|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Il y'a quelques jours il y'avait un article nous demandant de faire pression sur le ministère de l'environnement de Polynésie afin de réagir face au traffic d'ailerons de requins. J'ai envoyé quelques mails aux différentes adresses citées. J'ai reçu une réponse de l'une d'entre-elles, aparemment le directeur de cabinet concernant le tourisme. Il semble qu'ils aient décidé de réagir. Ils m'ont envoyé un lien vers un article parlant de ceci : http://www.tahitipresse.pf/depeche.p...b=118&dep=4660 En espérant que cela ne soit pas un "voeux pieu"... Bon week-end, Loïc (encore enrhumé !) |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| petitie tegen finning | Jan Willem | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 05:31 PM |
| Petition on manta finning | Martin Alexander | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 05:23 PM |
| Petition on manta finning (Maldives) | Martin Alexander | (French) | 0 | 04-12-2007 12:49 PM |
| Petition against manta finning (Maldives) | Martin Alexander | Maldives | 0 | 03-27-2007 01:38 AM |
| Please sign the Petition against Manta Ray finning | Xavier | Divers Hangout | 4 | 03-26-2007 09:07 PM |