|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Salut, J'ai acheté un bloc de 15l, 230b Aqualung neuf, 5 plongées maximum effectué avec le bloc. En retirant le culot plastique noire et le filet, j'ai remarqué une bosse sur la base du bloc, j'appuie le doigt la peinture s'écaille, à priori l'acier n'est pas atteint. J'ai obtenu des infos sur une sous traitance de la fabrication des blocs Roth, et des défauts de fabrication sont à craindre tels que des morceaux d'acier de la base du bloc se détachent... Avez-vous rencontré ce soucis? |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Problème d'oreille | Christophe Darmangeat | (French) | 5 | 04-12-2007 11:39 AM |
| Problème d'étalonnage | Antwan | (French) | 5 | 04-12-2007 11:22 AM |
| problème avec un Aqualung Legend LX | JH Taly | (French) | 3 | 04-12-2007 01:22 AM |
| bi 2x10 230b ? | jujube | (French) | 19 | 04-11-2007 04:07 PM |
| Probleme mit der Maskenuebung | rohan | (German) | 9 | 11-29-2004 01:08 PM |