|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Beste NG'ers, Ik ben op zoek naar een paar toffe mensen die interesse hebben om mee naar Mozambique te gaan met mij! Ik ben er in het voorjaar al eens geweest en het was zo goed dat ik dus nog terug ga dit jaar. Maar we zijn momenteel met 5 of 6 personen en indien we met 8 zijn hebben we onze eigen boot, zodat we kunnen duiken zoals wij dat wensen, en niet met bv enkele "domme" duitsers of engelsen mee moeten! De prijs blijft gelijk dus dat maakt voor ons het verschil niet. Nog wel even melden dat enige ervaring noodzakelijk is! Het is duiken in behoorlijke stroming en in open zee in het blauwe afzakken tot 20 a 25 meter, de riffen waar de manta's zitten zijn een soort sunken islands. Je kan een filmpje van mijn trip dit jaar naar daar bekijken op www.duiken.tv of op mijn website staan er ook enkele korte filmpjes www.vui.be. Ik ga persoonlijk deze reis een film in High Definition draaien daar, ik en de mensen die mee gaan zullen de kans krijgen om te duiken met Andrea Marshall zij is 1 van de 3 mensen ter wereld die onderzoek doet naar Manta's en sinds kort definitief gevestigd is in Mozmabique, trouwens de periode dat wij gaan is het begin van de paartijd voor manta's De reis wordt geboekt bij www.mozdivers.com (ik heb ze ginder aan het werk gezien) en een gelijkaardige trip kan eveneens geboekt worden bij het Belgisch reisbureau www.diveaway.com Indien enige interesse mail me even. Groeten Bruno Here is what the full itinerary would look like: Nov 27th - We will meet you upon arrival in the morning at JIA and we will be transferring through to Casa Lisa, 50km north of Maputo. Accommodation will be double or single in private en-suite chalets - hot water, mosquito nets. Full dinner is included. Nov 28th - Morning transfer to Tofo. We provide a picnic lunch on the way at a beautiful scenic overlook in Quissico. We arrive Tofo by 1pm and start diving that afternoon with one scheduled dive. accommodation in Tofo we will have to work out, depending on the needs of the group. We have already made provisional reservations at Casa Barry. We normally use the two-bedroom chalets at Casa Barry for 2 people/ couple, as the walls are reed. If you are a group of 6 or 8, no problem - we can use three or four of the chalets. The potential problem is if the group is an odd number then the one person will need to stay in a casita off the beach or we can provide a private sea facing room on the beach at Hotel Tofo Mar. Nov 29th through Dec 5th - We will have 2 dives scheduled each day, and on one of these days we will do 3 dives. With our own boat, we will concentrate almost exclusively on the deeper reefs with cleaning stations. With our groups now as well, we are dropping divers in the water in front of whale sharks so that they may dive with a whale shark in the blue. We are putting the divers in the water two at a time and it's been working beautifully. You can only keep up for 4 or 5 minutes but it's perfect for UW filming. We will provide breakfast for your group at the dive shop every morning prior to the first dive. As well, we will take your group out for a specially made seafood buffet on one night in Tofo, on us. Dec 6th - Morning departure for SA. We will be staying in Komatipoort at the Sundown Lodge just outside the KNP. Accommodation will be in private en-suite doubles/ singles with AC and TV. Dec 7th - Full day spent game viewing in the Park, including 3 hour open vehicle evening game drive. Accommodation in private en-suite bungalows with AC at Pretoriuskop Camp in the Park for the next 2 nights. Dec 8th - Early morning 3 hour open vehicle game drive followed by breakfast provided by us. Full day game viewing or beating the heat by the pool. Lunch provided by us. Evening open vehicle game drive followed by full braai provided by us. Dec 9th - One last morning open vehicle game drive, breakfast provided by us, another 2 hour game drive and then exiting the Park for a visit to either the Blyde River Canyon or the Shangana Cultural Village before returning to Johannesburg in the late afternoon. The price of the tour would include meals as indicated, 16 dives including far reef charges, all accommodation, Park, border and guide fees, game drives - full time guide in the Park and two guides on the ground in Tofo, plus use of driver and vehicle while in Tofo. Groeten Bruno |
|
| |||
| |||
| "Bruno Vanherck" <brumpy@hotmail.com> schreef in bericht news:mNsCe.146966$RM2.7280672@phobos.telenet-ops.be... > Beste NG'ers, > > Ik ben op zoek naar een paar toffe mensen die interesse hebben om mee naar > Mozambique te gaan met mij! > Ik ben er in het voorjaar al eens geweest en het was zo goed dat ik dus > nog > terug ga dit jaar. > Maar we zijn momenteel met 5 of 6 personen en indien we met 8 zijn hebben > we > onze eigen boot, zodat we kunnen duiken zoals wij dat wensen, en niet met > bv > enkele "domme" duitsers of engelsen mee moeten! > De prijs blijft gelijk dus dat maakt voor ons het verschil niet. > Nog wel even melden dat enige ervaring noodzakelijk is! > Het is duiken in behoorlijke stroming en in open zee in het blauwe > afzakken > tot 20 a 25 meter, de riffen waar de manta's zitten zijn een soort sunken > islands. > Je kan een filmpje van mijn trip dit jaar naar daar bekijken op > www.duiken.tv of op mijn website staan er ook enkele korte filmpjes > www.vui.be. > Ik ga persoonlijk deze reis een film in High Definition draaien daar, ik > en > de mensen die mee gaan zullen de kans krijgen om te duiken met Andrea > Marshall zij is 1 van de 3 mensen ter wereld die onderzoek doet naar > Manta's > en sinds kort definitief gevestigd is in Mozmabique, trouwens de periode > dat > wij gaan is het begin van de paartijd voor manta's > > De reis wordt geboekt bij www.mozdivers.com (ik heb ze ginder aan het werk > gezien) en een gelijkaardige trip kan eveneens geboekt worden bij het > Belgisch reisbureau www.diveaway.com > > Indien enige interesse mail me even. > > Groeten Bruno En wat kost zo iets nu ? Marc |
|
| |||
| |||
|
"Pinokio" <m-@home.nl> schreef in bericht news:42da6aa2$1@news.nb.nu... > > "Bruno Vanherck" <brumpy@hotmail.com> schreef in bericht > news:mNsCe.146966$RM2.7280672@phobos.telenet-ops.be... > > Beste NG'ers, > > > > Ik ben op zoek naar een paar toffe mensen die interesse hebben om mee naar > > Mozambique te gaan met mij! > > Ik ben er in het voorjaar al eens geweest en het was zo goed dat ik dus > > nog > > terug ga dit jaar. > > Maar we zijn momenteel met 5 of 6 personen en indien we met 8 zijn hebben > > we > > onze eigen boot, zodat we kunnen duiken zoals wij dat wensen, en niet met > > bv > > enkele "domme" duitsers of engelsen mee moeten! > > De prijs blijft gelijk dus dat maakt voor ons het verschil niet. > > Nog wel even melden dat enige ervaring noodzakelijk is! > > Het is duiken in behoorlijke stroming en in open zee in het blauwe > > afzakken > > tot 20 a 25 meter, de riffen waar de manta's zitten zijn een soort sunken > > islands. > > Je kan een filmpje van mijn trip dit jaar naar daar bekijken op > > www.duiken.tv of op mijn website staan er ook enkele korte filmpjes > > www.vui.be. > > Ik ga persoonlijk deze reis een film in High Definition draaien daar, ik > > en > > de mensen die mee gaan zullen de kans krijgen om te duiken met Andrea > > Marshall zij is 1 van de 3 mensen ter wereld die onderzoek doet naar > > Manta's > > en sinds kort definitief gevestigd is in Mozmabique, trouwens de periode > > dat > > wij gaan is het begin van de paartijd voor manta's > > > > De reis wordt geboekt bij www.mozdivers.com (ik heb ze ginder aan het werk > > gezien) en een gelijkaardige trip kan eveneens geboekt worden bij het > > Belgisch reisbureau www.diveaway.com > > > > Indien enige interesse mail me even. > > > > Groeten Bruno > > > En wat kost zo iets nu ? > > Marc Marc, Als je echt geintresseerd bent kan je op de beide site's die ik meegeef de prijs vinden voor deze reis in 10 dagen! Nu mijn trip die gepersonaliseerd is naar 13 dagen zal dus ietsje meer kosten, wat ik je met plezier gedetaileerd uit de doeken doe via e-mail. Groeten Bruno www.vui.be |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Mozambique | Jos van Bree | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:58 PM |
| Deelneemster gezocht voor duikreis naar Egypte | tejo konrad | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:45 PM |
| duikreis Italie | Bruno Vanherck | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:41 PM |
| Bij wie duikreis naar Safaga boeken? | M. Machiels | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:07 PM |
| Mozambique | Sulbalou | (Dutch) | 15 | 10-31-2006 02:20 PM |