|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, je suis a la recherche de l'importateur des wings Dive System. Est ce qu'une personne peut m'aider? Merci, Arash. |
|
| |||
| |||
| "Arash Khodabandeh" <arash.khodabandeh@cern.ch> a écrit dans le message de news:3F9CD0D8.5010204@cern.ch... > Bonjour, > > je suis a la recherche de l'importateur des wings > Dive System. Est ce qu'une personne peut m'aider? > l'importateur je sais pas mais vendeur oui sportmed a la garde 83 le vp Marseille 13 le meilleur prix est a la garde |
|
| |||
| |||
| louvax wrote: > "Arash Khodabandeh" <arash.khodabandeh@cern.ch> a écrit dans le message de > news:3F9CD0D8.5010204@cern.ch... > >>Bonjour, >> >>je suis a la recherche de l'importateur des wings >>Dive System. Est ce qu'une personne peut m'aider? >> > > l'importateur je sais pas mais vendeur oui > sportmed a la garde 83 > le vp Marseille 13 > le meilleur prix est a la garde > > La Garde est le revendeur exclusif du matos DiveSystem ! C'est pour ca qu'on peut ^plus acheter par le web comme il y a quelques mois !! Vince |
|
| |||
| |||
|
"Vincent Daanen" <vdaanen@yahoo.fr> a écrit dans le message de news: bnj3tr$b13$1@trompette.imag.fr... > La Garde est le revendeur exclusif du matos DiveSystem ! > C'est pour ca qu'on peut ^plus acheter par le web comme il y a quelques > mois !! Sacré monsieur K !!! |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| divesystem | Massimo | (Italian) | 6 | 04-11-2007 03:19 PM |
| Grazie DiveSystem | The Navigator | (Italian) | 15 | 04-11-2007 02:40 PM |
| Nuovo gruppo comandi jkt Divesystem | Sergio Pavan | (Italian) | 13 | 04-11-2007 02:08 PM |
| Re: Divesystem (3k) | davide 'cicciopettola' | (Italian) | 3 | 04-11-2007 01:48 PM |
| Re: Sganci rapidi era: Divesystem | Davide/Dad® | (Italian) | 3 | 04-11-2007 01:48 PM |