|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Kan iemand mij vertellen wat te doen wanneer een carbon fles roest vertoont. Johan |
|
| |||
| |||
| Carbon lijkt mij niet te kunnen roesten, zijn het roestsporen die van een andere plek zouden kunnen komen ? dus moet je maar eens goed naar de kraan en andere onderdelen kijken die van ijzer zijn ook inwendige van de kraan. "Divered" <johanvm@xxchello.nl> schreef in bericht news:81fc7$44149b2d$3ec30f68$27044@news.chello.nl. .. > Hallo, > > Kan iemand mij vertellen wat te doen wanneer een carbon fles roest > vertoont. > > Johan > |
|
| |||
| |||
| "paul" <p.vingerhoets@home.nl> wrote in news:dv34q0$1nb$1@news1.zwoll1.ov.home.nl: > Carbon lijkt mij niet te kunnen roesten... <knip> Uhm... een "carbon fles" zoals wij die in Nederland in de duiksport voor ademgassen gebruiken, is een stalen fles met een door carbon versterkte wand. |
|
| |||
| |||
| Hallo, Divered schreef: Kan iemand mij vertellen wat te doen wanneer een carbon fles roest vertoont. Johan Waar heb je die roestplekken geconstateerd. Buiten of binnen ? Als het aan de buitenkant is, dan heb je volgens mij een fiks probleem. Binnenzijde is makkelijker. Lichtjes aanstralen en voorzien van een clearcoat. aan de buitenkant kunnen het roestplekken zijn die ontstaan zijn door zogenaamde speldeprikjes in de topcoat (zogenaamde pinholes) Die kun je redelijk wegwerken. Maar het is een tijdreovende klus. Is de roest op grotere oppevlakten aanwezig dan zit er niet veel anders op om contact op te nemen met de leverancier. Groet, Patrick <reply@news.server> schreef in bericht news:Xns97855B5B1F347CharGen9584736251@194.109.133 .242... > "paul" <p.vingerhoets@home.nl> wrote in > news:dv34q0$1nb$1@news1.zwoll1.ov.home.nl: > >> Carbon lijkt mij niet te kunnen roesten... > <knip> > > Uhm... een "carbon fles" zoals wij die in Nederland in de duiksport voor > ademgassen gebruiken, is een stalen fles met een door carbon versterkte > wand. > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Carbon | AthlonŽ | (Dutch) | 20 | 04-12-2007 02:34 PM |
| Bloc carbon ou alum | aguilamarina | (French) | 23 | 04-12-2007 02:28 AM |
| carbon monoxide | dhjournalist@sbcglobal.net | Switzerland | 17 | 03-26-2007 09:43 PM |
| C4 Carbon-Apnoeflossen gestohlen | Veronika Dittes | (German) | 0 | 05-27-2004 04:55 AM |
| Re: Carbon Pressluftflaschen | Leon Berger | (German) | 2 | 10-13-2003 04:04 AM |