|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, j'ai oublié d'attacher le mousqueton de mon parachute de palier sur ma stab avant une plongée la semaine dernière...Logiquement il n'était plus dans la poche de la stab à mon retour sur le bateau! C'était un parachute de marque AP Valves (angleterre) avec une "valve" justement pour qu'il ne se dégonfle pas en surface. Je peux l'acheter en Angleterre par internet mais il passe de 30 euros à 55 euros avec les frais....Connaissez vous un magasin qui vende les mêmes en France (par internet ou sur la région Marseillaise). Renaud P.S Si possible je vais acheter le même modele, 10 ans sans un prôblème. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Parachute de palier | renaud.vincentelli@free.fr | (French) | 77 | 08-08-2007 11:06 AM |
| Parachute de palier | renaud.vincentelli@free.fr | (French) | 0 | 07-16-2007 12:49 PM |
| parachute de palier avec valve de surpression ? | Corto | (French) | 16 | 04-12-2007 11:57 AM |
| Palier Oxy | CRAZY DIVER | (French) | 33 | 04-12-2007 11:13 AM |
| parachute de palier | rene | (French) | 16 | 04-12-2007 02:06 AM |