|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| bonjours a tous je cherche du bloc de plongée d'occasion (réprouvés) et un compresseur d'occasion merci de me faire une offre mathr@worldonline.fr |
|
| |||
| |||
| Salut, tu es où ?? JMg |
|
| |||
| |||
| ORLEANS pourquoi tu a quelque chose a me proposer "JMg" <jm.gioannispam@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news:XnF9414D6E6E99B8jmgioannispamwanadoo@193.252. 19.141... > Salut, > tu es où ?? > JMg |
|
| |||
| |||
| Ben je suis sur Nice, alors ça va être dur... JMg |
|
| |||
| |||
| ce n'es pas le probleme je vais a nice regulierement tu vend quoi "JMg" <jm.gioannispam@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news:XnF9415659E46D34jmgioanniwanadoofr@193.252.19 .141... > > Ben je suis sur Nice, alors ça va être dur... > JMg |
|
| |||
| |||
| > ce n'es pas le probleme je vais a nice regulierement > tu vend quoi Ce sont deux 12l rééprouvés en mars, je m'en suis occupé pour un pote qui veut les vendre maintenant. Un scubapro, sans culot et avec la robinetterie Un aqualung nu. Pour d'autres infos passe par mon e-mail pour ne pas polluer le forum (tu enlèveras les caractères bizarres) JMg |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| [Recherche] Bloc 10 litres + stab XS + kit détendeurs octopus 1er étage | Philippe | (French) | 11 | 04-12-2007 01:08 PM |
| Recherche caisson d'occasion pour Nikon F100 ou F90X | alohaproduction@hotmail.com | (French) | 1 | 04-12-2007 12:45 PM |
| recherche bloc alu | domz | (French) | 6 | 04-12-2007 02:49 AM |
| recherche bloc de plongee | mathieu robin | (French) | 11 | 04-11-2007 05:29 PM |
| recherche mono bloc bon etat | taz | (French) | 4 | 04-11-2007 05:28 PM |