|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat het inmiddels lente is maar een paar weken geleden waren wij nog aan het ijsduiken. Daar veel mensen zich afvroegen hoe een wak er vanonder het ijs uitziet,(moest je nu naar een donkere of juist naar een lichte plek toe zwemmen?) heb ik wat foto's van zowel boven als onder het ijs op onze website geplaatst. zie: www.wobbegong.nl groeten Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort |
|
| |||
| |||
| Nou, dat is duidelijk, einde sicussie Bedankt voor deze verhelderende oplossing voor het vraagstuk. -- SDaL .... the Alter-Ego of Sir Dive-a-Lot ..... www.sdal.nl "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> schreef in bericht news:d1p8vv$k0t$1@reader08.wxs.nl... > Ik weet dat het inmiddels lente is maar een paar weken geleden waren wij > nog > aan het ijsduiken. > Daar veel mensen zich afvroegen hoe een wak er vanonder het ijs > uitziet,(moest je nu naar een donkere of juist naar een lichte plek toe > zwemmen?) heb ik wat foto's van zowel boven als onder het ijs op onze > website geplaatst. zie: www.wobbegong.nl > > groeten > > Jos Rosier > Duikschool Wobbegong Amersfoort > > |
|
| |||
| |||
| "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> wrote in message news:d1p8vv$k0t$1@reader08.wxs.nl... > Ik weet dat het inmiddels lente is maar een paar weken geleden waren wij > nog > aan het ijsduiken. > Daar veel mensen zich afvroegen hoe een wak er vanonder het ijs > uitziet,(moest je nu naar een donkere of juist naar een lichte plek toe > zwemmen?) heb ik wat foto's van zowel boven als onder het ijs op onze > website geplaatst. zie: www.wobbegong.nl > > groeten > > Jos Rosier > Duikschool Wobbegong Amersfoort > Leuke fot's Jos! Zier er errug koud uit. Geloof dat het niets voor mij is Vind mezelf al stoer genoeg dat ik de hele winter doorduik in Nederland (tot een jaar geleden zelfs in natpak) |
|
| |||
| |||
| Op dinsdag 22-3-2005 14:57:17 schreef Jos Rosier het onderstaande <d1p8vv$k0t$1@reader08.wxs.nl> > Ik weet dat het inmiddels lente is maar een paar weken geleden waren wij nog > aan het ijsduiken. > Daar veel mensen zich afvroegen hoe een wak er vanonder het ijs > uitziet,(moest je nu naar een donkere of juist naar een lichte plek toe > zwemmen?) heb ik wat foto's van zowel boven als onder het ijs op onze > website geplaatst. zie: www.wobbegong.nl > > groeten > > Jos Rosier > Duikschool Wobbegong Amersfoort Jos, sorry voor mijn 2e reactie. Site zier er leuk en zeer goed verzorgd uit. Maar ik kan vanaf de site zelf de foto's niet vergroten met de muis, wel als ik recht's selecteer 'afbeelding bekijken' (met Firefox) Heb je dit bewust gedaan? -- Mvg Gerard Remove NOSHIT to repley... |
|
| |||
| |||
| Toch niet helemaal. Als je naar foto nr 12 kijkt zie je achter de duiker een donker wak. Toch is dit hetzelfde wak als van alle ander foto's. Het hangt nl helemaal van de hoek van de duiker t.o.v het wak af. Ik heb een donker wak opeens licht zien worden door 20 cm te dalen. Als je ondiep zit, dus met een kleine hoek t.o.v het wak, en een aantal meters van het wak af is het wak meestal donker en het ijs licht. (Daar komt waarschijnlijk het advies aan schaatsers vandaan, dat ze altijd naar een donkere plek moeten zwemmen). Als je dieper gaat of onder het wak zit is het wak meestal licht en het ijs donker. Dit is wat duikers meestal zullen zien. Bij glasijs, waar wij in 1997 onder doken is het wak amper waar te nemen. Ongeacht de hoek of diepte waar je zit. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:d1pokj$mss$1@nl-news.euro.net... > Nou, dat is duidelijk, einde sicussie > > Bedankt voor deze verhelderende oplossing voor het vraagstuk. > > -- > SDaL > > ... the Alter-Ego of Sir Dive-a-Lot > .... www.sdal.nl > > "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> schreef in bericht > news:d1p8vv$k0t$1@reader08.wxs.nl... > > Ik weet dat het inmiddels lente is maar een paar weken geleden waren wij > > nog > > aan het ijsduiken. > > Daar veel mensen zich afvroegen hoe een wak er vanonder het ijs > > uitziet,(moest je nu naar een donkere of juist naar een lichte plek toe > > zwemmen?) heb ik wat foto's van zowel boven als onder het ijs op onze > > website geplaatst. zie: www.wobbegong.nl > > > > groeten > > > > Jos Rosier > > Duikschool Wobbegong Amersfoort > > > > > > |
|
| |||
| |||
| On Tue, 22 Mar 2005 at 13:57 GMT, Jos Rosier wrote: > Ik weet dat het inmiddels lente is maar een paar weken geleden waren wij nog > aan het ijsduiken. > Daar veel mensen zich afvroegen hoe een wak er vanonder het ijs > uitziet,(moest je nu naar een donkere of juist naar een lichte plek toe > zwemmen?) heb ik wat foto's van zowel boven als onder het ijs op onze > website geplaatst. zie: www.wobbegong.nl De foto's van de PiMia kant: http://wojas.vvtp.tudelft.nl/foto/hallstatt/ Groeten, -- Konrad |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Het ijsduiken.. | Sven Goosen | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 04:56 PM |
| ijsduiken. | Sven Goosen | (Dutch) | 17 | 04-12-2007 04:56 PM |
| IJsduiken in Oostenrijk | Jos Rosier | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:55 PM |
| duiken in de Fernsee (Oostenrijk) | Philip | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:26 PM |
| ijsduiken in POLEN | recreatie_duiker | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 03:11 PM |