|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Elle peut l'être la Petite Souris : *elle part plonger ce WE* :oDD J'vous raconterai, parce que depuis le déménagement, tout début novembre, il y a eu juste 2 fosses (Nemo33 puis Villeneuve). De plus, les sorties à Bécon ont été annulées :o(( et je suis orpheline de club. Pour l'année prochaine, cela devrait s'arranger, car il y a pas mal de clubs finalement sur Montereau (en attendant la nouvelle piscine). A cette saison, ça me manque énormément, vous ne pouvez pas imaginer ! Je n'arrive plus trop à en parler... Promis, j'vous raconterai à mon retour la semaine prochaine (avant d'enfourcher un vélo pour une rando-cyclo dans le 77 avec des CM1/ CM2....) @+ Petite Souris |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| pas contente | Susan Calvin | (French) | 29 | 04-12-2007 11:37 AM |
| Au secours je suis en manque !!!! | Laurent Chamois | (French) | 27 | 04-12-2007 11:27 AM |
| Re: je suis la première | Lune | (French) | 0 | 04-12-2007 11:23 AM |
| Je suis N 2 | Plongeurparis | (French) | 1 | 04-12-2007 01:37 AM |
| Je suis N4 | et Paf ! | (French) | 12 | 04-12-2007 01:37 AM |