|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Beste NG'ers, Wij willen deze zomer wat rond gaan trekken tussen Hong Kong (China) en Hanoi (Vietnam). Ik heb wat gegoogled en in het het archief van de groep gesnuffeld, maar duiken in Vietnam lijkt alleen mogelijk bij Nha Trang, in het zuiden van Vietnam. Over duiken in China is helemaaal weinig te vinden. Zijn er binnen de NG misschien mensen die ervaring hebben met duiken in Noord Vietnam en/of Zuid-West China? bij voorbaat dank, Ed |
|
| |||
| |||
| "Ed" <liever@geenspam.nu> wrote in news:42b67cae$0$17209$ba620dc5@text.nova.planet.nl : > Beste NG'ers, > > Wij willen deze zomer wat rond gaan trekken tussen Hong Kong (China) > en Hanoi (Vietnam). Ik heb wat gegoogled en in het het archief van de > groep gesnuffeld, maar duiken in Vietnam lijkt alleen mogelijk bij Nha > Trang, in het zuiden van Vietnam. Over duiken in China is helemaaal > weinig te vinden. Zijn er binnen de NG misschien mensen die ervaring > hebben met duiken in Noord Vietnam en/of Zuid-West China? > > bij voorbaat dank, > > Ed > > He Ed, In China is er inderdaad niet veel te vinden, ik ga zelf in augustus en heb ook al rondgevraagd... In Hong Kong zijn wel een aantal duikshops, voornamlijk van de BSAC. Verder vindt je in het zuidoosten, dichtbij Vietnam, op Hainan een aantal duikcentra. Ik heb die gevonden via PADI: http://www.padi.com/english/common/search/dcnr/ Ben er dus nog nooit geweest, dus kan je niets vertellen over wat daar precies te zien is, of over de kwaliteit van die duikcentra... Gr, Michiel |
|
| |||
| |||
| Bijna twee jaar geleden heb ik gedoken vanaf Whale Island, een privé-eilandje voor de kust van Nha Trang. Duikschool: Rainbow Divers (http://www.divevietnam.com/) Heel bijzonder, maar... ga niet speciaal naar Vietnam om te duiken. Ga ook het land een bekijken. (Je zult verrast zijn hoe toeristisch het al is) Anton |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Scuba Diving in China | Charles | China | 2 | 05-10-2007 10:53 PM |
| Diving in China? | Diver | China | 4 | 05-10-2007 09:51 PM |
| Diving on mainland China | CharGen | China | 1 | 05-10-2007 09:34 PM |
| Diving in China? | Diver | China | 7 | 05-10-2007 09:32 PM |
| Re: Free sex hotline from China | Patrick NOEL | (French) | 4 | 04-12-2007 01:54 AM |