|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| "alain.lebrun4" <alain.lebrun4@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news: bmc7dr$ea$1@news-reader1.wanadoo.fr... > Je ne comprends pas ce qui te pousse à m'agresser car je suis resté > correcte, moi. > De plus, j'écris, j'assume et je signe, je ne me cache pas derrière une > signature d'enfant. > Tu ne peu pas en dire autant, et tu dois être sacrément courageux dans la > vie......... > Tout petit certainement. > Alain bon... il me connaît pas : -)) Ou est l'agression ? Si j'avais dit "30 plongeurs soit, mais des Parisiens pédant comme à leurs habitudes ; -- )))))))))))" (avec plein de smiley bien sur) tu l'aurai pris comment ? |
|
| |||
| |||
|
"gabbagabbahey" <gabbagabbahey@free.frCACABOUDIN> a écrit dans le message de news: > > bon... il me connaît pas : -)) > > Ou est l'agression ? > Si j'avais dit "30 plongeurs soit, mais des Parisiens pédant comme à leurs > habitudes > ; -- )))))))))))" (avec plein de smiley bien sur) tu l'aurai pris comment ? > _________________________________________ Incorrigible !!!! JC |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| APPEL A PARTICIPATION A LA SAUVEGARDE DES OCEANS | Georges Gueripel | (French) | 0 | 04-12-2007 11:44 AM |
| APPEL A UN MF1 | seigneur | (French) | 6 | 04-12-2007 11:18 AM |
| Saisie de la commission disciplinaire regionale en appel. Commentfaire ? | vincent daanen | (French) | 3 | 04-11-2007 04:51 PM |
| Unerwuenschte Werbung im Usenet und die Folgen (was: Safari Nordtour 30.06.-07.07.für Appel und Ei) | Guido Hennecke | (German) | 0 | 06-03-2005 12:41 PM |