|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour à tous j'ai 3 hublots de phare à vendre, 80 mm de diam et 12 mm d'épaisseur ils tiennent 16 bars, j'ai aussi 3 paraboles de 71 mm de diamètre la partie réflecteur fait 60 mm avec un angle de 10° je file les toriques avec, le tout 40 euros et n'a jamais servi...encore dans les sachets.. Je vends aussi un ballast HID avec l'ampoule tel que vous pouvez le voir sur mon site . attention le ballast est nu, a vous de faire un boitier. Prix 150 euros. répondre perso enlever le # achab.pequod#@wanadoo.fr voir mon site http://perso.wanadoo.fr/alain.neveu/phare -- A bientöt ! °°o°o°o°°°_[:]o Alain |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| [Phares] Pour faire suite aux nobreux fils ... | =?ISO-8859-1?Q?St=E9phane?= | (French) | 11 | 04-12-2007 12:30 PM |
| Piéces pour mistral | Hervé | (French) | 9 | 04-12-2007 12:24 PM |
| Pièces détachées Bersub | Marc Daydé | (French) | 3 | 04-12-2007 12:18 PM |
| HID Pièces détachées | F1GBY | (French) | 9 | 04-12-2007 03:38 AM |
| Tournage de pieces ... | Luca - il Bombarolo | (French) | 5 | 04-11-2007 05:23 PM |