|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Gegroet allen, Noh, ik ben net thuis terug van de beurs. En ik moet zeggen, het was weer ouderwets gezellig! Ik heb weer eens wat "oude" DC-maten mogen treffen waaronder onder andere Waterman, Dick Meppeling, Tukkerduiker, Kareltje en Hes. Hoewel die laatste het wel een beetje te druk had met lofbetuigingen in ontvangst nemen over het nieuwe NOB instructieboek geloof ik Helaas heb ik je hierdoor niet kunnen spreken HES, maar ik moet ook zegen, het nieuwe 1 ster boek ziet er in ieder geval weer bijzonder kleurig uit! Verder ook nog diverse digitale buddy's van DH maar ook van hier eens face-to-face mogen ontmoeten. Altijd een hele bijzondere ervaring Omdat ik door het bondsbureau ook werd gekwalificeerd als "medewerker aan het boek" kreeg ik ook een van de eerste exemplaren (natuurlijk NA onze HES En ik moet zeggen dat vooral de foto's op de bladzijdes 75, 91, 95, 114, en 145 mij heeel bekend voorkomen wel een beetje trots op dat deze in dit boek staan! Verder heb ik na de presentatie van het nieuwe boek ook nog ff bij de NOB stand staan kletsen met de 3 "modellen" die door het hele boek telkens weer terug keren. Altijd grappig om eens te horen hoe dat in dat modellenwereldje gaat Kort om, het was weer een avondje wat ik niet had willen missen! Gr Edgar ps Hmmm, misschien moet ik toch maar eens een keertje wel langs komen bij zo'n OFT bijeenkomst. Julie hebben me aardig overgehaald jongens pps Ik vond het wel een beetje jammer dat in het praatje van John helemaal NIETS over owh werd gezegd. Terwijl we nog wel de opdracht hadden gegeven om de sponsors van vorig jaar (van het WK) te bedanken |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Tot morgen op de duikbeurs ? | Edgar Donkervliet | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 04:21 PM |
| Nieuwe Duikbeurs | Aad | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 04:13 PM |
| Occasie duikbeurs ?? | Dukker | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:12 PM |
| nieuwe duikbeurs!! | een bekende van... | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 04:06 PM |
| Tholen 5 terug in actie! | Xavier | (Dutch) | 37 | 04-12-2007 03:44 PM |