|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk totaal verkeerde headers bij diverse berichten... Vaaaaaaaaag |
|
| |||
| |||
| Andries Kalter wrote: > nl.test, > beste Phalanx. Hier in deze NG ben je volledig oftopic. > > "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht > news:dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net... > Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk > totaal verkeerde headers bij diverse berichten... > > Vaaaaaaaaag > > Ik zit niet te testen....ik vraag wat... nl.ikvraagwat bestaat niet |
|
| |||
| |||
| Zeg Phalanx, je bent net zo erg als Patrick die allerlei dingen over het posten en lezen van nieuwsitems via Google in deze NG zitten te posten. Zitten jullie TOCH op een lijn.... <LOL> nl.test = nl.test - Voor testdoeleinden. CHARTER: nl.test Dit is de eerste nieuwsgroep die benodigd is in de nl-hierarchie en bedoeld om newssoftware te testen. EINDE CHARTER. Ik realiseer me dat ik ook behoorlijk oftopic reageer, maar vind al dat geneuzel over werkende of niet-werkende nieuwservers niet in de NG thuishoren. Voor de rest zal ik in deze thread (proberen) m'n mond (te) houden... "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht news:dajm51$1sv6$1@nl-news.euro.net... Andries Kalter wrote: > nl.test, > beste Phalanx. Hier in deze NG ben je volledig oftopic. > > "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht > news:dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net... > Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk > totaal verkeerde headers bij diverse berichten... > > Vaaaaaaaaag > > Ik zit niet te testen....ik vraag wat... nl.ikvraagwat bestaat niet |
|
| |||
| |||
| Phalanx schreef op donderdag 7-7-2005 18:32:01 het volgende... <dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net> > Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk totaal > verkeerde headers bij diverse berichten... > > Vaaaaaaaaag Gewoon deze groep ff afmelden en daarna weer aanmelden Jij wist toch alles? -- Mvg Gerard... |
|
| |||
| |||
| Dat is ook larie. Hij zit op een Euronet-nieuwsserver. Jij zit op news.cistron.nl en ik op news.tiscali.nl. Er is dus geen sprake van DE of EEN nieuwsserver. (Wat jij wel nu ziet hoeft een ander nu nog niet te zien.) Dus testen in deze NG is m.i. wat overdreven... Overigens plaatst Phalanx genoeg berichten in de NG -en wordt er genoeg op hem gereageerd- om te zien of "zijn" server het nog doet. Je kunt ook iets méér posten dan "Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog werkt". Stel je voor dat we dat allemaal op die manier ons zouden afvragen als we even aan de snelheid van onze nieuwsserver zouden twijfelen. Maar goed, als de meerderheid der lezers in deze NG van mening is dat dit soort postings wel in deze NG thuishoren, moeten we misschien het charter laten aanpassen... En als allerlaatste in deze volledig oftopic discussie TIP: http://nl.news-admin.org/info/regels.html Een gedragscode op usenet, in nieuwsgroepen. Netiquette. "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:dajrfk$h48$1@news.cistron.nl... Dat is larie Phalanx wilde weten of de server werkt voor "DEZE" nieuwsgroep. Dat kan je ergens anders niet testen. "Andries Kalter" <kalter@tip.NOT> wrote in message news:42cd69a8$0$15376$5fc3050@dreader0.news.tiscal i.nl... > Zeg Phalanx, je bent net zo erg als Patrick die allerlei dingen over het > posten en lezen van nieuwsitems via Google in deze NG zitten te posten. > Zitten jullie TOCH op een lijn.... > <LOL> > > > nl.test = > nl.test - Voor testdoeleinden. > > CHARTER: nl.test > > Dit is de eerste nieuwsgroep die benodigd is in de nl-hierarchie > en bedoeld om newssoftware te testen. > > EINDE CHARTER. > > > > Ik realiseer me dat ik ook behoorlijk oftopic reageer, maar vind al dat > geneuzel over werkende of niet-werkende nieuwservers niet in de NG > thuishoren. > Voor de rest zal ik in deze thread (proberen) m'n mond (te) houden... > > > > "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht > news:dajm51$1sv6$1@nl-news.euro.net... > Andries Kalter wrote: > > nl.test, > > beste Phalanx. Hier in deze NG ben je volledig oftopic. > > > > "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht > > news:dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net... > > Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk > > totaal verkeerde headers bij diverse berichten... > > > > Vaaaaaaaaag > > > > > > Ik zit niet te testen....ik vraag wat... > > nl.ikvraagwat bestaat niet > > |
|
| |||
| |||
| Ja.... grapjas. je mag best lachen hoor "Andries Kalter" <kalter@tip.NOT> wrote in message news:42cd7896$0$1497$5fc3050@dreader0.news.tiscali .nl... > > Dat is ook larie. > Hij zit op een Euronet-nieuwsserver. > Jij zit op news.cistron.nl en ik op news.tiscali.nl. > Er is dus geen sprake van DE of EEN nieuwsserver. > (Wat jij wel nu ziet hoeft een ander nu nog niet te zien.) > > Dus testen in deze NG is m.i. wat overdreven... > Overigens plaatst Phalanx genoeg berichten in de NG -en wordt er genoeg op > hem gereageerd- om te zien of "zijn" server het nog doet. > > > Je kunt ook iets méér posten dan "Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog > werkt". > Stel je voor dat we dat allemaal op die manier ons zouden afvragen als we > even aan de snelheid van onze nieuwsserver zouden twijfelen. > Maar goed, als de meerderheid der lezers in deze NG van mening is dat dit > soort postings wel in deze NG thuishoren, moeten we misschien het charter > laten aanpassen... > > > > En als allerlaatste in deze volledig oftopic discussie > > TIP: > http://nl.news-admin.org/info/regels.html > Een gedragscode op usenet, in nieuwsgroepen. > Netiquette. > > > > > > > > "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:dajrfk$h48$1@news.cistron.nl... > Dat is larie > Phalanx wilde weten of de server werkt voor "DEZE" nieuwsgroep. > Dat kan je ergens anders niet testen. > > "Andries Kalter" <kalter@tip.NOT> wrote in message > news:42cd69a8$0$15376$5fc3050@dreader0.news.tiscal i.nl... > > Zeg Phalanx, je bent net zo erg als Patrick die allerlei dingen over het > > posten en lezen van nieuwsitems via Google in deze NG zitten te posten. > > Zitten jullie TOCH op een lijn.... > > <LOL> > > > > > > nl.test = > > nl.test - Voor testdoeleinden. > > > > CHARTER: nl.test > > > > Dit is de eerste nieuwsgroep die benodigd is in de nl-hierarchie > > en bedoeld om newssoftware te testen. > > > > EINDE CHARTER. > > > > > > > > Ik realiseer me dat ik ook behoorlijk oftopic reageer, maar vind al dat > > geneuzel over werkende of niet-werkende nieuwservers niet in de NG > > thuishoren. > > Voor de rest zal ik in deze thread (proberen) m'n mond (te) houden... > > > > > > > > "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht > > news:dajm51$1sv6$1@nl-news.euro.net... > > Andries Kalter wrote: > > > nl.test, > > > beste Phalanx. Hier in deze NG ben je volledig oftopic. > > > > > > "Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht > > > news:dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net... > > > Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk > > > totaal verkeerde headers bij diverse berichten... > > > > > > Vaaaaaaaaag > > > > > > > > > > Ik zit niet te testen....ik vraag wat... > > > > nl.ikvraagwat bestaat niet > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Andries Kalter wrote: > Dat is ook larie. > Hij zit op een Euronet-nieuwsserver. > Jij zit op news.cistron.nl en ik op news.tiscali.nl. > Er is dus geen sprake van DE of EEN nieuwsserver. > (Wat jij wel nu ziet hoeft een ander nu nog niet te zien.) > Er is dus wel degelijk sprake van DE of EEN nieuwsserver... Er zijn newsservers die hun feed onregelmatig of traag krijgen...dus zou het goed kunnen dat de server waar IK op post problemen heeft met bepaalde postings... Het grappige is dat bijv posten via Google meestal lang duurt...en dat sommige berichten laat te lezen zijn op andere nieuwsservers.. Ik kan bijvoorbeeld zelf heel simpel een nieuwserver opzetten...net als news,nb.nu bijvoorbeeld doet....de feed daarvoor kan overal vandaan komen wat ik maar wil...En dus kan het zomaar gebeureen dat sommige postings helemaal niet aankomen.. Dus roep niet te hard dat er géén probleem kan zijn met de server waar IK op lees/post > Dus testen in deze NG is m.i. wat overdreven... > Overigens plaatst Phalanx genoeg berichten in de NG -en wordt er genoeg op > hem gereageerd- om te zien of "zijn" server het nog doet. > > > Je kunt ook iets méér posten dan "Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog > werkt". > Stel je voor dat we dat allemaal op die manier ons zouden afvragen als we > even aan de snelheid van onze nieuwsserver zouden twijfelen. > Maar goed, als de meerderheid der lezers in deze NG van mening is dat dit > soort postings wel in deze NG thuishoren, moeten we misschien het charter > laten aanpassen... > > > > En als allerlaatste in deze volledig oftopic discussie > > TIP: > http://nl.news-admin.org/info/regels.html > Een gedragscode op usenet, in nieuwsgroepen. > Netiquette. > > > > > > > > "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:dajrfk$h48$1@news.cistron.nl... > Dat is larie > Phalanx wilde weten of de server werkt voor "DEZE" nieuwsgroep. > Dat kan je ergens anders niet testen. > > "Andries Kalter" <kalter@tip.NOT> wrote in message > news:42cd69a8$0$15376$5fc3050@dreader0.news.tiscal i.nl... > >>Zeg Phalanx, je bent net zo erg als Patrick die allerlei dingen over het >>posten en lezen van nieuwsitems via Google in deze NG zitten te posten. >>Zitten jullie TOCH op een lijn.... >><LOL> >> >> >>nl.test = >>nl.test - Voor testdoeleinden. >> >>CHARTER: nl.test >> >>Dit is de eerste nieuwsgroep die benodigd is in de nl-hierarchie >>en bedoeld om newssoftware te testen. >> >>EINDE CHARTER. >> >> >> >>Ik realiseer me dat ik ook behoorlijk oftopic reageer, maar vind al dat >>geneuzel over werkende of niet-werkende nieuwservers niet in de NG >>thuishoren. >>Voor de rest zal ik in deze thread (proberen) m'n mond (te) houden... >> >> >> >>"Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht >>news:dajm51$1sv6$1@nl-news.euro.net... >>Andries Kalter wrote: >> >>>nl.test, >>>beste Phalanx. Hier in deze NG ben je volledig oftopic. >>> >>>"Phalanx" <niks@noway.jose> schreef in bericht >>>news:dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net... >>>Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk >>>totaal verkeerde headers bij diverse berichten... >>> >>>Vaaaaaaaaag >>> >>> >> >>Ik zit niet te testen....ik vraag wat... >> >>nl.ikvraagwat bestaat niet >> >> > > > > |
|
| |||
| |||
| Gerard wrote: > Phalanx schreef op donderdag 7-7-2005 18:32:01 het volgende... > <dajle1$1s7k$1@nl-news.euro.net> > >> Ik ben benieuwd of deze nieuwsserver nog goed werkt. Ik krijg namelijk >> totaal verkeerde headers bij diverse berichten... >> >> Vaaaaaaaaag > > > Gewoon deze groep ff afmelden en daarna weer aanmelden > > Jij wist toch alles? > KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST jij was weg ....... Ik weet veel ja, maar een storing die niet bij mij ligt kan ik zelfs niks aan doen .. |
|
| |||
| |||
| PS... Tot voor kort kon je via Google anoniem posten......die optie is er uit. Er zijn mensen die dat uittesten door lulverhalen op te hangen, misschien om een ander anoniem aan te kunnen vallen?? |
|
| |||
| |||
| En zo ziet het er uit als je via Google post ...om 21.30 uur Phalanx schreef: > PS... > > Tot voor kort kon je via Google anoniem posten......die optie is er uit. > Er zijn mensen die dat uittesten door lulverhalen op te hangen, > misschien om een ander anoniem aan te kunnen vallen?? |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Moved to new server! | Matthias | Website feedback and features | 1 | 06-06-2007 12:32 AM |
| Re: Test server (er is weer verbinding) | Patrick van Stijn | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 03:50 PM |
| Snoek werkt aan opvolging | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:47 PM |
| Re: If your run a home server check this out, its FREE | jcdepoorter | (French) | 1 | 04-11-2007 04:40 PM |
| My server has been down - this is test post - no content! | T | Vacation ideas | 0 | 03-26-2007 07:06 PM |