|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi duikers, Wij plannen onze zomervakantie in Lanzarote en willen natuurlijk wat gaan duiken daar. In eerste instantie ging de voorkeur uit naar Puerto del Carmen met duikcentrum Safari Diving. Nu blijken daar nogal war rumoerige Engelsen te zitten. Hebben jullie ervaringen in Lanzarote dan horen we het graag. Ineke |
|
| |||
| |||
| "Ineke" <nobody@thuis.nl> schreef in bericht news:43b55da8$0$270$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > Hoi duikers, > > Wij plannen onze zomervakantie in Lanzarote en willen natuurlijk wat gaan > duiken daar. In eerste instantie ging de voorkeur uit naar Puerto del > Carmen > met duikcentrum Safari Diving. Nu blijken daar nogal war rumoerige > Engelsen > te zitten. Klopt Ineke. Ik zou daar niet willen zitten. Om te duiken is het er prima maar voor de rest ... > Hebben jullie ervaringen in Lanzarote dan horen we het graag. Ja zeker. Ik heb drie maanden als Divemaster gewerkt bij Divecollege Lanzarote. http://www.scubalanzarote.co.uk/duik...ik-centrum.htm Een zéér goede duikschool die bovendien erg gezellig is. Dagelijks duiken op diverse plekken in Playa Blanca, waar ze gevestigd zijn, en één keer per week naar Puerto del Carmen voor twee mooie diepe duiken. Als je gaat doe vooral iedereen de hartelijke groeten van mij. -- Nico, Amsterdam. Email: name = vytec; provider = xs4all; com = nl |
|
| |||
| |||
| Ineke, Het "stikt" er van de Engelsen dus een beetje gevoel dat je in Engeland zit met mooi weer en strand is dan ook een apart gevoel. Ik ben er in 2004 geweest om te duiken en Lanzerote te ontdekken en dat doe je het beste door een auto te huren en het eiland te zien. Voor een week goed te doen een tweede keer zou ik gaan om de kroegen te bezoeken en af en toe een duik. Gewoon effe eruit voor de fun. Gezien ik graag duik zal ik gewoon naar Egypte gaan en daar me vermaken voor hetzelfde geld. Kijk voor foto van 2004 op mijn sub clubsite: http://miramar.web-log.nl/ Zie links voor de link naar Lanzarote en de rest natuurlijk. Veel plezier, Ronald "Ineke" <nobody@thuis.nl> schreef in bericht news:43b55da8$0$270$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > Hoi duikers, > > Wij plannen onze zomervakantie in Lanzarote en willen natuurlijk wat gaan > duiken daar. In eerste instantie ging de voorkeur uit naar Puerto del > Carmen > met duikcentrum Safari Diving. Nu blijken daar nogal war rumoerige > Engelsen > te zitten. Hebben jullie ervaringen in Lanzarote dan horen we het graag. > > Ineke > > |
|
| |||
| |||
| Ineke, "Ver" weg van Puerto gebleven, in Aparthotel Lanzarote Park twee weken doorgebracht. Via Neckermann geboekt, was in 2004 het goedkoopste, weet niet hoe het nu zit. Schitterend complex, wel wat rustig voor teenagers maar voor mensen met wat kleinere kinderen en rustzoekers ideaal. Duikschool "Dive College Lanzarote" vlakbij (maar er zitten er meer), ze komen je ophalen bij het hotel. Mooie duikstekken. Uitstekende ervaring, slechts enkele Engelsen en geen luidruchtige (daar is er te weinig voor te doen denk ik), m.n. Nederlanders. Vlakbij leuk plaatsje Playa blanca, 15 minuten wandelen over de bvoulevard, zat leuke winkeltjes en goede restaurants. We gaan nog eens terug - een aanradertje. Ben niet als enige enthousiast, kijk maar eens op http://www.vakantiereiswijzer.nl/vak...anzarote-park/ Groet, Will "Ineke" <nobody@thuis.nl> wrote in message news:43b55da8$0$270$dbd4b001@news.wanadoo.nl... > Hoi duikers, > > Wij plannen onze zomervakantie in Lanzarote en willen natuurlijk wat gaan > duiken daar. In eerste instantie ging de voorkeur uit naar Puerto del > Carmen > met duikcentrum Safari Diving. Nu blijken daar nogal war rumoerige > Engelsen > te zitten. Hebben jullie ervaringen in Lanzarote dan horen we het graag. > > Ineke > > |
|
| |||
| |||
| "Ineke" <nobody@thuis.nl> wrote in news:43b55da8$0$270$dbd4b001@news.wanadoo.nl: > Hoi duikers, > > Wij plannen onze zomervakantie in Lanzarote en willen natuurlijk wat > gaan duiken daar. In eerste instantie ging de voorkeur uit naar Puerto > del Carmen met duikcentrum Safari Diving. Nu blijken daar nogal war > rumoerige Engelsen te zitten. Hebben jullie ervaringen in Lanzarote > dan horen we het graag. > > Ineke > > Hoi Ineke, Een paar jaar geleden op vakantie geweest op Lanzarote, maar dan wel in Costa Teguise. Het is er een stuk rustiger (wat niet wil zeggen dat het er stil is...) en de Engelsen zijn er ook bedaarder. Alhoewel...toen wij er waren was er juist een voetbalmatch tussen Engeland en Schotland met alle gevolgen vandien. Costa Teguise is ook een plaats waar nogal wat surfers komen en de atmosfeer is er dan ook naar. We hebben er gedoken met Calipso Diving (http://www.calipso-diving.com/), een zeer goed,professioneel maar tegelijk relaxt centrum, die alle duikplaatsen op het eiland aandoen -- Michael Wolf ----- Cthulhu For President. Why settle for the lesser evil? remove stopspam to reply |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Lanzarote | nafal | (Swedish) | 9 | 04-12-2007 04:32 PM |
| Lanzarote? | Ronald | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:33 PM |
| duiken op lanzarote | destoot | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 02:27 PM |
| last minute lanzarote | M.A. | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:27 PM |
| Lanzarote | Steve Jones | Spain | 7 | 03-26-2007 11:48 PM |