|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit heb ik toch nog vast kunnen leggen. Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? |
|
| |||
| |||
| Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog eens te bekijken en aan andxeren te laten zien. Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet verbinding en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner op de site verschijnen. Keep up the good work. Ronald. "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit > heb ik toch nog vast kunnen leggen. > Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > > |
|
| |||
| |||
| "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog eens te bekijken en aan andxeren te laten zien. Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet verbinding en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner op de site verschijnen. Keep up the good work. Ronald. "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit > heb ik toch nog vast kunnen leggen. > Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een dames tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw kribbig is) deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben neemt ie ook nog heeeeel veel vocht op. Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, gaat perfect ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien dat je de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je doordat het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop aan de gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te flitsen met je interne flitser. het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die van die duiker (nr 008) Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor een losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input misschien, doe er je voordeel mee. Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt groetjes Ron |
|
| |||
| |||
| Hoi Ron, Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in photoshop? Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? Groeten, iDive Erwin "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message news:42b6f5a4$0$13879$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht > news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog > eens > te bekijken en aan andxeren te laten zien. > Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet > verbinding > en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner > op de site verschijnen. > Keep up the good work. > Ronald. > > "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht > news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... >> Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. >> Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit >> heb ik toch nog vast kunnen leggen. >> Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. >> Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? >> >> > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een dames > tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw > kribbig is) > deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben > neemt > ie ook nog heeeeel veel vocht op. > > Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, gaat > perfect > > ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien dat > je > de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je > doordat > het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop aan > de > gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te flitsen > met je interne flitser. > het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die van > die duiker (nr 008) > > Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor een > losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de > troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input > misschien, doe er je voordeel mee. > Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt > > groetjes > Ron > > > > |
|
| |||
| |||
| Je gaat bij image->adjustments de levels aanpassen. groetjes, Mich "iDive" <erwin@nospamgezellie.com> wrote in message news:42b71690$0$14027$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > Hoi Ron, > > Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in photoshop? > Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? > > Groeten, > > iDive > Erwin > > > "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message > news:42b6f5a4$0$13879$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > > > "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht > > news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog > > eens > > te bekijken en aan andxeren te laten zien. > > Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet > > verbinding > > en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner > > op de site verschijnen. > > Keep up the good work. > > Ronald. > > > > "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht > > news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > >> Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > >> Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit > >> heb ik toch nog vast kunnen leggen. > >> Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > >> Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > >> > >> > > > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een dames > > tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw > > kribbig is) > > deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben > > neemt > > ie ook nog heeeeel veel vocht op. > > > > Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, gaat > > perfect > > > > ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien dat > > je > > de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je > > doordat > > het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop aan > > de > > gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te flitsen > > met je interne flitser. > > het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die van > > die duiker (nr 008) > > > > Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor een > > losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de > > troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input > > misschien, doe er je voordeel mee. > > Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt > > > > groetjes > > Ron > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Is waar maar er komt nog wat meer bij kijken, http://share.studio.adobe.com/axAsse...%2FDefault.asp hier zie je een tool deze kun je downloaden In photoshop kun je dit dan als handeling laden. dat is ff de snelste manier om het uit te leggen, het is allemaal een beetje kort,maar je moet er gewoon mee gaan spelen. Wil je alles met de hand doen dan kun je een rood filter laden en de hue aanpassen enz enz veel plezier ermee!! Gr Ron "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:d975be$f02$1@news.cistron.nl... Je gaat bij image->adjustments de levels aanpassen. groetjes, Mich "iDive" <erwin@nospamgezellie.com> wrote in message news:42b71690$0$14027$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > Hoi Ron, > > Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in photoshop? > Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? > > Groeten, > > iDive > Erwin > > > "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message > news:42b6f5a4$0$13879$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > > > "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht > > news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog > > eens > > te bekijken en aan andxeren te laten zien. > > Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet > > verbinding > > en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner > > op de site verschijnen. > > Keep up the good work. > > Ronald. > > > > "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht > > news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > >> Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > >> Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit > >> heb ik toch nog vast kunnen leggen. > >> Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > >> Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > >> > >> > > > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een dames > > tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw > > kribbig is) > > deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben > > neemt > > ie ook nog heeeeel veel vocht op. > > > > Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, gaat > > perfect > > > > ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien dat > > je > > de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je > > doordat > > het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop aan > > de > > gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te flitsen > > met je interne flitser. > > het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die van > > die duiker (nr 008) > > > > Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor een > > losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de > > troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input > > misschien, doe er je voordeel mee. > > Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt > > > > groetjes > > Ron |
|
| |||
| |||
| Laatst tikte "iDive" <erwin@nospamgezellie.com>: > Hoi Ron, > > Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in photoshop? > Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? In Paint Shop Pro kan ik dit op drie verschillende manieren automatisch laten doen, met telkens een net wat anders resultaat (soms is de 1 beter, soms de ander). De methodes die ik gebruik zijn: - Grey world (die er vanuit gaat dat de gemiddelde kleur van een foto grijs is, wat niet betekend dat er geen kleur meer overblijft). - Automatic color balance (met 'remove color cast' aan, dit is trouwens ook onderdeel van 'One step photo fix'). - Fade correction (dit is eigenlijk bedoeld om mistige foto's met weinig contrast beter te maken, maar doet ook iets dat op bovenstaande twee lijkt). Als ik een of meerdere van bovenstaande effecten gebruikt heb en ik vind het resultaat iets te overdreven doe ik meestal het volgende: - Ctrl-C (kopieer het resultaat) - Ctrl-Z (Undo de fotobewerking, je krijgt je origineel terug) - Ctrl-L (plak de bewerkte als nieuwe layer) Door nu met de doorzichtigheid van de nieuwe layer te spelen kan je alles tussen je origineel en bewerking terugkrijgen. Dit laatste deel zal in ieder geval hetzelfde kunnen (met andere toetsen) in Photoshop, voor de drie methodes bestaan er ook wel vergelijkbare dingen. Ook is er een Photoshop-filter dat je ergens kan downloaden tegen betaling en wat speciaal bedoeld is voor onderwaterfoto's. Sander... -- http://www.sandernijdam.nl/duikfotos.html |
|
| |||
| |||
| Dat is wellicht een leuke. Maar downloaden is pittig in dit geval.... vragen van allerlei gegevens.. :S "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message news:42b71bf4$0$13869$dbd49001@news.wanadoo.nl... > Is waar maar er komt nog wat meer bij kijken, > http://share.studio.adobe.com/axAsse...%2FDefault.asp > > hier zie je een tool deze kun je downloaden > In photoshop kun je dit dan als handeling laden. > > dat is ff de snelste manier om het uit te leggen, het is allemaal een beetje > kort,maar je moet er gewoon mee gaan spelen. > > Wil je alles met de hand doen dan kun je een rood filter laden en de hue > aanpassen enz enz > > veel plezier ermee!! > Gr > Ron > > > > "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:d975be$f02$1@news.cistron.nl... > Je gaat bij image->adjustments de levels aanpassen. > > groetjes, > > Mich > > "iDive" <erwin@nospamgezellie.com> wrote in message > news:42b71690$0$14027$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > > Hoi Ron, > > > > Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in photoshop? > > Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? > > > > Groeten, > > > > iDive > > Erwin > > > > > > "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message > > news:42b6f5a4$0$13879$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > > > > > "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht > > > news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > > Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog > > > eens > > > te bekijken en aan andxeren te laten zien. > > > Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet > > > verbinding > > > en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner > > > op de site verschijnen. > > > Keep up the good work. > > > Ronald. > > > > > > "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht > > > news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > > >> Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > > >> Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit > > >> heb ik toch nog vast kunnen leggen. > > >> Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > > >> Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > > >> > > >> > > > > > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een > dames > > > tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw > > > kribbig is) > > > deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben > > > neemt > > > ie ook nog heeeeel veel vocht op. > > > > > > Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, > gaat > > > perfect > > > > > > ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien dat > > > je > > > de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je > > > doordat > > > het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop > aan > > > de > > > gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te > flitsen > > > met je interne flitser. > > > het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die > van > > > die duiker (nr 008) > > > > > > Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor een > > > losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de > > > troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input > > > misschien, doe er je voordeel mee. > > > Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt > > > > > > groetjes > > > Ron > > > |
|
| |||
| |||
| geef mij je mail adres dan zal ik 'm je mailen gr Ron "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:d9775l$h60$1@news.cistron.nl... Dat is wellicht een leuke. Maar downloaden is pittig in dit geval.... vragen van allerlei gegevens.. :S "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message news:42b71bf4$0$13869$dbd49001@news.wanadoo.nl... > Is waar maar er komt nog wat meer bij kijken, > http://share.studio.adobe.com/axAsse...%2FDefault.asp > > hier zie je een tool deze kun je downloaden > In photoshop kun je dit dan als handeling laden. > > dat is ff de snelste manier om het uit te leggen, het is allemaal een beetje > kort,maar je moet er gewoon mee gaan spelen. > > Wil je alles met de hand doen dan kun je een rood filter laden en de hue > aanpassen enz enz > > veel plezier ermee!! > Gr > Ron > > > > "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:d975be$f02$1@news.cistron.nl... > Je gaat bij image->adjustments de levels aanpassen. > > groetjes, > > Mich > > "iDive" <erwin@nospamgezellie.com> wrote in message > news:42b71690$0$14027$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > > Hoi Ron, > > > > Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in photoshop? > > Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? > > > > Groeten, > > > > iDive > > Erwin > > > > > > "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message > > news:42b6f5a4$0$13879$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > > > > > "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht > > > news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > > Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog > > > eens > > > te bekijken en aan andxeren te laten zien. > > > Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet > > > verbinding > > > en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner > > > op de site verschijnen. > > > Keep up the good work. > > > Ronald. > > > > > > "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht > > > news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > > >> Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > > >> Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar dit > > >> heb ik toch nog vast kunnen leggen. > > >> Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > > >> Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > > >> > > >> > > > > > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een > dames > > > tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw > > > kribbig is) > > > deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben > > > neemt > > > ie ook nog heeeeel veel vocht op. > > > > > > Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, > gaat > > > perfect > > > > > > ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien dat > > > je > > > de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je > > > doordat > > > het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop > aan > > > de > > > gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te > flitsen > > > met je interne flitser. > > > het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die > van > > > die duiker (nr 008) > > > > > > Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor een > > > losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de > > > troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input > > > misschien, doe er je voordeel mee. > > > Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt > > > > > > groetjes > > > Ron > > > |
|
| |||
| |||
| info_NO_BLOODY_NONSENSE@divestyle.nl "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message news:42b83bf5$0$62702$dbd41001@news.wanadoo.nl... > geef mij je mail adres dan zal ik 'm je mailen > gr > Ron > > "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:d9775l$h60$1@news.cistron.nl... > Dat is wellicht een leuke. Maar downloaden is pittig in dit geval.... vragen > van allerlei gegevens.. :S > > "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message > news:42b71bf4$0$13869$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > Is waar maar er komt nog wat meer bij kijken, > > > http://share.studio.adobe.com/axAsse...%2FDefault.asp > > > > hier zie je een tool deze kun je downloaden > > In photoshop kun je dit dan als handeling laden. > > > > dat is ff de snelste manier om het uit te leggen, het is allemaal een > beetje > > kort,maar je moet er gewoon mee gaan spelen. > > > > Wil je alles met de hand doen dan kun je een rood filter laden en de hue > > aanpassen enz enz > > > > veel plezier ermee!! > > Gr > > Ron > > > > > > > > "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht > > news:d975be$f02$1@news.cistron.nl... > > Je gaat bij image->adjustments de levels aanpassen. > > > > groetjes, > > > > Mich > > > > "iDive" <erwin@nospamgezellie.com> wrote in message > > news:42b71690$0$14027$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > > > Hoi Ron, > > > > > > Kun je me een hint geven hoe je die blauwe waas er af krijgt in > photoshop? > > > Leg je er een rode doorzichtige layer overheen? > > > > > > Groeten, > > > > > > iDive > > > Erwin > > > > > > > > > "Ron Hulshof" <ron.hulshof-verwijder-dit-@wanadoo.nl> wrote in message > > > news:42b6f5a4$0$13879$dbd49001@news.wanadoo.nl... > > > > > > > > "Ronald{~~~" <raschriemer@nospamhome.nl> schreef in bericht > > > > news:d94mc8$6s6$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > > > Ik heb twee foto's bekeken en zijn de moeite waard. Altijd leuk om nog > > > > eens > > > > te bekijken en aan andxeren te laten zien. > > > > Vooral dat laatste, ik heb echter een niet al te snelle internet > > > > verbinding > > > > en zou het prettig vinden als de foto´s dus wat kleiner > > > > op de site verschijnen. > > > > Keep up the good work. > > > > Ronald. > > > > > > > > "Phi-Lir" <bart.verwijderen.mudde@hccnet.nl> schreef in bericht > > > > news:42b5d11a$0$149$3a628fcd@reader2.nntp.hccnet.n l... > > > >> Vandaag voor het eerst met een A95 gefotografeerd. > > > >> Natuurlijk waren de batterijen leeg toen de zeebaarzen kwamen, maar > dit > > > >> heb ik toch nog vast kunnen leggen. > > > >> Heb je commentaar in opbouwende zin, dan graag. > > > >> Wat te doen trouwens tegen een beslagen display ? > > > >> > > > >> > > > > > > > > Als je ruimte hebt in je onderwaterhuis kan ik je aanbevelen om een > > dames > > > > tampon erin te doen (je weet wel die ene week in de maand dat je vrouw > > > > kribbig is) > > > > deze neemt alle vocht op, en mocht je een heel klein ongelukje hebben > > > > neemt > > > > ie ook nog heeeeel veel vocht op. > > > > > > > > Ik doe er altijd een paar in mij onderwaterhuis van mijn filmcamera, > > gaat > > > > perfect > > > > > > > > ik heb je ook 2 foto's gestuurd bewerkt in fotoshop om te laten zien > dat > > > > je > > > > de groene (in de tropen blauwe) zweem eraf te krijgen, dit krijg je > > > > doordat > > > > het water het licht filtert (rood eerst) dus nu nog even met fotoshop > > aan > > > > de > > > > gang en de kiekjes worde echt mooier, ook moet je proberen niet te > > flitsen > > > > met je interne flitser. > > > > het toebele water reflecteerd licht dan krijg je een opname gelijk die > > van > > > > die duiker (nr 008) > > > > > > > > Als je toch wilt flitsen zul je diep in je buidel moete tasten voor > een > > > > losse flitser die je dan onder een andere hoek kunt plaatsen zodat de > > > > troebele deeltjes niet in je lens reflecteren, een beetje veel input > > > > misschien, doe er je voordeel mee. > > > > Je hebt mijn mail adres als je nog vragen hebt > > > > > > > > groetjes > > > > Ron > > > > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Eerste digitale foto"s | Phi-Lir | (Dutch) | 22 | 04-12-2007 04:04 PM |
| Mijn eerste zeepaerdje | SDaL | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 03:59 PM |
| Voor Hans (foto's spiegelplas nu op mijn site) | Edgar | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:55 PM |
| Mijn GF lamp weet van de kou ... | Gf-Lampske | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 03:50 PM |
| Mijn eerste zelf gemaakte film! | Edgar | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 02:33 PM |