|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Salut le groupe, Ayant un document "les cartes marines et la plongée" à rédiger et pour éviter de partir de zéro, j'essaye une p'tite recherche par Google et je tombe sur un article d'Octopuss qui me semble intéressant : http://www.octopus-fr.com/index_octopus/octopus20.htm. Cet article n'est malheureusement pas consultable en ligne, alors si quelqu'un l'avait en stock et pouvait me le scanner, je lui en serait éternellement reconnaissant jusqu'à fin septembre. Si par ailleurs vous connaissez un site qui traite du sujet, merci de m'en faire part. mailto Bertrand |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| dettaglio carte nautiche | Andrea | (Italian) | 4 | 05-04-2007 06:56 PM |
| DutchBird á la carte | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 02:33 PM |
| Carte professionnelle | Le Fou | (French) | 8 | 04-12-2007 11:33 AM |
| Carte nautiche italiane | sestopompeo@iname.com | (Italian) | 5 | 04-11-2007 03:56 PM |
| Carte sub Calabria? | Francesco | (Italian) | 1 | 04-11-2007 01:31 PM |