|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hello Jean-Patrick, Ci-joint le lien vers un site qui t'intéressera surement si tu ne le connais pas encore. http://www.therebreathersite.nl/data...athersNL.htm#F Amicalement, Eric, très impatient de voir la prochaine maquette de son site :)) |
|
| |||
| |||
| Mea culpa, petite erreur de manip... "scaph" <eric.souverville@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news:bqo400$jn6$1@news-reader2.wanadoo.fr... > Hello Jean-Patrick, > Ci-joint le lien vers un site qui t'intéressera surement si tu ne le connais > pas encore. > > http://www.therebreathersite.nl/data...athersNL.htm#F > > Amicalement, > > Eric, très impatient de voir la prochaine maquette de son site :)) > > |
|
| |||
| |||
| "scaph" <eric.souverville@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news:bqo43i$m4l$1@news-reader4.wanadoo.fr... > Mea culpa, petite erreur de manip... > ________________________________________ Ben oui, parce que je ne sais pas si JP vient sur ce forum ( ou je ne connais pas son pseudo ) JC (mdr ) |
|
| |||
| |||
| Yo, je suis flatté que les reférences que je fournis soient appelées "super site" Merci, merci, n'en jetez plus, Christophe 38mdr scaph wrote: > Hello Jean-Patrick, > Ci-joint le lien vers un site qui t'intéressera surement si tu ne le > connais pas encore. > > http://www.therebreathersite.nl/data...athersNL.htm#F > > Amicalement, > > Eric, très impatient de voir la prochaine maquette de son site > :)) |
|
| |||
| |||
|
"christophe.peyrache" <christophe.peyrache@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news:bqo8ei$m60$1@news-reader2.wanadoo.fr... > Yo, > > > je suis flatté que les reférences que je fournis soient appelées "super > site" > Merci, merci, n'en jetez plus, > > Christophe 38mdr > > _____________________________________ Oui, pour les royalties, tu peux y aller : Scaph est immensément riche : il a au moins deux fois plus de détendeurs que moi !!!! JC |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| un site super sympa | Eric Tellier | (French) | 0 | 04-12-2007 12:02 PM |
| super super promo le 19 mars en mer rouge | lewis | (French) | 0 | 04-12-2007 02:49 AM |
| super à sete! | scuba | (French) | 0 | 04-11-2007 04:10 PM |
| Super-Promontorio! | davide 'cicciopettola' | (Italian) | 20 | 04-11-2007 02:28 PM |
| OT: Hey, what happened to Super Mom? | Scott | Divers Hangout | 151 | 03-26-2007 07:12 PM |