|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Pour ceux que ça intéresse, j'ai développé un petit utilitaire pour transférer les plongées depuis un Aladin vers un PC en utilisant le câble d'interface "fait maisson". Bien sûr, ce genre d'utilitaire existait déjà. Je l'ai fait surtout dans un but de curiosité. Donc autant en faire profiter les autres. Cet utilitaire ne permet que de transférer les plongées. Pas de les afficher ou de les éditer. Il faut utiliser pour cela DataTrak ou un autre logiciel compatible. Je ne l'ai réellement testé qu'avec un Aladin Pro Ultra. Je ne sais pas si ça fonctionne correctement avec d'autres modèles. Comme c'est encore une version de test, il est recommandé de faire une sauvegarde du fichier "logbook" avant de s'en servir. Téléchargement sur : http://aladin.download.free.fr/ Olivier. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Déchargement Aladin sur PC | AladinDownload | (French) | 54 | 08-11-2007 05:07 AM |
| Déchargement Aladin sur PC | AladinDownload | (French) | 0 | 06-20-2007 04:00 AM |
| Déchargement Aladin sur PC | AladinDownload | (French) | 0 | 06-20-2007 04:00 AM |
| Aladin | Franz Kornberger | (German) | 6 | 10-27-2004 05:41 PM |