanuit je hotelkamer naar de boot lopen, zonder op een busje te moeten wachten. Aquanaut heeft namelijk de boten op het terrein van het Shedwan liggen. Veel plezier, €kma Diver wrote: > Hoi > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > Groeten Ron > > |
|
| |||
| |||
| TGI is zeer goed bevallen! Kun je mij vertellen of Sharm ook iets is voor iemand die niet duikt? Hurghada is buiten het duiken niet veel te zien of te doen! grt "Diver" <tribel@wanadoo.nl> wrote in message news:41fe1b32$0$44089$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... Hoi Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan Groeten Ron |
|
| |||
| |||
| Diver wrote: > Hoi > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar > Hurgada > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > Groeten Ron Wat dacht je van www.blueparadise.be ? Ze hebben een ongelooflijk mooie boot voor hun dagelijkse duiken (splinternieuw) en de duikgidsen aan boord zijn Belgen en Nederlanders! Groeten Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| "FKR" <dachthetniet@chelo.nl> schreef in bericht news:vqrLd.41401$PH1.6566@amsnews05.chello.com... > TGI is zeer goed bevallen! > Kun je mij vertellen of Sharm ook iets is voor iemand die niet duikt? Sharm El Sheikh heeft een gezelig centrum met vele terrasjes en winkeltjes en een boulevard. Maar overdag is het daar meestal veel te warm voor (afhankelijk natuurlijk van wanneer je gaat). -- Gr. ¯¯[:]o Kabouter Plons (Fer Goosen) > Hurghada is buiten het duiken niet veel te zien of te doen! > grt > "Diver" <tribel@wanadoo.nl> wrote in message > news:41fe1b32$0$44089$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > Hoi > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > Groeten Ron > > |
|
| |||
| |||
| Ik heb goeie ervaringen met http://www.seawolf-divers.com/ > je moet alleen wel goed tegen Duitsers kunnen Gr. Marc "Diver" <tribel@wanadoo.nl> wrote in message news:41fe1b32$0$44089$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > Hoi > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > Groeten Ron > |
|
| |||
| |||
| Ik kom net terug uit Hurghada. We hebben met een groep van 6 man daar twee weken gedoken. Dit is uitstekend bevallen. Wij doken met Voodoodivers. De eigenaren zijn nederlanders. Verder word er lesgegeven in meerdere talen, waaronder in het nederlands natuurlijk. De Umro is een pracht van een boot en als ik het wel heb, rolt de volgende boot ongeveer nu uit het dok. Doe de groeten aan iedereen daar........ Michel http://www.voodoodivers.com "Diver" <tribel@wanadoo.nl> wrote in message news:41fe1b32$0$44089$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > Hoi > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > Groeten Ron > > |
|
| |||
| |||
| Diver schreef: > Hoi > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > Groeten Ron > > In iedergeval NIET met 'IMEI'. Wat een oude boot. Zeker toen ik die van Blue Paradise langs zag komen! |
|
| |||
| |||
| was nog wat vergetee vertellen de boot is eigendom van het duikcentrum "wim velema" <b.velema@home.nl> schreef in bericht news:cuts58$5h3$1@news5.zwoll1.ov.home.nl... > ben 2,5 week geleden met de nieuwe boot van blue paradise mee geweest ruime > duikplatform en genoeg ruimte om je op te tuigen die boot is ongeveer 1,5 > jaar oud > > groet > wim > "Richard Vinke" <rotzooi1@zonnet.nl> schreef in bericht > news:561d1$421255b6$3e3bd535$13302@news.versatel.n l... > > Diver schreef: > > > Hoi > > > > > > Na een paar duikvakanties in Sharm el Sheik gaan we in juni naar Hurgada > > > > > > Welke duikschool om mee weg te gaan rade jullie mij aan > > > > > > > > > Groeten Ron > > > > > > > > > > In iedergeval NIET met 'IMEI'. Wat een oude boot. Zeker toen ik die van > > Blue Paradise langs zag komen! > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Welke Wing | jackel | (Dutch) | 28 | 04-12-2007 04:19 PM |
| Welke persluchtactiviteiten in het zwembad. | Kabouter Plons | (Dutch) | 22 | 04-12-2007 03:49 PM |
| Welke lens voor de videocamera? | Richard Vinke | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 02:32 PM |
| Welke (lees)sterkte in je duikbril? | kabouter | (Dutch) | 13 | 04-12-2007 02:29 PM |
| wie weet welke duikschool bij hotel palace zit? | patrick&karin | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 02:12 PM |