|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Iedereen weet dat ik nooit foto's maak onder het wateroppervlak, maar alleen kiekjes. Nu wil ik ook bewegende kiekjes gaan maken (geen films dus, want dat kan ik toch niet zo mooi als Bruno Dus ik wil een camcordertje kopen. Liefst eentje die af fabriek met een OnderWater (opervlakte) Huis kan worden uitgerust. Wie weet welke camera's dat hebben als standaard accesorire ? Dus niet zo'n gele box tot 1 meter diep, maar een echt huis tot 40 meter. Misschien met breedbeeld opname mogelijkheid, maar wel gewoon Compact DV (Geen dvd recorder heb ik me laten vertellen, die zijn niet zo scherp) -- Thomas -- SDaL .... the Alter-Ego of Sir Dive-a-Lot ..... www.sdal.nl |
|
| |||
| |||
| "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:d8huhk$2fiv$1@nl-news.euro.net... > Iedereen weet dat ik nooit foto's maak onder het wateroppervlak, maar alleen > kiekjes. > Nu wil ik ook bewegende kiekjes gaan maken (geen films dus, want dat kan ik > toch niet zo mooi als Bruno > > Dus ik wil een camcordertje kopen. Liefst eentje die af fabriek met een > OnderWater (opervlakte) Huis kan worden uitgerust. > > Wie weet welke camera's dat hebben als standaard accesorire ? Dus niet zo'n > gele box tot 1 meter diep, maar een echt huis tot 40 meter. > Misschien met breedbeeld opname mogelijkheid, maar wel gewoon Compact DV > (Geen dvd recorder heb ik me laten vertellen, die zijn niet zo scherp) > Hey SDal, bedankt voor het compliment. Maar als je het zo goed wil leren als ik, ik verkoop alles!!! En je krijgt er nog gratis cursus bij ook. En neen ik stop niet met duiken en al helemaal niet met filmen, maar ik ga in High Definition filmen en dat is een redelijk duur grapje Ik verkoop : -Sony DVCAM PDX-10 (professionele camera maar toch nog redelijk klein) - Elite package van Light and Motion zijnde : bluefin OW huis met Elite Lights in peli koffer - extern scherm van Light and Motion wat boven op het OW huis wordt gemonteerd. - 2 reserve lampen voor Elite lights + 1 extra baterij pack Deze set kost nieuw op +10.000 euro, mijn set die 10 maanden oud is mag weg voor 6000 euro! eventueele extra's te bespreken : super Macro en Super wide angle lens Meer info over het OW huis vind je op http://www.uwimaging.com/products/vi...uefin_v900.htm Zonder verlichting en externe monitor mag het weg voor 4250 euro! Groeten Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| Ha, Bruno da's een beetje veel geld voor kiekjes maken vind ik. Dan moeten de cursisten eerst nog maar eens met drommen aan mijn deur gaan staan. Trouwens, je zou geen concurrent van mijn klasse willen als ik het écht zou gaan leren "-) -- Thomas Sir Dive-a-Lot Filmen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "Bruno Vanherck" <brumpy@hotmail.com> schreef in bericht news:wn%qe.119051$vN7.6728845@phobos.telenet-ops.be... > > "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht > news:d8huhk$2fiv$1@nl-news.euro.net... >> Iedereen weet dat ik nooit foto's maak onder het wateroppervlak, maar > alleen >> kiekjes. >> Nu wil ik ook bewegende kiekjes gaan maken (geen films dus, want dat kan > ik >> toch niet zo mooi als Bruno >> >> Dus ik wil een camcordertje kopen. Liefst eentje die af fabriek met een >> OnderWater (opervlakte) Huis kan worden uitgerust. >> >> Wie weet welke camera's dat hebben als standaard accesorire ? Dus niet > zo'n >> gele box tot 1 meter diep, maar een echt huis tot 40 meter. >> Misschien met breedbeeld opname mogelijkheid, maar wel gewoon Compact DV >> (Geen dvd recorder heb ik me laten vertellen, die zijn niet zo scherp) >> > > Hey SDal, bedankt voor het compliment. > Maar als je het zo goed wil leren als ik, ik verkoop alles!!! > En je krijgt er nog gratis cursus bij ook. > En neen ik stop niet met duiken en al helemaal niet met filmen, maar ik ga > in High Definition filmen en dat is een redelijk duur grapje > > Ik verkoop : > > -Sony DVCAM PDX-10 (professionele camera maar toch nog redelijk klein) > > - Elite package van Light and Motion zijnde : bluefin OW huis met Elite > Lights in peli koffer > > - extern scherm van Light and Motion wat boven op het OW huis wordt > gemonteerd. > > - 2 reserve lampen voor Elite lights + 1 extra baterij pack > > Deze set kost nieuw op +10.000 euro, mijn set die 10 maanden oud is mag > weg > voor 6000 euro! > > eventueele extra's te bespreken : super Macro en Super wide angle lens > > Meer info over het OW huis vind je op > http://www.uwimaging.com/products/vi...uefin_v900.htm > > Zonder verlichting en externe monitor mag het weg voor 4250 euro! > > > Groeten Bruno > www.vui.be > > |
|
| |||
| |||
|
"SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:d8i0o0$2ia0$1@nl-news.euro.net... > Ha, Bruno > da's een beetje veel geld voor kiekjes maken vind ik. > Dan moeten de cursisten eerst nog maar eens met drommen aan mijn deur gaan > staan. > > Trouwens, je zou geen concurrent van mijn klasse willen als ik het écht zou > gaan leren "-) Hahaha, je hebt gelijk! Hoe dom van me In elk geval kijk eens bij JVC zij hebben camera's met redelijke "simpele" camera's met doorkijk box! Ik ben zelf wel geen voorstander van JVC, andere optie is neem een sony camera naar keuze, en kijk eens op www.ikelite.com die prijzen vallen behoorlijk goed mee. Ik weet een goede winkel waar je deze huizen rechtreeks kan bestellen in de VS, kies je toch liever om iets meer te betalen met betere "service" dan lijkt www.onderwaterhuis.nl me een hele goede winkel. En ja blijf zeker van die DVD recorders af, is leuk als je filmt en het thuis op TV wil bekijken zonder er verder iets mee te doen, voor de laat ons zeggen serieuzere mensen is dit gewoon prul! Groeten Bruno www.vui.be |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| foto's of kiekjes? | Sven Goosen | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 02:38 PM |
| Verkoop ow huising voor video | Bruno Vanherck | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 02:35 PM |
| lampen voor video/fotografie of grotduiken te koop | Bruno Vanherck | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:31 PM |
| Kiekjes uit Marsa Shagra | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:16 PM |
| Re: Camcorder? | Marshall Karp | Gear | 0 | 03-27-2007 02:35 AM |