|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| vrienden, Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in deze nieuwgroep) over melden ? alvast bedankt, M.L. |
|
| |||
| |||
| 'mahinder@mailtje.nl' schreef... <1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegroups .com> > vrienden, > > Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem > een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met > deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in > deze nieuwgroep) over melden ? > alvast bedankt, > > M.L. http://www.divernet.com/equipment/11...ests.htm#titan -- Mvg Gerard... Verwijder . voor een privé mail... |
|
| |||
| |||
| Wereld automaat. Ik heb er zelf 8 in de duikschool en verhuur zitten en nog nooit problemen gehad. En als je een automaat echt wil uittesten moet je hem aan Openwatercursisten geven en verhuren. ook onder het ijs uitgeprobeert. Ik heb er zo'n 30 aan leden in onze duikclub verkocht en die hebben er ook nog nooit problemen mee gehad. Dat kan ik van andere merken niet echt zeggen. Daarom verkoop ik bijna niets anders meer. Met deze automaat kun je niet fout gaan. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl <mahinder@mailtje.nl> schreef in bericht news:1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegr oups.com... > vrienden, > > Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem > een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met > deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in > deze nieuwgroep) over melden ? > alvast bedankt, > > M.L. > |
|
| |||
| |||
| Let erop dat ie koudwater geschikt is, moet op de automaat < 10gr staan. Ik heb de versie zonder koudwaterset maar met mijn duikgedrag prima. Plusje van de automaat is de vorm van het standaard mondstuk....voor mijn smoel maatwerk :) De Tusa's en mares die ik hiervoor had vond ik vrij lomp en zwaar.....afijn, mijn mening en die is geen garantie. Technisch doen de gerenomeerde merken natuurlijk niets meer voor elkaar onder en zijn afwijkende eigenschappen puur persoonlijke voorkeur. "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> wrote in message news:4337d8ef$0$25728$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Wereld automaat. Ik heb er zelf 8 in de duikschool en verhuur zitten en > nog > nooit problemen gehad. En als je een automaat echt wil uittesten moet je > hem > aan Openwatercursisten geven en verhuren. > ook onder het ijs uitgeprobeert. Ik heb er zo'n 30 aan leden in onze > duikclub verkocht en die hebben er ook nog nooit problemen mee gehad. Dat > kan ik van andere merken niet echt zeggen. Daarom verkoop ik bijna niets > anders meer. > Met deze automaat kun je niet fout gaan. > > Jos Rosier > Duikschool Wobbegong Amersfoort > www.wobbegong.nl > > > <mahinder@mailtje.nl> schreef in bericht > news:1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegr oups.com... >> vrienden, >> >> Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem >> een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met >> deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in >> deze nieuwgroep) over melden ? >> alvast bedankt, >> >> M.L. >> > > |
|
| |||
| |||
| "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> schreef in bericht news:4337d8ef$0$25728$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Wereld automaat. Ik heb er zelf 8 in de duikschool en verhuur zitten en nog > nooit problemen gehad. En als je een automaat echt wil uittesten moet je hem > aan Openwatercursisten geven en verhuren. > ook onder het ijs uitgeprobeert. Ik heb er zo'n 30 aan leden in onze > duikclub verkocht en die hebben er ook nog nooit problemen mee gehad. Dat > kan ik van andere merken niet echt zeggen. Daarom verkoop ik bijna niets > anders meer. > Met deze automaat kun je niet fout gaan. > > Jos Rosier > Duikschool Wobbegong Amersfoort > www.wobbegong.nl > > > <mahinder@mailtje.nl> schreef in bericht > news:1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegr oups.com... > > vrienden, > > > > Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem > > een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met > > deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in > > deze nieuwgroep) over melden ? > > alvast bedankt, > > > > M.L. > > > ben het helemaal met jos eens prima automaat nog nooit problemen mee gehad > patrick&karin |
|
| |||
| |||
| Jij hebt dus de Titan LX. Het woord Supreme geeft bij Aqualung aan dat het om een automaat met koudwaterkit op de eerste trap gaat. Er staat dan ook een ijskristal op de 2 de trap. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "DaBuzzzzz" <WQell@af^^hhf.cops> schreef in bericht news:4337f0a9$0$11063$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Let erop dat ie koudwater geschikt is, moet op de automaat < 10gr staan. > > Ik heb de versie zonder koudwaterset maar met mijn duikgedrag prima. Plusje > van de automaat is de vorm van het standaard mondstuk....voor mijn smoel > maatwerk :) > > De Tusa's en mares die ik hiervoor had vond ik vrij lomp en zwaar.....afijn, > mijn mening en die is geen garantie. Technisch doen de gerenomeerde merken > natuurlijk niets meer voor elkaar onder en zijn afwijkende eigenschappen > puur persoonlijke voorkeur. > > > "Jos Rosier" <info@wobbegong.nl> wrote in message > news:4337d8ef$0$25728$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > > Wereld automaat. Ik heb er zelf 8 in de duikschool en verhuur zitten en > > nog > > nooit problemen gehad. En als je een automaat echt wil uittesten moet je > > hem > > aan Openwatercursisten geven en verhuren. Oostenrijk > > ook onder het ijs uitgeprobeert. Ik heb er zo'n 30 aan leden in onze > > duikclub verkocht en die hebben er ook nog nooit problemen mee gehad. Dat > > kan ik van andere merken niet echt zeggen. Daarom verkoop ik bijna niets > > anders meer. > > Met deze automaat kun je niet fout gaan. > > > > Jos Rosier > > Duikschool Wobbegong Amersfoort > > www.wobbegong.nl > > > > > > <mahinder@mailtje.nl> schreef in bericht > > news:1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegr oups.com... > >> vrienden, > >> > >> Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem > >> een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met > >> deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in > >> deze nieuwgroep) over melden ? > >> alvast bedankt, > >> > >> M.L. > >> > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Roept mijn instructeur laatst toen ik het over de 650 titan van Scubapro had "dat titan erg snel oxydeert bij nitrox en andere high-ox mengsels". Wa's daar dan van waar? Misschien even nieuwe thread van maken. fyi: ben newbie, net begonnen (eehh, halfweg!) OW Frank <mahinder@mailtje.nl> schreef in bericht news:1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegr oups.com... > vrienden, > > Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem > een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met > deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in > deze nieuwgroep) over melden ? > alvast bedankt, > > M.L. > |
|
| |||
| |||
| De Titan van Aqualung is de naam van een 1ste trap. Deze is echter niet van Titanium gemaakt zoals die van de Scubapro MK25 Titanium. Het wordt inderdaad afgeraden om met een Titanium 1ste trap met Nitrox te duiken. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "El Mecky" <elmecky@hotmail.com> schreef in bericht news:434bb8c2$0$20816$ba620e4c@news.skynet.be... > Roept mijn instructeur laatst toen ik het over de 650 titan van Scubapro had > "dat titan erg snel oxydeert bij nitrox en andere high-ox mengsels". > > Wa's daar dan van waar? > > Misschien even nieuwe thread van maken. > > fyi: ben newbie, net begonnen (eehh, halfweg!) OW > > Frank > > <mahinder@mailtje.nl> schreef in bericht > news:1127676432.934422.219900@g49g2000cwa.googlegr oups.com... > > vrienden, > > > > Mahinder is op zoek naar een nieuwe automaat. Nu wil de winkelier hem > > een aqua lung titan lx supreme verkopen. Wie heeft er ervaringen met > > deze automaat, en kan en wil er iets zinnigs (altijd een uitdaging in > > deze nieuwgroep) over melden ? > > alvast bedankt, > > > > M.L. > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| détendeur Spiro aqua-lung | Raymond | (French) | 11 | 04-12-2007 11:18 AM |
| Detendeur Titan Lx Supreme Nitrox | Grisbouille | (French) | 11 | 04-12-2007 11:15 AM |
| Aqua Lung Mistral Regulator | Ed | Gear | 0 | 03-27-2007 02:30 AM |
| Vintage 1959 Aqua Lung DA - "Aqua-Master" | unisuit56 | Gear | 0 | 03-27-2007 02:25 AM |
| Aqua Lung Monitor 2 Computers | Dan | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 7 | 03-26-2007 11:11 PM |