|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi duik(st)er Ik ga in september naar Kas (Turkey). Alleen ik zoek een goede duikschool. We gaan naar het Aquapark hotel en ik heb moeite om een duikschool in de buurt te vinden. Ik heb namelijk geen zin elke dag 180 kilometer te rijden. Heeft een van jullie een goed adres. Alvast bedankt. Frank |
|
| |||
| |||
| Hallo Frank, Vorige maand ben ik verschillende keren weg geweest met Mavi Diving in Kas. Ik mag zeggen dat ik enige ervaring heb met scholen in het buitenland en met verschillende in Turkije in het bijzonder. Mavi Diving, eigenaar Burak, steekt met kop en schouders boven alle mij bekende duikscholen in het gebied uit. Het is ook een van de weinige scholen waar je Nitrox kunt krijgen. Kijk even op hun site www.mavidiving.com De boot is keurig en de organisatie strak en veilig. Gedurende 6 dagen per week vaart men 2 x per dag naar verschillende locaties. Op donderdag blijft men voor de lunch op het water. Duits en Engels wordt door de Staff goed beheerst zodat communicatie geen probleem hoeft te zijn. De duikstekken zijn niet spectaculair. Het koraal bescheiden en kleurrijk is het niet te noemen. Wel prachtig helder, 50 meter + zicht, en de temperatuur heerlijk, 22 graden op 30 m. Met het onderwaterleven moet je geluk hebben. Tijdens een van mijn veiligheidsstops kwam een schildpad me gezelschap houden wat natuurlijk erg leuk is. Verder de bekende tandbaarsen en meer algemeen bekend spul. Lekkere ontspannen duiken gemaakt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Frank schreef: > Hoi duik(st)er > > Ik ga in september naar Kas (Turkey). Alleen ik zoek een goede duikschool. > We gaan naar het Aquapark hotel en ik heb moeite om een duikschool in > de buurt te vinden. > > Ik heb namelijk geen zin elke dag 180 kilometer te rijden. > Heeft een van jullie een goed adres. > > Alvast bedankt. > > Frank > > |
|
| |||
| |||
| Dook ooit met : http://www.nautilusdiving.org/ Is een Trukse belg van Antwerpen (of een Belgische turk ..) , spreekt Nederlands . Eigen boot. Komt na elke duik terug binnen ( .. dus geen VERRE duikplekken ..) voor de rest no problem .. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Duikschool Makadi bay | Martin Hoogendoorn | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:19 PM |
| duikschool | monique | (Dutch) | 13 | 04-12-2007 03:54 PM |
| hotel in Kas all-in met duikschool | Eric | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:51 PM |
| Duikschool Algarve | Jacq | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 02:25 PM |
| goede duikschool ? | M.J. Hoogendoorn | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 02:24 PM |