|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Wie kan mij advies geven. Ik wil graag onderwaterfoto's gaan maken. Wat is een beetje een goede camera voor een beginner? Bedankt voor het advies. |
|
| |||
| |||
| 'Sulbalou' schreef... <42f67355$0$1956$ba620dc5@text.nova.planet.nl> > Wie kan mij advies geven. Ik wil graag onderwaterfoto's gaan maken. Wat is > een beetje een goede camera voor een beginner? > > Bedankt voor het advies. http://www.canon.co.jp/Imaging/uwphoto/index-e.html -- Mvg Gerard... Verwijder . voor privémailtje... |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb zojuist hetzelfde proces meegemaakt. Ik ben ook beginner en had de wens om foto's te maken én te filmen. Ik ben uiteindelijk op de Canon S1 IS gestoren. Dit is een hybride camera, oftwel onbeperkt filmen (30 frames/sec, 640x480) en foto maken (3 megapixel). Ik geef toe dat je voor filmen vrij veel geheugen nodig hebt. De camera inclusief behuizing koste mij iets meer dan 500 euro (digital street). Bij het onderwaterhuis worden standaard geen gewichtjes meegeleverd, deze zijn wel apart te koop. Ik gebruik daar een 0,5 Kg enkellood voor . Het onderwater huis bevat alle knoppen. Wat ietwat lastig is is het bedienen van de selectieknop. het is lastig te zien welke selectie je hebt gekozen. Groetjes René "Sulbalou" <sulbalou@hotmail.com> wrote in message news:42f67355$0$1956$ba620dc5@text.nova.planet.nl. .. > Wie kan mij advies geven. Ik wil graag onderwaterfoto's gaan maken. Wat is > een beetje een goede camera voor een beginner? > > Bedankt voor het advies. > > |
|
| |||
| |||
| Bij mij kwam de keuze uit op de Canon S1 of de Olympus c-765 of c-770 uiteindelijk om de prijs de olympus c-765 gekozen. anders had ik liever gewacht tot de canon -s2 ook een onderwaterhuis heeft. "Sulbalou" <sulbalou@hotmail.com> wrote in message news:42f67355$0$1956$ba620dc5@text.nova.planet.nl. .. > Wie kan mij advies geven. Ik wil graag onderwaterfoto's gaan maken. Wat is > een beetje een goede camera voor een beginner? > > Bedankt voor het advies. > > |
|
| |||
| |||
| On Tue, 9 Aug 2005 13:13:42 +0200, "Folkert de Boer" <ftdeboer@home.nl> wrote: >anders had ik liever gewacht tot de canon -s2 ook een onderwaterhuis heeft. De vraag is of dat nog komt. Bij alle andere recente Canon-camera's werd ofwel direct het ow-huis aangekondigd, of ze hebben nooit een ow-huis gekregen. Dus ik heb weinig hoop dat er nog een S2-ow-huis komt. Moet ik het voorlopig met mijn S1 doen. Sander... |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |