|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand ervaring met de Magnum Nova duiklamp? De lange brandtijd van de ledjes klinkt erg aantrekkelijk! Meerdere duiken zonder bijladen, nooit meer defecte lampjes. Alvast bedankt voor de info, Ruben |
|
| |||
| |||
| Ik ken zelf de Magnum niet maar heb wel een vergelijkbare lamp. Het grootste voordeel (dat ik vantevoren nooit bedacht had) is het gemak en de gemoedsrust die je koopt. Goedverlicht naar de instapplaats lopen, goedverlicht duiken, goedverlicht teruglopen en goedverlicht de set afbouwen en napraten (lamp in een boom of aan de kofferbak hangen). Zoals gezegd ik ken de Magnum niet en ik weet niet of je die ook boven water mag gebruiken. Goed alternatief in die prijsklasse is de Barbolight U-09 en eventueel ook Fa Mi (ken ik ook niet). |
|
| |||
| |||
| Hoi Ruben, Mijn vrouw en ik hebben sinds vorig jaar beide een Magnum Nova. Daarvoor allerlei ander lampen gehad die eigenlijk nooit echt goed voldeden. Nu kunnen we lekker twee duikjes maken zonder op te laden. Ook in de winter in koud water. Gewoon een heerlijke lamp. Nog een bijkomend voordeel: Hij weegt bijna niets en gaat daarom heel makkelijk mee op vakantie. Groetjes Fred "Ruben Keestra" <ruben@nospam-keestrafotografie.nl> schreef in bericht news:dbsvh6$m6n$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > Heeft iemand ervaring met de Magnum Nova duiklamp? De lange brandtijd van de > ledjes klinkt erg aantrekkelijk! Meerdere duiken zonder bijladen, nooit meer > defecte lampjes. > Alvast bedankt voor de info, Ruben > > |
|
| |||
| |||
| Hallo, Kun je als gebruiker iets vertellen over: - de breedte van de lichtbundel op ca.30 cm - de kleur van het licht Groet, Patrick van Stijn Ineke schreef: > Hoi Ruben, > > Mijn vrouw en ik hebben sinds vorig jaar beide een Magnum Nova. Daarvoor > allerlei ander lampen gehad die eigenlijk nooit echt goed voldeden. Nu > kunnen we lekker twee duikjes maken zonder op te laden. Ook in de winter in > koud water. Gewoon een heerlijke lamp. Nog een bijkomend voordeel: Hij weegt > bijna niets en gaat daarom heel makkelijk mee op vakantie. > > Groetjes Fred > > > "Ruben Keestra" <ruben@nospam-keestrafotografie.nl> schreef in bericht > news:dbsvh6$m6n$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > Heeft iemand ervaring met de Magnum Nova duiklamp? De lange brandtijd van > de > > ledjes klinkt erg aantrekkelijk! Meerdere duiken zonder bijladen, nooit > meer > > defecte lampjes. > > Alvast bedankt voor de info, Ruben > > > > |
|
| |||
| |||
| Patrick, Op 30 cm is de lichtbundel ook zo'n 30 cm breed. In het midden van deze cirkel is het licht echter duidelijk geconcentreerd in een bundel van zo'n 8 cm. Het licht is behoorlijk blauw. Groetjes Fred. <vanstijn@iae.nl> schreef in bericht news:1122406128.356709.167690@g43g2000cwa.googlegr oups.com... > Hallo, > > Kun je als gebruiker iets vertellen over: > - de breedte van de lichtbundel op ca.30 cm > - de kleur van het licht > > Groet, > > Patrick van Stijn > > Ineke schreef: > > Hoi Ruben, > > > > Mijn vrouw en ik hebben sinds vorig jaar beide een Magnum Nova. Daarvoor > > allerlei ander lampen gehad die eigenlijk nooit echt goed voldeden. Nu > > kunnen we lekker twee duikjes maken zonder op te laden. Ook in de winter in > > koud water. Gewoon een heerlijke lamp. Nog een bijkomend voordeel: Hij weegt > > bijna niets en gaat daarom heel makkelijk mee op vakantie. > > > > Groetjes Fred > > > > > > "Ruben Keestra" <ruben@nospam-keestrafotografie.nl> schreef in bericht > > news:dbsvh6$m6n$1@news4.zwoll1.ov.home.nl... > > > Heeft iemand ervaring met de Magnum Nova duiklamp? De lange brandtijd van > > de > > > ledjes klinkt erg aantrekkelijk! Meerdere duiken zonder bijladen, nooit > > meer > > > defecte lampjes. > > > Alvast bedankt voor de info, Ruben > > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Phare MAGNUM HLX ? | F1GBY | (French) | 1 | 04-12-2007 01:03 PM |
| NOVA | zonberg | (French) | 10 | 04-12-2007 03:09 AM |
| Nunzio vobis, gaudium magnum ... | U-Boot59 | (Italian) | 42 | 04-11-2007 03:26 PM |
| Diving in Palma Nova. Majorca | Sharky | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-27-2007 01:39 AM |
| Ring for Sherwood Magnum II Regulator | Hector Diaz | Gear | 24 | 09-14-2004 04:14 AM |