|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Een rondreis door Sri Lanka verlengen met een weekje duiken, is dat een optie ? Ik heb geen idee of dat het een 'commercieel' duikgebied is. Wie roept er wat zinnigs ? -- Thomas Sir Dive-a-Lot Reizen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) |
|
| |||
| |||
| On Wed, 8 Feb 2006 13:34:57 +0100, "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote: >Een rondreis door Sri Lanka verlengen met een weekje duiken, > is dat een optie ? Ik heb geen idee of dat het een 'commercieel' >duikgebied is. > >Wie roept er wat zinnigs ? Een weekje Malediven wordt vaak gecombineerd met Sri Lanka. En op de Malediven schijnt het erg goed duiken te wezen. Sander... |
|
| |||
| |||
| Ik heb gedoken nabij Unawatuna en Galle in 1992, daar was niet veel te beleven onderwater. Veel koralen zijn gebruik om cement van te maken voor de huizenbouw. Veel zijn we er onderwater in ieder geval niet tegengekomen. Ik weet dat er vorig jaar een groep Belgen zijn geweest. Wat de status nu is zou ik niet weten. Het eiland zelf is een paradijs en ook nog een vriendelijk bevolking. Een rond tour is zeker aan te raden. Harmen van den Heuvel "Sander Nijdam" <mail@mijnvolledigenaamzonderpuntjes.nl> schreef in bericht news:ugtju1l6l1a6vqfslklvutjk0fodvt8r3o@4ax.com... > On Wed, 8 Feb 2006 13:34:57 +0100, "SDaL" <Sir > Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote: > >>Een rondreis door Sri Lanka verlengen met een weekje duiken, >> is dat een optie ? Ik heb geen idee of dat het een 'commercieel' >>duikgebied is. >> >>Wie roept er wat zinnigs ? > > Een weekje Malediven wordt vaak gecombineerd met Sri Lanka. En op de > Malediven schijnt het erg goed duiken te wezen. > > Sander... |
|
| |||
| |||
| Een stukje vergeten. Het Noord Oosten is te beduiken alleen heb je kans op de Tamil tijgers. Eerst waren de problemen opgelost en kon je er weer reizen. Het zou weer opgelaaid geweest zijn na de tsunami. Ik weet niet of de rust in het gebied is wedergekeerd. Zelf ben ik er niet geweest. Harmen "SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> schreef in bericht news:dscohp$t5v$1@nl-news.euro.net... > Een rondreis door Sri Lanka verlengen met een weekje duiken, > is dat een optie ? Ik heb geen idee of dat het een 'commercieel' > duikgebied is. > > Wie roept er wat zinnigs ? > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot > Reizen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) > |
|
| |||
| |||
|
"SDaL" <Sir Dive-a-Lot@Underwater.Blub> wrote in message news:dscohp$t5v$1@nl-news.euro.net... > Een rondreis door Sri Lanka verlengen met een weekje duiken, > is dat een optie ? Ik heb geen idee of dat het een 'commercieel' > duikgebied is. > > Wie roept er wat zinnigs ? > > -- > Thomas > > Sir Dive-a-Lot > Reizen doe je straks, www.duikendoeje.nu "-) > http://www.padi.com/english/common/s... Submit=Submit |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Sri Lanka | imppi | (Swedish) | 1 | 04-12-2007 04:34 PM |
| sri lanka | buzet47 | (French) | 1 | 04-11-2007 04:23 PM |
| INFO su SRI LANKA | gugli | (Italian) | 5 | 04-11-2007 02:54 PM |
| SRI LANKA | gugli | (Italian) | 11 | 04-11-2007 02:53 PM |
| Diving Sri Lanka | Paul Cunliffe | Sri Lanka | 0 | 03-26-2007 11:58 PM |