|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Niemand die iets zegt uit de *duikgroep* over het off topic posten met het draadje....Heerlijk topposten??? -- Groetjes, Ingrid... Verwijder . voor privémailtje... |
|
| |||
| |||
| Ach... hoeveel echte duikers zaten daar nou in die thread ? -- -- SDaL The alter ego of Sir Dive-a-Lot Topposten doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) "Ingrid" <gerardeningrid@home..nl> schreef in bericht news:dob2eb$7a4$1@nl-news.euro.net... > Niemand die iets zegt uit de *duikgroep* over het off topic posten met het > draadje....Heerlijk topposten??? > > -- > Groetjes, Ingrid... > > Verwijder . voor privémailtje... > > |
|
| |||
| |||
| > Ach... hoeveel echte duikers zaten daar nou in die thread ? > > -- > -- > SDaL Geen, maar niemand die zei van ga ergens anders posten, dat waar ze hier in deze groep goed in zijn, met name naar mij toe meer dan jaar geleden en ik had het wel degelijk over duikverwante zaken Verder wou ik het hier ookbij laten, anders heb ik ze allemaal weer in mijn "nek" hangen Verder fijen feestdagen en een goed 2006 :D -- Groetjes, Ingrid... Verwijder . voor privémailtje... |
|
| |||
| |||
| "Ingrid" <gerardeningrid@home..nl> schreef in bericht news:dob2qh$7k9$1@nl-news.euro.net... >> Ach... hoeveel echte duikers zaten daar nou in die thread ? >> >> -- >> -- >> SDaL > > Geen, maar niemand die zei van ga ergens anders posten, > dat waar ze hier in deze groep goed in zijn, met name naar mij toe meer > dan jaar geleden en ik had het wel degelijk over duikverwante zaken Ah gossie toch. Nou dan hoop ik dat ik het met dit mailtje goed kan maken. "Ga ergens anders posten Ingrid. Dit heeft niets met duiken te maken" -- Nico, Amsterdam. Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl |
|
| |||
| |||
| On Wed, 21 Dec 2005 09:13:17 +0100, "Ingrid" <gerardeningrid@home..nl> wrote: >> Ach... hoeveel echte duikers zaten daar nou in die thread ? >> >> -- >> -- >> SDaL > >Geen, maar niemand die zei van ga ergens anders posten, >dat waar ze hier in deze groep goed in zijn, met name naar mij toe meer >dan jaar geleden en ik had het wel degelijk over duikverwante zaken Zie het als compliment: in jou hebben we nog enig vertrouwen dat je luistert naar ons commentaar. Een echte trol zoals Piet de Topposter (en aanverwanten) wordt alleen maar aangezwengeld door commentaar en kun je dus het beste negeren. Vooral als het bericht naar meerdere groepen ge-cross-post wordt. Sander... |
|
| |||
| |||
| Dsjuu, wat zijn er toch vriendelijke mensen op de wereld. Ondanks dat je feitelijk gelijk hebt, nico, vraag ik me af of in amsterdam dat spotje van dat te korte lontje op de buis komt. Het is er in ieder geval wel opgenomen. "Nico" <name@provider.com> schreef in bericht news:43a91fe1$0$11062$e4fe514c@news.xs4all.nl... > "Ingrid" <gerardeningrid@home..nl> schreef in bericht > news:dob2qh$7k9$1@nl-news.euro.net... >>> Ach... hoeveel echte duikers zaten daar nou in die thread ? >>> >>> -- >>> -- >>> SDaL >> >> Geen, maar niemand die zei van ga ergens anders posten, >> dat waar ze hier in deze groep goed in zijn, met name naar mij toe meer >> dan jaar geleden en ik had het wel degelijk over duikverwante zaken > > Ah gossie toch. > Nou dan hoop ik dat ik het met dit mailtje goed kan maken. > "Ga ergens anders posten Ingrid. Dit heeft niets met duiken te maken" > > -- > Nico, Amsterdam. > Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl > |
|
| |||
| |||
| "Ingrid" <gerardeningrid@home..nl> schreef in bericht news:dob2eb$7a4$1@nl-news.euro.net... > Niemand die iets zegt uit de *duikgroep* over het off topic posten met het > draadje....Heerlijk topposten??? > > -- > Groetjes, Ingrid... > > Verwijder . voor privémailtje... Iedere reactie veroorzaakt een nieuw bericht in -tig nieuwsgroepen waarop weer -tig mensen kunnen reageren naar evenveel nieuwsgroepen. Ach, als je direct een regeltje maakt op basis van het bericht ben je er gelijk van af. De meeste nieuwsreaders ondersteunen zo iets. Zelfs (f)outlook express. De postings zijn er wel, maar worden direct automatisch van je computer gewist. Vr.gr. R. |
|
| |||
| |||
| Ingrid wrote: > Niemand die iets zegt uit de *duikgroep* over het off topic posten met > het draadje....Heerlijk topposten??? > Er is een oud spreekwoord op Usenet: "Don feed the trolls, they might follow you home". Gewoon negeren dus. Eventueel "ignore thread" aanklikken als je nieuwslezer dat ondersteunt en / of degene die de onzin post in je killfilter flikkeren. Menno |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| ATTN: Lee | John Hanson | Divers Hangout | 58 | 05-14-2007 11:57 AM |
| ATTN: Edgar | Gerard | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 04:01 PM |
| ATTN onderwaterfilmers | Gerard | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:52 PM |
| ATTN: Bovenklooters | Rydec | (Dutch) | 18 | 04-12-2007 03:39 PM |
| ATTN Everyone | Fritz Wuehler | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 15 | 03-26-2007 11:14 PM |