|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| vanstijn@iae.nl schreef: > Hallo, > > We gaan binnenkort weer naar Tholen en de flessen kunnen gewoon worden > gevuld bij de Zeester. > Voor zover ik het begrepen heb heeft de eigenaar van het restaurant het > vulstation overgenomen en dus niet de duikwinkel. > Het vulstation is in het weekend geopend. > > We gaan het gewoon proberen en melden het resultaat in de NG. > > Groet, > > Patrick van Stijn Het resultaat van een weekend Tholen: je kunt vullen naast de Zeester op Gorishoek behalve op maandag en dinsdag. Je kan van 1.5 uur voor tot 1.5 uur na kentering lucht vullen. En er wordt niet moeilijk gedaan als je een een nitrox sticker op je fles hebt geplakt. |
|
| |||
| |||
| vanstijn@iae.nl schreef: > Hallo, > > We gaan binnenkort weer naar Tholen en de flessen kunnen gewoon worden > gevuld bij de Zeester. > Voor zover ik het begrepen heb heeft de eigenaar van het restaurant het > vulstation overgenomen en dus niet de duikwinkel. > Het vulstation is in het weekend geopend. > > We gaan het gewoon proberen en melden het resultaat in de NG. > > Groet, > > Patrick van Stijn Het resultaat van een weekend Tholen: je kunt vullen naast de Zeester op Gorishoek behalve op maandag en dinsdag. Je kan van 1.5 uur voor tot 1.5 uur na kentering lucht vullen. En er wordt niet moeilijk gedaan als je een een nitrox sticker op je fles hebt geplakt. |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb gehoord dat Orca ermee gestopt was. Hoe zit dat nu? Kunnen we nu wel of niet nog vullen aan de zeester? Of zijn er (buiten twee flessen gebruiken) andere mogelijkheden (apnee ook uitgesloten |
|
| |||
| |||
| De vorige eigenaar heeft mij gemaild dat de zaak verkocht is. Ik neem aan dat er dus weer gevuld kan worden, maar openingstijden zijn mij niet bekend. |
|
| |||
| |||
| Heeft daar al iemand al gevuld? Zo ja, graag wat info aub "jerommeke" <jeroen@aqualifeimages.com> schreef in bericht news:1150137245.921872.179040@f6g2000cwb.googlegro ups.com... > De vorige eigenaar heeft mij gemaild dat de zaak verkocht is. Ik neem > aan dat er dus weer gevuld kan worden, maar openingstijden zijn mij > niet bekend. > |
|
| |||
| |||
| Gegroet Xavier en alle andere geďnteresseerden, Als je wil kun je ook nog bij de Rijnland III vullen van Joke en Frits de Vries. Ze liggen met deze boot in de haven van Tholen maar komen indien gewenst hier ook even voor naar de loswal van de Bergse Diepsluis geloof ik. Meer info hierover krijg je door Joke of Frtis even zelf te bellen op 06-26458716 of bij geen gehoor op 06-28873347. Doe ze dan wel even de groeten van me als je ze belt oké? Groeten, Edgar Donkervliet |
|
| |||
| |||
| Hallo, We gaan binnenkort weer naar Tholen en de flessen kunnen gewoon worden gevuld bij de Zeester. Voor zover ik het begrepen heb heeft de eigenaar van het restaurant het vulstation overgenomen en dus niet de duikwinkel. Het vulstation is in het weekend geopend. We gaan het gewoon proberen en melden het resultaat in de NG. Groet, Patrick van Stijn Edgar Donkervliet schreef: > Gegroet Xavier en alle andere geďnteresseerden, > > Als je wil kun je ook nog bij de Rijnland III vullen van Joke en Frits > de Vries. Ze liggen met deze boot in de haven van Tholen maar komen > indien gewenst hier ook even voor naar de loswal van de Bergse > Diepsluis geloof ik. Meer info hierover krijg je door Joke of Frtis > even zelf te bellen op 06-26458716 of bij geen gehoor op 06-28873347. > Doe ze dan wel even de groeten van me als je ze belt oké? > > Groeten, > Edgar Donkervliet |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Goed nieuws voor wat betreft het vullen op het eiland Tholen | jerommeke | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:23 PM |
| Perslucht op Tholen ? | Patrick van Stijn | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 04:20 PM |
| vullen op het eiland Tholen | Jerommeke | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 04:14 PM |
| Tholen 5 | Harmen | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:44 PM |
| vinkeveen eiland 4; aandacht | Ron van der Klip | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 03:38 PM |