|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi, Bedankt voor de info. Het is Dive Deep Blue geworden. Moet zeggen goede duikbasis met veel mogelijkheden. Ook Tecduiken behoort tot de mogelijkheden. In het blad duiken van oktober wordt er aandacht aan hun besteed. Groet Ben <Ben> schreef in bericht news:44e84a90$0$23339$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Hoi, > > Volgende week ga ik naar Malta en wel naar het plaatsje Bugibba aan de St. > Paul's Bay. > Ik ben op zoek naar een goede duikschool met ieder geval een boot. > Gaarne ervaringen en adressen. > > Bij voorbaat dank, > > Ben > > |
|
| |||
| |||
| Hoi, Bedankt voor de info. Het is Dive Deep Blue geworden. Moet zeggen goede duikbasis met veel mogelijkheden. Ook Tecduiken behoort tot de mogelijkheden. In het blad duiken van oktober wordt er aandacht aan hun besteed. Groet Ben <Ben> schreef in bericht news:44e84a90$0$23339$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Hoi, > > Volgende week ga ik naar Malta en wel naar het plaatsje Bugibba aan de St. > Paul's Bay. > Ik ben op zoek naar een goede duikschool met ieder geval een boot. > Gaarne ervaringen en adressen. > > Bij voorbaat dank, > > Ben > > |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Hoi, Volgende week ga ik naar Malta en wel naar het plaatsje Bugibba aan de St. Paul's Bay. Ik ben op zoek naar een goede duikschool met ieder geval een boot. Gaarne ervaringen en adressen. Bij voorbaat dank, Ben |
|
| |||
| |||
| Eeen zeer goeie duikschool met nederlandse begeleiding is maltaqua. www.maltaqua.com gr. folkert <Ben> schreef in bericht news:44e84a90$0$23339$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Hoi, > > Volgende week ga ik naar Malta en wel naar het plaatsje Bugibba aan de St. > Paul's Bay. > Ik ben op zoek naar een goede duikschool met ieder geval een boot. > Gaarne ervaringen en adressen. > > Bij voorbaat dank, > > Ben > > |
|
| |||
| |||
| Hoi Ben , Laat jij ook nog even weten hoe het daar was Groeten, Adri. <Ben> schreef in bericht news:44e84a90$0$23339$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Hoi, > > Volgende week ga ik naar Malta en wel naar het plaatsje Bugibba aan de St. > Paul's Bay. > Ik ben op zoek naar een goede duikschool met ieder geval een boot. > Gaarne ervaringen en adressen. > > Bij voorbaat dank, > > Ben > > |
|
| |||
| |||
| <Ben> schreef in bericht news:44e84a90$0$23339$ba620dc5@text.nova.planet.nl ... > Hoi, > > Volgende week ga ik naar Malta en wel naar het plaatsje Bugibba aan de St. > Paul's Bay. > Ik ben op zoek naar een goede duikschool met ieder geval een boot. > Gaarne ervaringen en adressen. > > Bij voorbaat dank, > > Ben Hallo Ben, Ik heb zeer goede ervaringen met DiveDeepBlue. Gerund door twee engelse jongens die duiken meer als passie zien dan als melkkoe. Kleinschalig en daardoor een stuk persoonlijker als bijvoorbeeld Mataqua. Kijk maar eens op: http://www.divedeepblue.com/flash.html Groet! |
|
| |||
| |||
| Folkert wrote: > Eeen zeer goeie duikschool met nederlandse begeleiding is maltaqua. > > www.maltaqua.com > > > gr. folkert > Maar geen eigen boot? het zijn in princiepe altijd kantduiken en willen ze bootduiken aanbieden dan doen ze dat met een gehuurde boot maar volgens mij alleen als het uitkan. Let hier even op als je een pakket boekt vanuit nederland bij Maltaqua. 1x per week vaak ook een trip naar Gozo. Verder een zeer goede school, proffesionele leiding, divemasters en instructors. Veel plezier in Malta. Gr, Klaas Talsma |
|
| |||
| |||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Malta | Sulbalou | (Dutch) | 13 | 04-12-2007 05:20 PM |
| Malta | David Mahon | Malta | 1 | 03-27-2007 12:07 AM |
| Malta? | Philemon | Malta | 1 | 03-26-2007 11:33 PM |
| Malta | Maria Schaffen | (German) | 2 | 06-13-2005 12:04 PM |
| Malta ? | 666 | Malta | 70 | 05-31-2005 06:17 AM |