|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, En lisant la presse plongée, je dois avouer ma surprise au sujet de l'essai du recycleur UBS 40 dans Octopus et Océans. En effet, l'essai que j'avais fait dans Subaqua m'avait attiré les foudres de certains, me taxant de manque d'objectivité et déclenchant une certaine polémique quand à la crédibilité de mes essais. Pourtant, dans ces deux magazines, beaucoup plus de photos que dans Subaqua, certaines pouvant être taxées de "publicitaires" et deux journalistes qui disent encore plus de bien que moi du produit... sans que personne ne les accuse d'être des vendus ni de pas être crédibles. M'aurait-on fait un procés d'intention et les détracteurs auraient-ils encore moins d'objectivité que moi? P.Vogel |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Océans et Octopus | vp@vieuxplongeur.com | (French) | 240 | 03-27-2007 12:11 PM |
| the oceans | bob wald | Divers Hangout | 11 | 03-26-2007 09:34 PM |
| Océans et Octopus | vp@vieuxplongeur.com | (French) | 0 | 03-16-2007 02:39 PM |
| Océans et Octopus | vp@vieuxplongeur.com | (French) | 0 | 03-16-2007 02:39 PM |