|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Okee, Thread heet "niet meer duiken boven de 50?". Zal dus wel over tekkies gaan die recreatief duiken tot 40 meter willen verbieden... > Dus... 50+ en gewoon gezond ? Lekker doorduiken ! Óf die heeft een speciale mix en zit behoorlijk diep (en daar past een iets detailgerichtere attitude bij!), óf die zit al hartstikke lang (50+ minuten) in het water en moet het rond deze tijd toch behoorlijk fris beginnen te krijgen met die watertemperaturen.... Of discussieren jullie nu nog steeds over die leeftijd? Ken menigeen van achter in de 50 die menige dikke tiener vér achter zich laat in een sprintje van hier tot aan de bushalte... Vinden jullie het heel erg als ik na een kleine afwezigheid dit stukje niet helemaal ga bijlezen? Als iemand me maar binnen 20 jaar de uitkomst van deze discussie mailt is het tijd genoeg Inhoudelijk? Ik vind dat medische keuring al dan niet eventueel aangevuld met vaardighedentoets de doorslag moet geven en niet sec een leeftijd. Zou voor rijbewijs net zo moeten gelden en als je daar iets te lang doorgaat maai je misschien nog wel een jong gezinnetje van de weg. Groetsels en misschien tot zondag in de plomp! Frank |
|
| |||
| |||
| Maurice te Brake wrote: > Hmmm Ene J. Y. Cousteau was geloof ik 87. Denk dat die toen ook nog dook. Wat dacht je van ene Leni Riefenstahl? (Overigens is dat een anagram van senile hitlerfan) Haalde op haar 72e haar brevet, maar loog bij de keuring dat ze 52 was. Menno |
|
| |||
| |||
| Maurice te Brake wrote: > Hmmm Ene J. Y. Cousteau was geloof ik 87. Denk dat die toen ook nog dook. Wat dacht je van ene Leni Riefenstahl? (Overigens is dat een anagram van senile hitlerfan) Haalde op haar 72e haar brevet, maar loog bij de keuring dat ze 52 was. Menno |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Sri Lanka,niet duiken van april tot oktober??? | Mwmfl1 | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:24 PM |
| Multiple VISA Egypte bestaat niet meer... | 300barkes | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 04:15 PM |
| Ray gevaarlijk duiken als je niet oppast | michel | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 02:29 PM |
| Duiken met nitrox of niet | Marcel Onkenhout | (Dutch) | 13 | 04-12-2007 02:10 PM |
| duikongeval niet meer nieuwswaardig ? | Patrick van Stijn | (Dutch) | 10 | 12-03-2006 02:38 PM |