|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ben op zoek naar een nieuwe duikbril. Ik kreeg het advies om vooral voor de Cressi ( matrix ?? ) te gaan. Anderen zweren weer bij Tusa. Natuurlijk hangt alles af van wat mij goed past maar een kwalitatief goeie duikbril oa voor wat betreft de silliconen rand. Iemand ????? mt vr gr Norbert |
|
| |||
| |||
| Cressi Matrix is een prima masker. Het word erg veel verkocht en dat is niet voor niets natuurlijk. Als je de pasvorm niet zint kan je ook eens kijken naar de Bigeyes of de lince (resp. groter en kleiner hoofd). Beide ook van Cressi. Groeten, Michel DiveStyle "scubanop" <noppie97@hotmail.com> wrote in message news:fk7exclituhv$.1qbfx1z4l66px.dlg@40tude.net... > Hoi > > Ik ben op zoek naar een nieuwe duikbril. Ik kreeg het advies om vooral voor > de Cressi ( matrix ?? ) te gaan. Anderen zweren weer bij Tusa. Natuurlijk > hangt alles af van wat mij goed past maar een kwalitatief goeie duikbril oa > voor wat betreft de silliconen rand. Iemand ????? > > mt vr gr Norbert |
|
| |||
| |||
| scubanop wrote: > Hoi > > Ik ben op zoek naar een nieuwe duikbril. Ik kreeg het advies om vooral voor > de Cressi ( matrix ?? ) te gaan. Anderen zweren weer bij Tusa. Natuurlijk > hangt alles af van wat mij goed past maar een kwalitatief goeie duikbril oa > voor wat betreft de silliconen rand. Iemand ????? > > mt vr gr Norbert Tip: kijk naar maskers met een klein volume. Die is nl sneller leeg als je hem eens zou moeten leegblazen, en je heb minder drukverschil te compenseren. En als je dat allemaal niet belangrijk genoeg vindt, zou ik je nog willen aanraden eens het verschil te testen tussen een masker met doorzichtig silicone en zwart silicone. Een buddy van ons heeft eens een masker geprobeerd met van die glaasjes in de zij- en onderkant, hij is daar heel snel van afgestapt, omdat de lichtinval irritante schitteringen veroorzaakte. Wit of doorzichtig silicone heeft min of meer hetzelfde effect, zeker in tropisch water. Dat wordt wel vrij standaard gebruikt, maar dat komt volgens mij doordat het (nu nog) het meest verkocht wordt. Jesca |
|
| |||
| |||
| hoi, kijk eerst naar welke bril je het beste past die bril is voor jou het beste als je er een paar hebt die goed passen kan je kijken naar welk merk je wil en welke je het mooiste vindt een klein volume is natuurlijk handig als je je bril moet klaren slechte brillen worden bij duikwinkels niet verkocht een bril kan voor jou slecht zijn als hij niet past ik heb zelf een cressie big eyes bevalt mij goed probeer er gewoon een paar in de winkel en pak die bril die het beste past duik ze marc "Jesca" <zweijtzer19@zonnet.nl> schreef in bericht news:cujj8s$iep$1@reader08.wxs.nl... > scubanop wrote: > >> Hoi >> >> Ik ben op zoek naar een nieuwe duikbril. Ik kreeg het advies om vooral >> voor >> de Cressi ( matrix ?? ) te gaan. Anderen zweren weer bij Tusa. Natuurlijk >> hangt alles af van wat mij goed past maar een kwalitatief goeie duikbril >> oa >> voor wat betreft de silliconen rand. Iemand ????? >> >> mt vr gr Norbert > > Tip: kijk naar maskers met een klein volume. Die is nl sneller leeg als je > hem eens zou moeten leegblazen, en je heb minder drukverschil te > compenseren. En als je dat allemaal niet belangrijk genoeg vindt, zou ik > je nog willen aanraden eens het verschil te testen tussen een masker met > doorzichtig silicone en zwart silicone. Een buddy van ons heeft eens een > masker geprobeerd met van die glaasjes in de zij- en onderkant, hij is > daar heel snel van afgestapt, omdat de lichtinval irritante schitteringen > veroorzaakte. Wit of doorzichtig silicone heeft min of meer hetzelfde > effect, zeker in tropisch water. Dat wordt wel vrij standaard gebruikt, > maar dat komt volgens mij doordat het (nu nog) het meest verkocht wordt. > > Jesca |
|
| |||
| |||
| Norbert, ik zou zeggen blijven proberen. Als de bril lekkere zit en niet lekt, (hij moet op je gezicht blijven plakken als je door je neus vacuum zuigt) is het goed. Wel heb ik onlangs problemen gehad met de mares "druppelvorm" bril. Deze gaf vele duiken condens. Alles geprobeert, niets hielp. Pas na vele malen tandpasta, en vele soms irritante duiken door condens, is het probleem nu opgelost. Het schijn te liggen aan de kunststof glazen van deze bril. Jos "scubanop" <noppie97@hotmail.com> schreef in bericht news:fk7exclituhv$.1qbfx1z4l66px.dlg@40tude.net... > Hoi > > Ik ben op zoek naar een nieuwe duikbril. Ik kreeg het advies om vooral > voor > de Cressi ( matrix ?? ) te gaan. Anderen zweren weer bij Tusa. Natuurlijk > hangt alles af van wat mij goed past maar een kwalitatief goeie duikbril > oa > voor wat betreft de silliconen rand. Iemand ????? > > mt vr gr Norbert |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Aanschaf leeslenzen duikbril, waar ? | Sjonnie | (Dutch) | 7 | 04-12-2007 04:51 PM |
| Duikbril XL | Dimitrie Morrison | (Dutch) | 16 | 04-12-2007 04:41 PM |
| Tips voor aanschaf duikmes | Harry | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 03:22 PM |
| aanschaf duikfles | arjan | (Dutch) | 56 | 04-12-2007 03:15 PM |
| Goedkope winkel voor aanschaf 1e en 2e trap. | Arctic | (Dutch) | 35 | 09-30-2006 12:39 PM |