|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonsoir, Je viens de lire les PV de la DTN de la FFESSM, et y'a un truc qui m'échappe (je viens de lire le rapport de la Cour des Comptes, et donc je pense aux comptes de la fédé....) Guadeloupe, Martinique, réunion : représentant Jean-Louis Blanchard heureusement qu'il a pas la polynésie et la nouvelle calédonie ce monsieur. Alors ma question est la suivante : est-ce normal, ou est-ce une "récompense" ? Ne serait-il pas plus normal (et surtout moins couteux pour une fédération sportive) que les représentants soient issues de la région ? Ca coûte combien tout çà en frais de déplacements ? J'espère qu'il y a un truc qui m'échappe, parce que je sens que la moutarde me monte au nez..... Frédéric |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| La Commission technique Nationale | Frédéric | (French) | 78 | 03-13-2008 08:03 PM |
| La Commission technique Nationale | Frédéric | (French) | 0 | 03-10-2008 03:23 PM |
| La Commission technique Nationale | Frédéric | (French) | 0 | 03-10-2008 03:23 PM |