|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Met gepaste trots presenteren wij de enige echte (naar ons beste weten) : Onderwaterkaart van Nederland. http://www.sirdivealot.nl/Afzinken%20OW.htm -- Thomas Sir Dive-a-Lot Internetten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) |
|
| |||
| |||
| "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dma5sb$10eh$1@nl-news.euro.net... > Met gepaste trots presenteren wij de enige echte (naar ons beste weten) : > > Onderwaterkaart van Nederland. Proficiat Thomas! Ik ga hem volgende week eens goed bekijken. -- Nico, Amsterdam. Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl |
|
| |||
| |||
| Success, een goeie foto zou ik overigens waarderen. Na het plaatsen was het (begrijpelijkerwijs) wat stoffig geworden. Dus mijn eigen kiekjes zijn niet zo verhelderend geworden -- Thomas Sir Dive-a-Lot Fotograferen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "Nico" <name@provider.com> schreef in bericht news:43889fc2$0$11075$e4fe514c@news.xs4all.nl... > "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht > news:dma5sb$10eh$1@nl-news.euro.net... > >> Met gepaste trots presenteren wij de enige echte (naar ons beste weten) : >> >> Onderwaterkaart van Nederland. > > Proficiat Thomas! > Ik ga hem volgende week eens goed bekijken. > > -- > Nico, Amsterdam. > Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl > |
|
| |||
| |||
| SDaL wrote: > Met gepaste trots presenteren wij de enige echte (naar ons beste weten) : > > Onderwaterkaart van Nederland. > > > http://www.sirdivealot.nl/Afzinken%20OW.htm > Hahaha... Briljant !... Das weer eens wat anders dan de zoveelste toiletpot.. Ik hoop dat de kaart heel gelaten wordt door de heren slopers (lees : idioten). Cas... |
|
| |||
| |||
| "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dma7b5$12c0$1@nl-news.euro.net... > een goeie foto zou ik overigens waarderen. > Na het plaatsen was het (begrijpelijkerwijs) wat stoffig geworden. Dus > mijn eigen kiekjes zijn niet zo verhelderend geworden Vanmiddag even wezen kijken. Mijn complimenten Thomas; ziet er gelikt uit en goed verankert lijkt me. Ik kan je helaas niet aan een foto helpen omdat ik ten eerste geen camera heb maar het beste excuus was wel dat het water zeer troebel was vandaag. Zal wel met de stevige wind van de afgelopen dagen te maken hebben gehad. Boven water was het slechts 3 graden en op 12 meter 7 graden. Ik ga als de financiën het toelaten toch ook nog een 400 grams onderpak aanschaffen denk ik. -- Nico, Amsterdam. Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl |
|
| |||
| |||
| Ha bedankt, blij dat je het waardeert. Blij dat hij er nog hing ook "-)! Toevallig nog een kabouter van 60 kilo tegengekomen onderweg ? -- Thomas Sir Dive-a-Lot Internetten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "Nico" <name@provider.com> schreef in bericht news:438f8a1f$0$11076$e4fe514c@news.xs4all.nl... > "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht > news:dma7b5$12c0$1@nl-news.euro.net... > > >> een goeie foto zou ik overigens waarderen. >> Na het plaatsen was het (begrijpelijkerwijs) wat stoffig geworden. Dus >> mijn eigen kiekjes zijn niet zo verhelderend geworden > > Vanmiddag even wezen kijken. > Mijn complimenten Thomas; ziet er gelikt uit en goed verankert lijkt me. > Ik kan je helaas niet aan een foto helpen omdat ik ten eerste geen camera > heb maar het beste excuus was wel dat het water zeer troebel was vandaag. > Zal wel met de stevige wind van de afgelopen dagen te maken hebben gehad. > Boven water was het slechts 3 graden en op 12 meter 7 graden. Ik ga als de > financiën het toelaten toch ook nog een 400 grams onderpak aanschaffen > denk ik. > > -- > Nico, Amsterdam. > Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl > |
|
| |||
| |||
| "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dmv9f6$2tc$1@nl-news.euro.net... > Toevallig nog een kabouter van 60 kilo tegengekomen onderweg ? Nee. Ik hoorde wel ergens in de verte een bekent wijsje. Iets in de trant van "hee ho, hee ho" en dan nog wat gemompel dat door de afstand niet te verstaan was. Ik wilde er wel achteraan Thomas, maar je weet dat de richting van geluid zeer slecht te bepalen is onderwater. -- Nico, Amsterdam. Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl |
|
| |||
| |||
| Voor diegenen die wel eens willen zien hoe het er nu bij hangt, bijgaand een recente foto door Cor Kuyenhoven: http://www.sirdivealot.nl/Afzinken%20OW.htm Hij weet wederom de omstandigheden naar zijn hand te zetten en in de lens te vangen. Cor..: Bedankt ! -- Thomas Sir Dive-a-Lot Internetten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dma5sb$10eh$1@nl-news.euro.net... > Met gepaste trots presenteren wij de enige echte (naar ons beste weten) : > > Onderwaterkaart van Nederland. > > > http://www.sirdivealot.nl/Afzinken%20OW.htm > > > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot > Internetten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) > |
|
| |||
| |||
| SDaL wrote: > Voor diegenen die wel eens willen zien hoe het er nu bij hangt, > bijgaand een recente foto door Cor Kuyenhoven: > http://www.sirdivealot.nl/Afzinken%20OW.htm > > Hij weet wederom de omstandigheden naar zijn hand te zetten en in de lens te > vangen. > Cor..: Bedankt ! > Graag gedaan, thomas! Het kost wat zo'n "digitaalfototoestel" maar dan heb je ook wat Cor |
|
| |||
| |||
|
Sorry nog voor die typo in je naam. Dat was een digi taalfoutje zullen we maar zeggen -- Thomas Sir Dive-a-Lot Internetten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "Cor Kuyvenhoven" <ckuyvenhoven@yahoo.com> schreef in bericht news:4397182b$0$2343$ba620dc5@text.nova.planet.nl. .. > SDaL wrote: >> Voor diegenen die wel eens willen zien hoe het er nu bij hangt, >> bijgaand een recente foto door Cor Kuyenhoven: >> http://www.sirdivealot.nl/Afzinken%20OW.htm >> >> Hij weet wederom de omstandigheden naar zijn hand te zetten en in de lens >> te vangen. >> Cor..: Bedankt ! >> > Graag gedaan, thomas! > Het kost wat zo'n "digitaalfototoestel" maar dan heb je ook wat > Cor |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Onderwaterkaart in Onderhoud | SDaL | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 04:25 PM |
| Onderwaterkaart en de Kabouter | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 04:19 PM | |
| onderwaterkaart twiske | Frank | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 02:38 PM |
| Onderwaterkaart Groene Heuvels | B&S | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:31 PM |
| Onderwaterkaart maken met Surfer | Willem Speelmans | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 02:11 PM |