|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Je me demande simplement (mais ça a une certaine importance) si la révision du bloc 1er étage / détendeurs est à effectuer tous les ans ou bien si ce n'est nécessaire à effectuer qu'à partir d'un certain nombre de plongées ?! Par acquis de conscience, j'emmene mon ensemble à réviser tous les ans, mais je me pose aujourd'hui la question car j'ai effectué très peu de plongées la saison dernière (petite vingtaine seulement...). De même pour la stab, y'a t-il une révision en particulier à effectuer et régulièrement ?! (j'ai jamais fait réviser ma stab... j'pense nottament aux joints des purges rapides et du DS ?!) Merci |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Révision matériel | Joel | (French) | 0 | 03-16-2008 08:51 PM |
| Révision matériel | Oblers | (French) | 18 | 02-28-2008 04:26 PM |
| revision detendeur | N² | (French) | 0 | 06-27-2007 09:44 AM |
| revision detendeur | N² | (French) | 0 | 06-27-2007 09:44 AM |
| revision bloc | Pascal | (French) | 6 | 04-12-2007 03:43 AM |