|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren ?? Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook duikflessen ????? Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere flessen kan keuren !! Ik hoor het wel; Gerard |
|
| |||
| |||
| http://www.psfortuin.nl/faq2.htm kijk eens of dit wat is "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... > Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren > ?? > Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook > duikflessen ????? > Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere > flessen kan keuren !! > Ik hoor het wel; > Gerard > > |
|
| |||
| |||
| Dat is in zwolle 'Diver Carlo' schreef... <dfuj10$ilj$1@news3.tilbu1.nb.home.nl> > http://www.psfortuin.nl/faq2.htm > > kijk eens of dit wat is > "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht > news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... >> Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren ?? >> Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook >> duikflessen ????? >> Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere >> flessen kan keuren !! >> Ik hoor het wel; >> Gerard >> >> -- Mvg Gerard... Verwijder . voor een privé mail... |
|
| |||
| |||
| Ja dat wist ik dat het in Zwolle was !!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik had het over een REDELIJKE PRIJS !!!!!!!!!!!!!!! "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... > Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren ?? > Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook > duikflessen ????? > Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere > flessen kan keuren !! > Ik hoor het wel; > Gerard > > |
|
| |||
| |||
| Informaar eens bij DiveStyle in Den Helder.... www. enz Ik heb daar goede ervaringen met keuringen.. -- Thomas Sir Dive-a-Lot Keuren doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... > Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren > ?? > Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook > duikflessen ????? > Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere > flessen kan keuren !! > Ik hoor het wel; > Gerard > > |
|
| |||
| |||
| in Zwolle ben je lijk mij niet duur uit , is 1 van de goedkoopste , psf de fortuin 27 euro p fles , elders 55 euro p fles E mail PSF@home.nl tel 038-4656482 Per 10 flessen word het goedkoper gr ap "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dfv18c$1me7$1@nl-news.euro.net... > Informaar eens bij DiveStyle in Den Helder.... www. enz > Ik heb daar goede ervaringen met keuringen.. > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot > Keuren doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) > > "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht > news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... >> Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren >> ?? >> Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook >> duikflessen ????? >> Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere >> flessen kan keuren !! >> Ik hoor het wel; >> Gerard >> >> > > |
|
| |||
| |||
| OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 'de vliegende duiker' schreef... <4322d857$0$766$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet.nl > > Ja dat wist ik dat het in Zwolle was !!!!!!!!!!!!!!!! > Maar ik had het over een REDELIJKE PRIJS !!!!!!!!!!!!!!! > "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht > news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... >> Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren ?? >> Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook >> duikflessen ????? >> Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere >> flessen kan keuren !! >> Ik hoor het wel; >> Gerard -- Mvg Gerard... Verwijder . voor een privé mail... |
|
| |||
| |||
| ja die is zeker niet duur het is de goedkoopste die ik ken je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten ! hahahaha "appie" <apeksdin@hotmail.com> schreef in bericht news:43230b02$0$32413$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > in Zwolle ben je lijk mij niet duur uit , is 1 van de goedkoopste , psf > de fortuin 27 euro p fles , elders 55 euro p fles E mail PSF@home.nl > tel 038-4656482 > Per 10 flessen word het goedkoper > gr ap > > > "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht > news:dfv18c$1me7$1@nl-news.euro.net... >> Informaar eens bij DiveStyle in Den Helder.... www. enz >> Ik heb daar goede ervaringen met keuringen.. >> >> -- >> Thomas >> >> Sir Dive-a-Lot >> Keuren doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) >> >> "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht >> news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... >>> Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren >>> ?? >>> Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook >>> duikflessen ????? >>> Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere >>> flessen kan keuren !! >>> Ik hoor het wel; >>> Gerard >>> >>> >> >> > > |
|
| |||
| |||
| "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... > Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren > ?? > Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook > duikflessen ????? > Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere > flessen kan keuren !! > Ik hoor het wel; > Gerard > > Ik denk zo'n beetje in elke knappe duikwinkel. Wim |
|
| |||
| |||
| Heb inmiddels voldoende info, bedankt iedereen voor de reacties !! Heb besloten de flessen bij de Duikshop de Tuimelaar in Leeuwarden te brengen, kost 27 euro en ze regelen alles. groeten Gerard "de vliegende duiker" <vliegendeduiker@hotmail.com> schreef in bericht news:4322cd8a$0$769$3a628fcd@reader10.nntp.hccnet. nl... > Wie weet hier in het Noorden een keuring station om de flessen te keuren ?? > Ik weet dat er in Haren (Gr) het Stoomwezen zit, maar keuren die ook > duikflessen ????? > Wie kan me aan een adres helpen, die tegen een redelijke prijs meerdere > flessen kan keuren !! > Ik hoor het wel; > Gerard > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Keuren | Len | (Dutch) | 22 | 04-12-2007 04:15 PM |
| Putcorrosie (was: re: Keuren) | Len | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:14 PM |
| FLESSEN KEUREN EN WAAR !! | de vliegende duiker | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:13 PM |
| Flessen keuren | The Borg | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 02:38 PM |
| Tips voor voordelig flessen te laten keuren | Ted Goedegebuure | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 02:14 PM |