|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Je travaille toujours à la mise à jour de mon site, pas encore terminé, mais déjà quelques éléments en ligne (commentaires sur Sharm et Dahab, photos numériques -seules les miniatures sont dispos pour l'instant, on ne peut pas encore les agrandir-). Les vidéos sont en préparation. Mais si vous voulez déjà jeter un coup d'oeil ... http://perso.wanadoo.fr/pnoel/ Je vous tiens au courant quand c'est fini. @+ P. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Mise à jour du site | Club Subagrec | (French) | 0 | 04-12-2007 01:10 PM |
| Mise à jour de site | S. Laroche | (French) | 4 | 04-12-2007 12:35 PM |
| mise à jour site | podetti.richard | (French) | 0 | 04-12-2007 12:33 PM |
| mise à jour du site | Didier METAYER | (French) | 20 | 04-12-2007 03:43 AM |
| Mise a jour de mon site | Sebastien de Tiege | (French) | 2 | 04-11-2007 05:21 PM |