|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik ben op zoek naar een wing. Heb al eens rondgekeken en heb een van de volgende wings op het oog. Custom Divers Dive System Audaxpro Soprasub Dive Rite. De Custom Divers springt er kwalitatief uit, echter ook qua prijs. Verder lijkt me de Dive Rite en Audaxpro een kwalitatief goede wing. Heeft iemand ervaringen met deze merken? bvd voor je reaktie, Jeroen. |
|
| |||
| |||
| "Jeroen" <Weijtens@pandora.be> wrote in news:U8vMd.2618$oZ.215102 @phobos.telenet-ops.be: > Hallo, > > Ik ben op zoek naar een wing. > Heb al eens rondgekeken en heb een van de volgende wings op het oog. > > Custom Divers > Dive System > Audaxpro > Soprasub > Dive Rite. > > De Custom Divers springt er kwalitatief uit, echter ook qua prijs. > Verder lijkt me de Dive Rite en Audaxpro een kwalitatief goede wing. > > Heeft iemand ervaringen met deze merken? > > bvd voor je reaktie, > > Jeroen. > Wat wil je ermee doen? Ga je een dubbel-15 duiken met stage-bottles? Of heb je een dubbel-7 carbon, en wil je op vakantie ook met een enkele fles kunnen duiken? Ik persoonlijk ben erg tevreden over Dive Rite. Heel mooi en sterk materiaal, en een brede range wings. Ikzelf duik met een Trek-wing. Daar kan een zowel enkele fles op als een kleine dubbelset (max dubbel-10). Die Dive System Wings zijn wel erg breed zo te zien (ken hem alleen van plaatje op hun site). Ik neem aan dat je daar een flinke dubbelset op gaat zetten? Gr, Michiel |
|
| |||
| |||
| <snip> > Die Dive System Wings zijn wel erg breed zo te zien Ik bedoelde dus de Custom Divers wing (zat naar twee sites tegelijk te kijken. :) |
|
| |||
| |||
| CharGen wrote: > "Jeroen" <Weijtens@pandora.be> wrote in news:U8vMd.2618$oZ.215102 > @phobos.telenet-ops.be: > > >>Hallo, >> >>Ik ben op zoek naar een wing. >>Heb al eens rondgekeken en heb een van de volgende wings op het oog. >> >>Custom Divers >>Dive System >>Audaxpro >>Soprasub >>Dive Rite. >> >>De Custom Divers springt er kwalitatief uit, echter ook qua prijs. >>Verder lijkt me de Dive Rite en Audaxpro een kwalitatief goede wing. >> >>Heeft iemand ervaringen met deze merken? >> >>bvd voor je reaktie, >> >>Jeroen. >> > > > Wat wil je ermee doen? Ga je een dubbel-15 duiken met stage-bottles? Of > heb je een dubbel-7 carbon, en wil je op vakantie ook met een enkele fles > kunnen duiken? > > Ik persoonlijk ben erg tevreden over Dive Rite. Heel mooi en sterk > materiaal, en een brede range wings. Ikzelf duik met een Trek-wing. Daar > kan een zowel enkele fles op als een kleine dubbelset (max dubbel-10). > > Die Dive System Wings zijn wel erg breed zo te zien (ken hem alleen van > plaatje op hun site). Ik neem aan dat je daar een flinke dubbelset op > gaat zetten? > > Gr, > Michiel Ik duik ook met een TrekWing en ben er ook zeer tevreden over. Hun prijzen zijn echter de laatste 2 jaar flink de hoogte ingegaan. Een andere wing die zeker de moeite waard is (en schappelijk van prijs is) is die van Oxycheq. -- Michael Wolf ----- Cthulhu For President. Why settle for the lesser evil? remove stopspam to reply |
|
| |||
| |||
| Momenteel duik ik met een enkele 15 liter. Echter van plan in de toekomst een dubbel 7 of dubbel tien te gebruiken. Mijn duikvakanties spelen zich v.n. af in Zuid Frankrijk. Voor een vakantie in Egypte kan ik mijn oude jacket gebruiken. Jeroen. "CharGen" <reply@news.server> schreef in bericht news:Xns95F2DDCB8833ECharGen9584736251@194.109.133 .29... > "Jeroen" <Weijtens@pandora.be> wrote in news:U8vMd.2618$oZ.215102 > @phobos.telenet-ops.be: > > > Hallo, > > > > Ik ben op zoek naar een wing. > > Heb al eens rondgekeken en heb een van de volgende wings op het oog. > > > > Custom Divers > > Dive System > > Audaxpro > > Soprasub > > Dive Rite. > > > > De Custom Divers springt er kwalitatief uit, echter ook qua prijs. > > Verder lijkt me de Dive Rite en Audaxpro een kwalitatief goede wing. > > > > Heeft iemand ervaringen met deze merken? > > > > bvd voor je reaktie, > > > > Jeroen. > > > > Wat wil je ermee doen? Ga je een dubbel-15 duiken met stage-bottles? Of > heb je een dubbel-7 carbon, en wil je op vakantie ook met een enkele fles > kunnen duiken? > > Ik persoonlijk ben erg tevreden over Dive Rite. Heel mooi en sterk > materiaal, en een brede range wings. Ikzelf duik met een Trek-wing. Daar > kan een zowel enkele fles op als een kleine dubbelset (max dubbel-10). > > Die Dive System Wings zijn wel erg breed zo te zien (ken hem alleen van > plaatje op hun site). Ik neem aan dat je daar een flinke dubbelset op > gaat zetten? > > Gr, > Michiel |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Wing | Copal | (Dutch) | 10 | 04-12-2007 03:52 PM |
| TKA: OMS Wing 100 lbs | aw | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:13 PM |
| New wing | Dominic Humphries | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 9 | 03-26-2007 11:22 PM |
| M: wing | Vilu | (Swedish) | 7 | 09-21-2005 12:23 PM |
| A wing that does it all...or not? | DaveB | Gear | 157 | 04-04-2005 05:45 PM |