|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour tous et Bonne Année. J'aimerais savoir si le cd du magazine Octopus valait la peine par rapport à la version papier. Si l'un d'entre vous à testé. Merci Frank B. |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Frank Bartos a *crit : > Bonjour tous et Bonne Année. > > J'aimerais savoir si le cd du magazine Octopus valait la peine par rapport à > la version papier. > Si l'un d'entre vous à testé. Outre la version électronique du magazine, donc la possibilité de retrouver rapidement une info (avec la fonction rechercher), tu trouves des suppléments : dossier documentaire ayant servi à préparer tel ou tel article (ça permet d'aller plus loin que l'article, avec des infos complémentaires), galeries photos (jpg) voire même vidéos (mpg), et j'en oublie... Didier |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| plongée magazine | Aïcha Djehiche | (French) | 14 | 04-20-2007 04:37 AM |
| Magazine de plongee | Antoine DORCIER | (French) | 22 | 04-12-2007 02:05 AM |
| [MAGAZINE OCTOPUS EN CD] Format du fichier "An Intro to Tech Diving" | vincent daanen | (French) | 2 | 04-12-2007 01:54 AM |
| X-Ray- Magazine | Cafonauta | (Italian) | 14 | 04-11-2007 03:49 PM |
| Wet Web Magazine | Andries Kalter | (Dutch) | 24 | 02-09-2007 03:19 PM |