|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| j'ai eu quelques pbs orthodontaires qui font que j'ai du mal à décompresser maintenant. En apnée il m'est vraiment impossible de descendre en dessous de 4 m, en bouteille ca va encore avec des moments difficiles. Galere ! Si vous avez des tuyaux ou si ca vous est arrive, repondez-moi. |
|
| |||
| |||
| "Stefoide" <stephane.huguenin@libertysurf.fr> wrote in message news:<c2f9sl$26u$1@news.tiscali.fr>... > j'ai eu quelques pbs orthodontaires qui font que j'ai du mal à décompresser > maintenant. En apnée il m'est vraiment impossible de descendre en dessous de > 4 m, en bouteille ca va encore avec des moments difficiles. Galere ! Si vous > avez des tuyaux ou si ca vous est arrive, repondez-moi. > > Gratuit !! c'est où ?? Salut, Ici a Cannes c'est toujours le cas au CMS, pourtant gratuit ici c'est rare. Henri |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Colloque Décompression | Alain FORET | (French) | 0 | 04-11-2007 05:03 PM |
| Deep Decompression | Tonno | (Italian) | 0 | 04-11-2007 01:20 PM |
| Decompression Sickness | ben bradlee | Divers Hangout | 3 | 03-26-2007 08:19 PM |
| Decompression Sickness | ben bradlee | Divers Hangout | 31 | 03-26-2007 08:19 PM |
| About DCS (decompression sickness) | MErC | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 25 | 10-15-2004 07:35 PM |