|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| "Ali Sadeghin" <asadeghin@ilog.fr.nospam> wrote in message news:bmmd64$rp2$1@laposte.ilog.fr... > Je viens de voir chez La Palenquee New's le Titan LX + Octopus XLC + Mano > Aqualung pour 299 euros port compris. > Bonne affaire ou pas ? L'offre me semble correcte, j'arrive à 344 et 359 euros dans deux autres magasins en prenant les pièces en question. -- Cédric http://www.logbook.ch/ Enlever '.efface' de mon adresse email237 |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| [Air Z Nitrox] Quel magasin fait le changement de la pile & a quel prix ? | chris | (French) | 2 | 04-12-2007 12:52 PM |
| Quel cténaire ? | Watalibi | (French) | 4 | 04-12-2007 12:49 PM |
| Quel détendeur pour le nitrox? | ptilou7 | (French) | 34 | 04-12-2007 12:43 PM |
| quel type de mano pour mesurer la moyenne pression d'un detendeur ? | seb | (French) | 6 | 04-11-2007 05:23 PM |
| Re: Quel détendeur choisir, le retour | Drunkdiver | (French) | 0 | 04-11-2007 05:01 PM |