|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 haaien op gruwelijke wijze om het leven gebracht door vissers welke de haai alleen maar 'nodig heeft' voor zijn vinnen. De haaien worden opgevist, vaak levend de vinnen afgesneden en vervolgens terug in zee gekukeld of afgevoerd naar een storthoop. Project Aware probeert hier wat aan te doen en daar sta ik erg achter. Ik heb dan ook een site(je) gemaakt als sub van mijn eigen site. Ga er eens heen en doe gewoon mee als je wilt. Niet meedoen? Even goede kennissen. http://sharks.divestyle.nl Groeten, Michel |
|
| |||
| |||
| Ik draag mijn steentje al jaren bij , en wel als volgt: Allereerst: Ik ben dol op haaievinnensoep, maar ik wil niet meewerken aan die slachting. Surrogaatsoep mag dus ook. Als ik dus ga chineezen, dan vraag ik aan de ober of ze haaievinnensoep hebben. Dat antwoord is doorgaans positief. Daarna vraag ik of hij van echte haaievinnnen is gemaakt. Doorgaans zijn er 2 antwoorden Antwoord 1) Natuurlijk meneer! Dan zeg ik, laat u maar , dan wil ik hem niet want er worden voor de oogst haaien dieronvriendelijk bejegend. Doet u mij maar tomatensoep. Antwoord 2) Nee meneer, wij gebruiken eiwit en gelei. Dan zeg ik, doet u mij maar een lekker kopje. Laatst had ik in Venray een tent die ze allebei kon serveren. Ik heb de nepper besteld en een pittige discussie gevoerd over de praktijk van vinnen oogsten. De manager daar overweegt nu om de 'echte' soep van de kaart te halen. Hij claime dat hij niets wist van de moord op haaien. Als dat lukt, dan zijn er weer een par haaien gered -- Thomas Sir Dive-a-Lot Soeperen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "AquAvia" <info@divestyle.nl> schreef in bericht news:1134037952.619424.228370@g43g2000cwa.googlegr oups.com... > Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 > haaien op gruwelijke wijze om het leven gebracht door vissers welke de > haai alleen maar 'nodig heeft' voor zijn vinnen. > De haaien worden opgevist, vaak levend de vinnen afgesneden en > vervolgens terug in zee gekukeld of afgevoerd naar een storthoop. > > > Project Aware probeert hier wat aan te doen en daar sta ik erg achter. > Ik heb dan ook een site(je) gemaakt als sub van mijn eigen site. Ga er > eens heen en doe gewoon mee als je wilt. > Niet meedoen? Even goede kennissen. > > http://sharks.divestyle.nl > > Groeten, > > Michel > |
|
| |||
| |||
| > Als dat lukt, dan zijn er weer een paar haaien gered > Of een paar blikken soep minder verkocht....... Wel een strakke actie trouwens! |
|
| |||
| |||
| SDaL schreef... <dn9vij$1h09$1@nl-news.euro.net> > Ik draag mijn steentje al jaren bij , en wel als volgt: > > Allereerst: Ik ben dol op haaievinnensoep, maar ik wil niet meewerken aan die > slachting. Surrogaatsoep mag dus ook. > > Als ik dus ga chineezen, dan vraag ik aan de ober of ze haaievinnensoep > hebben. Dat antwoord is doorgaans positief. > Daarna vraag ik of hij van echte haaievinnnen is gemaakt. Doorgaans zijn er 2 > antwoorden > > Antwoord 1) Natuurlijk meneer! > Dan zeg ik, laat u maar , dan wil ik hem niet want er worden voor de oogst > haaien dieronvriendelijk bejegend. Doet u mij maar tomatensoep. > > Antwoord 2) Nee meneer, wij gebruiken eiwit en gelei. > Dan zeg ik, doet u mij maar een lekker kopje. > > Laatst had ik in Venray een tent die ze allebei kon serveren. Ik heb de > nepper besteld en een pittige discussie gevoerd over de praktijk van vinnen > oogsten. > De manager daar overweegt nu om de 'echte' soep van de kaart te halen. Hij > claime dat hij niets wist van de moord op haaien. > Als dat lukt, dan zijn er weer een par haaien gered > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot Dank je Thomas! Je bent een kerel naar mijn hart!!! -- Mvg Gerard... http://www.x-woods.com/games/differences/loader.swf Laden duurt even maar zeer de moeite waard. |
|
| |||
| |||
| Dag SDaL, Zou het een goed idee zijn om jou actie een voor te stellen bij Horeca Nederland. Als ik me niet vergis is daar elk (groter) chinees restaurant lid van. Als alleen SDaL actie voert dan schiet het niet echt op. Groet, Patrick "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dn9vij$1h09$1@nl-news.euro.net... > Ik draag mijn steentje al jaren bij , en wel als volgt: > > Allereerst: Ik ben dol op haaievinnensoep, maar ik wil niet meewerken aan > die slachting. Surrogaatsoep mag dus ook. > > Als ik dus ga chineezen, dan vraag ik aan de ober of ze haaievinnensoep > hebben. Dat antwoord is doorgaans positief. > Daarna vraag ik of hij van echte haaievinnnen is gemaakt. Doorgaans zijn > er 2 antwoorden > > Antwoord 1) Natuurlijk meneer! > Dan zeg ik, laat u maar , dan wil ik hem niet want er worden voor de oogst > haaien dieronvriendelijk bejegend. Doet u mij maar tomatensoep. > > > Antwoord 2) Nee meneer, wij gebruiken eiwit en gelei. > Dan zeg ik, doet u mij maar een lekker kopje. > > Laatst had ik in Venray een tent die ze allebei kon serveren. Ik heb de > nepper besteld en een pittige discussie gevoerd over de praktijk van > vinnen oogsten. > De manager daar overweegt nu om de 'echte' soep van de kaart te halen. > Hij claime dat hij niets wist van de moord op haaien. > Als dat lukt, dan zijn er weer een par haaien gered > > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot > Soeperen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) > > > "AquAvia" <info@divestyle.nl> schreef in bericht > news:1134037952.619424.228370@g43g2000cwa.googlegr oups.com... >> Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 >> haaien op gruwelijke wijze om het leven gebracht door vissers welke de >> haai alleen maar 'nodig heeft' voor zijn vinnen. >> De haaien worden opgevist, vaak levend de vinnen afgesneden en >> vervolgens terug in zee gekukeld of afgevoerd naar een storthoop. >> >> >> Project Aware probeert hier wat aan te doen en daar sta ik erg achter. >> Ik heb dan ook een site(je) gemaakt als sub van mijn eigen site. Ga er >> eens heen en doe gewoon mee als je wilt. >> Niet meedoen? Even goede kennissen. >> >> http://sharks.divestyle.nl >> >> Groeten, >> >> Michel >> > > |
|
| |||
| |||
| Yo Patrick, iedereen doet maar wat hem goed dunkt, Ik hou het bij mijn kleine acties. Of het opschiet of niet dat doet er niet echt toe. Als ik maar denk dat het helpt Maar alle beetjes helpen is mij altijd voorgehouden. Ik hoef niet zo'n Jeanne d' Arc te wezen in deze materie, maar ga gerust je gang. Jij weet blijkbaar al waar je je boodschap kwijt kan bij die horeca jongens -- Thomas Sir Dive-a-Lot Soeren doe je straks, www.duikendoeje.nu ! "Patrick van Stijn" <vanstijn@iae.nl> schreef in bericht news:1134321332.15503.0@nnrp-t71-02.news.uk.clara.net... > Dag SDaL, > > Zou het een goed idee zijn om jou actie > een voor te stellen bij Horeca Nederland. > Als ik me niet vergis is daar elk (groter) chinees restaurant lid van. > > Als alleen SDaL actie voert dan schiet het niet echt op. > > Groet, > > Patrick > > "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht > news:dn9vij$1h09$1@nl-news.euro.net... >> Ik draag mijn steentje al jaren bij , en wel als volgt: >> >> Allereerst: Ik ben dol op haaievinnensoep, maar ik wil niet meewerken aan >> die slachting. Surrogaatsoep mag dus ook. >> >> Als ik dus ga chineezen, dan vraag ik aan de ober of ze haaievinnensoep >> hebben. Dat antwoord is doorgaans positief. >> Daarna vraag ik of hij van echte haaievinnnen is gemaakt. Doorgaans zijn >> er 2 antwoorden >> >> Antwoord 1) Natuurlijk meneer! >> Dan zeg ik, laat u maar , dan wil ik hem niet want er worden voor de >> oogst haaien dieronvriendelijk bejegend. Doet u mij maar tomatensoep. >> >> >> Antwoord 2) Nee meneer, wij gebruiken eiwit en gelei. >> Dan zeg ik, doet u mij maar een lekker kopje. >> >> Laatst had ik in Venray een tent die ze allebei kon serveren. Ik heb de >> nepper besteld en een pittige discussie gevoerd over de praktijk van >> vinnen oogsten. >> De manager daar overweegt nu om de 'echte' soep van de kaart te halen. >> Hij claime dat hij niets wist van de moord op haaien. >> Als dat lukt, dan zijn er weer een par haaien gered >> >> >> -- >> Thomas >> >> Sir Dive-a-Lot >> Soeperen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) >> >> >> "AquAvia" <info@divestyle.nl> schreef in bericht >> news:1134037952.619424.228370@g43g2000cwa.googlegr oups.com... >>> Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 >>> haaien op gruwelijke wijze om het leven gebracht door vissers welke de >>> haai alleen maar 'nodig heeft' voor zijn vinnen. >>> De haaien worden opgevist, vaak levend de vinnen afgesneden en >>> vervolgens terug in zee gekukeld of afgevoerd naar een storthoop. >>> >>> >>> Project Aware probeert hier wat aan te doen en daar sta ik erg achter. >>> Ik heb dan ook een site(je) gemaakt als sub van mijn eigen site. Ga er >>> eens heen en doe gewoon mee als je wilt. >>> Niet meedoen? Even goede kennissen. >>> >>> http://sharks.divestyle.nl >>> >>> Groeten, >>> >>> Michel >>> >> >> > > |
|
| |||
| |||
| Nou ja het was maar een suggestie......... En om nou meteen te vrezen voor een Jeanne d'Arc effect, dat lijkt me wat overdreven. Alhoewel menig restaurant serveert geflambeerde gerechten. Bedoelde je misschien Don Quichotte ? Groet, Patrick van Stijn "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@underwater.blub> schreef in bericht news:dnhum0$cn0$1@nl-news.euro.net... > Yo Patrick, > > iedereen doet maar wat hem goed dunkt, > Ik hou het bij mijn kleine acties. > > Of het opschiet of niet dat doet er niet echt toe. Als ik maar denk dat > het helpt > Maar alle beetjes helpen is mij altijd voorgehouden. > > Ik hoef niet zo'n Jeanne d' Arc te wezen in deze materie, maar ga gerust > je gang. > Jij weet blijkbaar al waar je je boodschap kwijt kan bij die horeca > jongens > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot > Soeren doe je straks, www.duikendoeje.nu ! > > > > > "Patrick van Stijn" <vanstijn@iae.nl> schreef in bericht > news:1134321332.15503.0@nnrp-t71-02.news.uk.clara.net... >> Dag SDaL, >> >> Zou het een goed idee zijn om jou actie >> een voor te stellen bij Horeca Nederland. >> Als ik me niet vergis is daar elk (groter) chinees restaurant lid van. >> >> Als alleen SDaL actie voert dan schiet het niet echt op. >> >> Groet, >> >> Patrick >> >> "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht >> news:dn9vij$1h09$1@nl-news.euro.net... >>> Ik draag mijn steentje al jaren bij , en wel als volgt: >>> >>> Allereerst: Ik ben dol op haaievinnensoep, maar ik wil niet meewerken >>> aan die slachting. Surrogaatsoep mag dus ook. >>> >>> Als ik dus ga chineezen, dan vraag ik aan de ober of ze haaievinnensoep >>> hebben. Dat antwoord is doorgaans positief. >>> Daarna vraag ik of hij van echte haaievinnnen is gemaakt. Doorgaans zijn >>> er 2 antwoorden >>> >>> Antwoord 1) Natuurlijk meneer! >>> Dan zeg ik, laat u maar , dan wil ik hem niet want er worden voor de >>> oogst haaien dieronvriendelijk bejegend. Doet u mij maar tomatensoep. >>> >>> >>> Antwoord 2) Nee meneer, wij gebruiken eiwit en gelei. >>> Dan zeg ik, doet u mij maar een lekker kopje. >>> >>> Laatst had ik in Venray een tent die ze allebei kon serveren. Ik heb de >>> nepper besteld en een pittige discussie gevoerd over de praktijk van >>> vinnen oogsten. >>> De manager daar overweegt nu om de 'echte' soep van de kaart te halen. >>> Hij claime dat hij niets wist van de moord op haaien. >>> Als dat lukt, dan zijn er weer een par haaien gered >>> >>> >>> -- >>> Thomas >>> >>> Sir Dive-a-Lot >>> Soeperen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) >>> >>> >>> "AquAvia" <info@divestyle.nl> schreef in bericht >>> news:1134037952.619424.228370@g43g2000cwa.googlegr oups.com... >>>> Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 >>>> haaien op gruwelijke wijze om het leven gebracht door vissers welke de >>>> haai alleen maar 'nodig heeft' voor zijn vinnen. >>>> De haaien worden opgevist, vaak levend de vinnen afgesneden en >>>> vervolgens terug in zee gekukeld of afgevoerd naar een storthoop. >>>> >>>> >>>> Project Aware probeert hier wat aan te doen en daar sta ik erg achter. >>>> Ik heb dan ook een site(je) gemaakt als sub van mijn eigen site. Ga er >>>> eens heen en doe gewoon mee als je wilt. >>>> Niet meedoen? Even goede kennissen. >>>> >>>> http://sharks.divestyle.nl >>>> >>>> Groeten, >>>> >>>> Michel >>>> >>> >>> >> >> > > |
|
| |||
| |||
| AquAvia wrote: > > Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 <knip> Binnen dit kader wil ik ook graag deze even onder de aandacht brengen: http://www.vissenbescherming.nl/ Groet, Erik-Jan. -- The Meeting Place for Photography http://www.fotograaf.com Fotofestival Naarden Festival-OFF http://www.festival-off.nl Rondvaart in Naarden-Vesting http://www.vestingvaart.nl Historische Haven Naarden http://www.havennaarden.nl Erik-Jan Geniets. Phone: +31-(0)6.55.78.60.31 |
|
| |||
| |||
| Ik zie wel een verschil tussen beiden. Jeanne stond op de bres namens de goegemeente, Don Quichotte is het grote voorbeeld van Sir Dive-a-Lot, alleen vecht deze niet tegen windmolens maar tegen Octopi. Geheel zonder toeschouwers en soms tevergeefs .... "-) Zie ook mijn logo: http://www.xs4all.nl/~imxtreme/Duike...cular-rood.JPG -- Thomas Sir Dive-a-Lot Internetten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "Patrick van Stijn" <vanstijn@iae.nl> schreef in bericht news:1134428781.11046.0@ersa.uk.clara.net... > Nou ja het was maar een suggestie......... > En om nou meteen te vrezen voor een > Jeanne d'Arc effect, dat lijkt me wat overdreven. > Alhoewel menig restaurant serveert geflambeerde > gerechten. > Bedoelde je misschien Don Quichotte ? > > Groet, > > Patrick van Stijn > > > > "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@underwater.blub> schreef in bericht > news:dnhum0$cn0$1@nl-news.euro.net... >> Yo Patrick, >> >> iedereen doet maar wat hem goed dunkt, >> Ik hou het bij mijn kleine acties. >> >> Of het opschiet of niet dat doet er niet echt toe. Als ik maar denk dat >> het helpt >> Maar alle beetjes helpen is mij altijd voorgehouden. >> >> Ik hoef niet zo'n Jeanne d' Arc te wezen in deze materie, maar ga gerust >> je gang. >> Jij weet blijkbaar al waar je je boodschap kwijt kan bij die horeca >> jongens >> >> -- >> Thomas >> >> Sir Dive-a-Lot >> Soeren doe je straks, www.duikendoeje.nu ! >> >> >> >> >> "Patrick van Stijn" <vanstijn@iae.nl> schreef in bericht >> news:1134321332.15503.0@nnrp-t71-02.news.uk.clara.net... >>> Dag SDaL, >>> >>> Zou het een goed idee zijn om jou actie >>> een voor te stellen bij Horeca Nederland. >>> Als ik me niet vergis is daar elk (groter) chinees restaurant lid van. >>> >>> Als alleen SDaL actie voert dan schiet het niet echt op. >>> >>> Groet, >>> >>> Patrick >>> >>> "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht >>> news:dn9vij$1h09$1@nl-news.euro.net... >>>> Ik draag mijn steentje al jaren bij , en wel als volgt: >>>> >>>> Allereerst: Ik ben dol op haaievinnensoep, maar ik wil niet meewerken >>>> aan die slachting. Surrogaatsoep mag dus ook. >>>> >>>> Als ik dus ga chineezen, dan vraag ik aan de ober of ze haaievinnensoep >>>> hebben. Dat antwoord is doorgaans positief. >>>> Daarna vraag ik of hij van echte haaievinnnen is gemaakt. Doorgaans >>>> zijn er 2 antwoorden >>>> >>>> Antwoord 1) Natuurlijk meneer! >>>> Dan zeg ik, laat u maar , dan wil ik hem niet want er worden voor de >>>> oogst haaien dieronvriendelijk bejegend. Doet u mij maar tomatensoep. >>>> >>>> >>>> Antwoord 2) Nee meneer, wij gebruiken eiwit en gelei. >>>> Dan zeg ik, doet u mij maar een lekker kopje. >>>> >>>> Laatst had ik in Venray een tent die ze allebei kon serveren. Ik heb de >>>> nepper besteld en een pittige discussie gevoerd over de praktijk van >>>> vinnen oogsten. >>>> De manager daar overweegt nu om de 'echte' soep van de kaart te halen. >>>> Hij claime dat hij niets wist van de moord op haaien. >>>> Als dat lukt, dan zijn er weer een par haaien gered >>>> >>>> >>>> -- >>>> Thomas >>>> >>>> Sir Dive-a-Lot >>>> Soeperen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) >>>> >>>> >>>> "AquAvia" <info@divestyle.nl> schreef in bericht >>>> news:1134037952.619424.228370@g43g2000cwa.googlegr oups.com... >>>>> Wereldwijd worden er over de hele wereld per jaar meer dan 100.000.000 >>>>> haaien op gruwelijke wijze om het leven gebracht door vissers welke de >>>>> haai alleen maar 'nodig heeft' voor zijn vinnen. >>>>> De haaien worden opgevist, vaak levend de vinnen afgesneden en >>>>> vervolgens terug in zee gekukeld of afgevoerd naar een storthoop. >>>>> >>>>> >>>>> Project Aware probeert hier wat aan te doen en daar sta ik erg achter. >>>>> Ik heb dan ook een site(je) gemaakt als sub van mijn eigen site. Ga er >>>>> eens heen en doe gewoon mee als je wilt. >>>>> Niet meedoen? Even goede kennissen. >>>>> >>>>> http://sharks.divestyle.nl >>>>> >>>>> Groeten, >>>>> >>>>> Michel >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > > |
|
| |||
| |||
| Dat is net zo min binnen dit kader als de ruitersport, ook een vorm van dierenmishandeling. Maar mtoch bedankt voor de url. Mich |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| geen boycot maar een handtekeningen aktie. | net begonnen met duiken | (Dutch) | 14 | 04-12-2007 03:45 PM |
| To Protect And Serve? | Grumman-581 | Divers Hangout | 538 | 03-26-2007 07:26 PM |
| Re: To Protect And Serve? | Douglas W. \Popeye\ Frederick | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 07:26 PM |
| Re: To Protect And Serve? | Douglas W. \Popeye\ Frederick | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 07:26 PM |
| How to Protect Gear to shoot while Fishing? | Jim Johnson | Underwater Photo | 6 | 01-08-2007 12:59 PM |