|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| salut a tous je suis a la recherche de jolie coins tranquil pour pratiquer de la plongée en apnée ! |
|
| |||
| |||
| "nico" <nico@free.fr> wrote in message news:bmh5ar$999$1@news-reader2.wanadoo.fr... > salut a tous je suis a la recherche de jolie coins tranquil pour pratiquer > de la plongée en apnée ! La mer de tranquilité c'est tranquile tu peux pas imaginer ! Aucun bruit ! Rien que le calme et l'espace Ne crois-tu pas que tu as omis de dire dans quelle partie du globe tu cherchais de jolis coins tranquiles ? -- Cédric http://www.logbook.ch/ Enlever '.efface' de mon adresse email |
|
| |||
| |||
| Ta baignoire??? ;o)) -- Brieuc "nico" <nico@free.fr> a écrit dans le message de news:bmh5ar$999$1@news-reader2.wanadoo.fr... > salut a tous je suis a la recherche de jolie coins tranquil pour pratiquer > de la plongée en apnée ! > > |
|
| |||
| |||
| Mourmansk! ;o) -- A bientöt ! °°o°o°o°°°_[:]o Alain "Brieuc Treguier" <btreguier@enlever.teaser.fr> a écrit dans le message de news: bmh6dc$dce$1@feed.teaser.net... > Ta baignoire??? > ;o)) > -- > Brieuc > > > "nico" <nico@free.fr> a écrit dans le message de > news:bmh5ar$999$1@news-reader2.wanadoo.fr... > > salut a tous je suis a la recherche de jolie coins tranquil pour pratiquer > > de la plongée en apnée ! > > > > > > |
|
| |||
| |||
| "Brieuc Treguier" <btreguier@enlever.teaser.fr> a écrit dans le message de news:bmh6dc$dce$1@feed.teaser.net... | Ta baignoire??? | ;o)) Un Jacuzzi contenant déjà trois superbes blondes ? @+ P. |
|
| |||
| |||
| Le Wed, 15 Oct 2003 10:39:40 +0200, Patrick NOEL a écrit*: > "Brieuc Treguier" <btreguier@enlever.teaser.fr> a écrit dans le message de > news:bmh6dc$dce$1@feed.teaser.net... > | Ta baignoire??? > | ;o)) > > Un Jacuzzi contenant déjà trois superbes blondes ? > @+ > P. Il a dit "tranquille" ! Cordialement. Jean-Marie |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Re: Coins pour la chasse vers cerbère? | FrK | (French) | 2 | 04-12-2007 01:06 PM |
| Re: Coins pour la chasse vers cerbère? | Jean Jacques C | (French) | 1 | 04-12-2007 01:06 PM |
| recherche doc | alain.suinot | (French) | 1 | 04-12-2007 12:39 PM |
| recherche | cantono danièle | (French) | 0 | 04-12-2007 01:53 AM |
| Jolie petite souris | Pascal Constant | (French) | 20 | 04-11-2007 05:47 PM |